Ik had echt veel pijn en ook weken later nog. Naast de pijn continu tintelingen in elleboog, arm en pink en ringvinger. Ik ben na 1,5 maand terug gegaan naar de huisarts, maar werd daar voor mijn gevoel niet helemaal serieus genomen. Ik moest geduld hebben, dat kon wel een tijd duren. Ik heb toen op eigen initiatief de fysio gebeld en daar word ik nog wekelijks door behandeld. Dat moet wekelijks, want langer de tijd ertussen gaat eigenlijk niet qua pijn, belasting, krachtsverlies en tintelingen. Heel dubbel, want ik kan op zich wel alles, maar heb er wel behoorlijk last van. Typwerk is bijvoorbeeld killing en op een gegeven moment word ik echt naar van de pijn en tintelingen.
Afgelopen vrijdag heb ik weer een behandeling met dry needling gehad en is er een triggerpoint behoorlijk gepakt. Zo erg dat alle klachten dubbel zo heftig zijn momenteel. Fysio weet niet zo goed wat hij er mee moet. Dus vanmorgen ben ik terug gegaan naar de huisarts. Deze huisarts nam het gelukkig wel serieus, want zoveel klachten na een half jaar, dat hoort niet meer. Met daarnaast een deuk op de plek waar ik getrapt ben. Dus nu heb ik een doorverwijzing voor de neuroloog gekregen met vermoeden atrofie. Ik heb een patiëntenfolder gekregen over ulnaris neuropathie. En dat is heel herkenbaar

Huisarts gaf ook aan dat de 1e stap fysio is, maar omdat ik dat al gehad heb, kan het zomaar zijn dat het meteen een operatie wordt. Dat was wel even schrikken. Nog even los van de kosten en het gedoe met verzekering en aansprakelijkheid er omheen. Het was namelijk niet mijn paard. Dat krijg ik er ook nog gratis bij

Helaas is er een lange wachttijd en een ziekenhuis in een andere stad neemt mij niet aan omdat ik niet in het voedingsgebied woon. Dus dat laat ook nog even op zich wachten. Ik slik wel pijnstillers. Dat is leuk voor de spieren, maar het verdooft de zenuw helaas niet.
Heeft iemand ervaring met specifiek een zenuwprobleem in de arm? En dan met name die over de elleboog aan de buitenkant van de arm naar pink en ringvinger loopt.