De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloem24
Berichten: 3566
Geregistreerd: 27-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:57

Heb al heel wat heftige pijnen gehad (trombose, operaties in beide schouders, gebroken enkel en schouder, hersenvocht afnemen) maar ik denk dat het doorbewegen van mijn frozen shoulder het toch wel wint.
Als ik eraan terugdenk gaan de rillingen weer door me heen, wat een pijn.

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:04

Poeh, kies zelf maar:
1) Kaakontsteking toen ik zwanger was en dus enkel paracetamol mocht, wat niks hielp. Alles overheersende pijn. Om gek van te worden. Werd pas na enkele dagen antibiotica iets beter verdraagbaar. Dolle pret...
2) Drie x hernia operatie gehad. Traject voor je geopereerd wordt is ook al minder plezant natuurlijk. Je wordt na de operatie wakker met de ergst denkbare kiespijn in je hele been, gevoel alsof het brandt ook. Komt door gerommel aan de zenuw. Gaat weer over gelukkig, maar de eerste dag is hel.
3) 39 uur lang heftige weeen, waaronder rugweeen waarbij mijn hernia-been flink opspeelde. Ruggenprik hielp niet. De spoedkeizersnede waarbij mijn tweede ruggeprik omhoog schoot, waardoor ik tijdens de geboorte van mijn eerste kind naar adem lag te snakken, was de kers op de taart.
4) Mijn helaas noodzakelijke buikwandcorrectie (mijn tijdens zwangerschappen gescheurde buikspieren herstelden niet uit zichzelf. Ik heb die ivm slechte rug juist hard nodig). De pijn erna is werkelijk onbeschrijflijk. Was zoals je al las wel wat gewend, maar dit sloeg alles. Ik ben allergisch voor morfine en diclofenac (waar ze je normaal gesproken mee vol pompen) en kreeg dus enkel.... juist, paracetamol. Au.....

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:11

20 jaar Endometriosepijn, na verwijderen van de baarmoeder is dat gelukkig weg, ware het niet dat er bij die operatie meer kwam kijken dan te voor te zien was op de mri.

De verklevingen zaten ook in mijn darmen, waardoor de operatie geen 4 uur maar 12 uur duurde, uit alle darmen inclusief de endeldarm moesten op diverse plaatsen stukken worden verwijderd.
Na 5 dagen zkh mocht ik naar huis, om 2 dagen later met de ambulance weer te mogen worden afgevoerd......darmlekkage....gevolg buikvliesontsteking....gevolg tijdelijk(goddank) ileostoma...was hooggeplaatst waardoor lichaam geen kans had voedingsstoffen op te nemen....mens wat ben je dan zwak..na 4 maanden mocht de stoma gelukkig weer af en binnen no time weer energie, dit is nu bijna 2 jaar geleden.

Nu afgelopen 4 maanden uit het niets een zware hernia, wat een zenuwpijn geeft dat, zwaar aan de morfine geweest, en dan nog vergaan van de pijn.
Kon alleen voorover lopen en rechtop lopen ging alleen met ondersteuning van bv een winkelkar, dus 14 augustus jl weer onder het mes geweest, pijn is gelukkig weg, maar moet nog wel herstellen.

Ik hoop dus echt dat ik voorlopig even zonder pijn weer verder mag!

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:19

JoycexLynn12 schreef:
Heb al heel wat heftige pijnen gehad (trombose, operaties in beide schouders, gebroken enkel en schouder, hersenvocht afnemen) maar ik denk dat het doorbewegen van mijn frozen shoulder het toch wel wint.
Als ik eraan terugdenk gaan de rillingen weer door me heen, wat een pijn.

Werd dat niet onder narcose gedaan dan?

Na mijn twee schouder operaties wilde herstel ook niet zoals het moest. Ik kreeg de arm niet hoog genoeg en dan begon het schouderblad mee omhoog te trekken.
De fysio heeft dat ook wel door bewogen tot helemaal naar boven. Of ja het was liggend. Maar noem het toch even boven.
En dat deed inderdaad erg pijn.
Maar toch gaven ze dat niet de term door bewegen.
Daar is wel over gesproken maar dat zou dan onder narcose gaan.

marleen_usar

Berichten: 24692
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:22

Toen mijn elleboog uit de kom was en 1 arts trok, de 2e duwde en de 3e hield mij in de houtgreep.

mirim

Berichten: 4427
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:22

Mallootje schreef:
Verdovingsspuit tussen m'n neus en bovenlip..


Dit dus!
Ooit heb ik mijn rug gebroken gehad. Ik meende dat dat de ergste pijn was ...totdat er een steentje uit mijn bovenlip gepeuterd moest worden.
Echt die verdovingsprik overstijgt alles!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:54

Gebroken middenvoetsbeentje
Die waar de hefpees aan vast zit
Iedere beweging die je maakt, trekt die pees dat botje van zijn plek -O- en ik had geen krukken in huis dus moest toch echt een soort van lopen etc voor het in het gips zat

fjordjes

Berichten: 12077
Geregistreerd: 03-07-05

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:58

Migraine! En kiespijn, nachten niet geslapen.. en een keer pijn rondom m'n blindedarm gehad. Kon niks als alleen rondjes lopen. En de arts kon niks vinden, heb het daarna ook niet meer zo erg gehad.

