Een opiaat vele malen sterker dan tramadol.Dit verbaast me flink omdat dat een snel verslavend middel is, en je al na een tablet 14 dagen niet aan verkeer mag deelnemen. Onhandig als je alleen woont en niet al te best loopt. Daardoor niet eens boodschappen zou kunnen doen. Geen sociaal leven, geen vader opzoeken die herstellende is van een zwaar hartaanval.
Apotheek heeft het spul weer ingeboekt bij hun en na lang overleg tramadol meegekregen alsnog.
Maar zijn er meer huisartsen die zo gemakkelijk opiaten voorschrijven. Ben er best van geschrokken eigenlijk.
dingen als tramadol hoef je niet eens over te beginnen want dat krijg je toch niet.
zelf geen ervaring ermee, maar laatst wel een aflevering Spuiten en Slikken gezien waarbij het een item was hoe belachelijk makkelijk het werd meegegeven en voorgeschreven. Moet wel zeggen dat daar de nadruk lag op het probleem als het eenmaal een keer voorgeschreven was.
pas bij de apotheek en na de uitleg van de pillen drong tot me door wat er was voorgeschreven. En ook meteen geweigert.
zeg maar oerstom. Nu ben ik gelukkig niet verslavingsgevoelig maar helaas ga ik zelfs van tramadol geestelijk al onderuit zo ongeveer. Meek het nu al met mijn allerlaatste capsule die ik uur geleden op heb.
Nou is het wel al eens voorgeschreven door de huisarts, maar bel je na een half jaar de assistent, krijg je het zonder problemen weer. Er word helemaal niks gevraagd ofzo.
tramadol mag ik eventueel nog wel maar dat vind ik echt rotspul.