Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Heel stom misschien, maar kun je zwanger zijn of een SOA hebben? Hoef je niet perse hier te beantwoorden natuurlijk maar als het een mogelijkheid is zou ik het even nagaan.
Blaasontsteking kun je trouwens ook wel degelijk pijn in de onderbuik van voelen, heb het zelf helaas al te vaak mee mogen maken.
Memories schreef:Weet niet wat voor test ze dan hebben gedaan maar het klinkt mij een beetje vaag in de oren. De dokter zal het wel weten hoor, maar als er ook maar een minimie mogelijkheid is dat er sprake kan zijn van een SOA zou ik het echt even laten testen, kan gratis.
Anyway: het kan echt met die urineweginfectie verband houden (heeft de arts je verteld dat dat niet zo is of heb je dat zelf opgezocht?), ik zou er op aandringen dat dat verder onderzocht wordt.
Memories schreef:Ah, dan zou ik dat in eerste instantie maar gewoon aannemenal snap ik dat het je niet lekker zit hoor, het is toch een 'gevoelig gebied'.
Heb je je urine al weer opnieuw laten controleren na de medicatie die je afgelopen vrijdag gehad hebt? (of krijg je er nog steeds medicijnen voor? dat is me niet helemaal duidelijk) Indien je dat nog niet hebt gedaan zou dat voor mij echt stap 1 zijn. Als die infectie zo lang heeft rondgesluimerd heeft dat je lijf waarschijnlijk ook niet veel goeds gedaan, dus ik zou echt zeker willen weten of die nu weg is of niet.
LiesxAnne schreef:Terug naar de huisarts en een doorverwijzing vragen voor de gynaecoloog. Die kunnen een inwendige echo maken en zo alles beter bekijken. Zelf ook gehad deze problemen, had toen wel een spiraaltje en die bleek ook gewoon nog goed te zitten. Uiteindelijk zijn de klachten bij mij vanzelf overgegaan.
noorbeek1234 schreef:Beste bokkers,
Ik plaats dit bericht omdat ik me best wel zorgen maak. Ik loop al 1,5 week met steken ter hoogte van mijn baarmoeder/eierstokken. Het doet geen pijn, maar ik voel een constante zeurende/drukkende pijn met af en toe een steek ertussen. Afgelopen vrijdag ben ik al naar de dokter geweest hiervoor. Ook omdat ik al langere tijd niet goed naar de wc kon. Hier heb ik medicijnen voor gekregen gelukkig.
noorbeek1234 schreef:Lotus83 schreef:Gezien mijn eigen klachten in 2008 denk ik aan een mogelijke cyste.
Dat hoeft helemaal geen drama te zijn en misschien zit ik er wel helemaal naast maar zou toch een verwijzing vragen voor de gynaecoloog.
Dan weet je het zeker
Wat had jij precies voor klachten als ik vragen mag?