En ben ook twee keer keihard op m'n kont gevallen, 1x van paard andere keer thuis uitgegleden, nou dan voel je pas hoe erg je stuitje pijn kan dan bij iedere beweging die je maakt! Kon 6 weken alleen maar op m'n zij liggen en zitten op een zwemband.

xDenies

Berichten: 13507
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:00

Borstpunctie en het moment dat mijn rug zei dat ik het zelf kon uitzoeken :') Worst nightmare ever! Zoveel pijn .. tot spugend en flauw vallend aan toe.

Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:12

Zenuwpijn in mijn onderrug na mijn rugoperatie, de pijn gevolgd door door mijn benen zakken en/of flauwvallen.

xPabloBokt

Berichten: 9508
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:41

Ohja, niet echt pijn maar wel ontzettend akelig. Wedstrijd gereden met een van de manegepaarden. Loop met beestje terug naar de stal, sta ik in de opening en schiet ze ineens keihard langs me af. Ik werd vol tegen de muur gedrukt en alle lucht werd in een keer uit mijn longen geslagen. Zat in het stro op de grond en heb echt enkele seconden geen adem kunnen halen. Vanaf toen elke keer als ik dat paard had haar losgelaten voor de staldeur omdat ze telkens keihard naar binnen wilde rennen.. :x

Anoniem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:47

Zenuwpijnen in mijn rug, onderrug en heiligbeen en nierkolieken/nierstenen... Amai, Die pijnen zorgen soms wel voor hele rare, trieste,
ideeën :n Pure wanhoop...

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:00

De mexicaanse griep en een blokkade in mn SI gewricht. Verschrikkelijk was dat

Bloem24
Berichten: 3566
Geregistreerd: 27-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:02

bruintje123 schreef:
JoycexLynn12 schreef:
Heb al heel wat heftige pijnen gehad (trombose, operaties in beide schouders, gebroken enkel en schouder, hersenvocht afnemen) maar ik denk dat het doorbewegen van mijn frozen shoulder het toch wel wint.
Als ik eraan terugdenk gaan de rillingen weer door me heen, wat een pijn.

Werd dat niet onder narcose gedaan dan?

Na mijn twee schouder operaties wilde herstel ook niet zoals het moest. Ik kreeg de arm niet hoog genoeg en dan begon het schouderblad mee omhoog te trekken.
De fysio heeft dat ook wel door bewogen tot helemaal naar boven. Of ja het was liggend. Maar noem het toch even boven.
En dat deed inderdaad erg pijn.
Maar toch gaven ze dat niet de term door bewegen.
Daar is wel over gesproken maar dat zou dan onder narcose gaan.


Ja klopt hoor, hij is onder narcose doorbewogen maar daarna moest hij blijven bewegen.
Ik was 6 weken daarvoor geopereerd aan mijn schouder en was dus nog herstellende van die ingreep.
Die pijn icm de frozen shoulder was wel pittig ja -O-

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:05

Azmay schreef:
Inzetten van mijn spiraaltje, en ik mag over een half jaar opnieuw -O-


Dit ja, wat een nachtmerrie. :')

Renske_W

Berichten: 13848
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:10

De ergste pijn, lastig.
Toen ik een ontsteking in mijn darmen had, dat was echt geen pretje, lopen, zitten of liggen het deed allemaal zeer.

De keer dat ik mijn heup zwaar gekneusd had was ook geen pretje.

En de eerste operatie aan mijn Hamilton, dat was onder plaatselijke verdoving, alleen de zenuwen konden ze niet verdoven waardoor ik nog vrij veel voelde. :=

deksel

Berichten: 3812
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:32

De pijn in m'n nek, waardoor ik niet meer kon opstaan of mijn nek kon bewegen en uiteindelijk flauwviel.
Menstruatiepijn is ook een hel, inclusief flauwvallen. En daarnaast de pijn in mijn heup, de pijn zelf valt nog wel mee maar het feit dat het er vrijwel altijd zit maakt het het vervelendstwe / de pijnaanvallen die ik regelmatig ervaar door de ziekte die ik heb.

Ik ben nog maar 16 jaar, ik vrees voor alle pijnen die ik nog kan krijgen door alle vreselijke verhalen hier, damn :+.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:33

Simoonzel schreef:
Azmay schreef:
Inzetten van mijn spiraaltje, en ik mag over een half jaar opnieuw -O-


Dit ja, wat een nachtmerrie. :')


Ik vond het vooral eng, en het idee wat ze daar beneden deden gewoon niet fijn.
Qua pijn vond in het erg meevallen. Was voornamelijk een naar gevoel. Maar echt pijnlijk niet

janneke_S

Berichten: 335
Geregistreerd: 13-04-11

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:59

Toen ik voor de tweede keer mijn arm had gebroken moesten er twee pinnen in om het bot op z'n plaats te houden.
Naja, uiteindelijk moesten die er natuurlijk ook uit :+
Deed geen pijn zei de verpleger en hij trok de eerste er heel vlot uit. Ik weet nog dat ik dacht van "goh, dat valt inderdaad erg mee"
De tweede echter, bleef steken :') Daar heeft ie flink aan moeten trekken....

Oh, en toen de drain uit mijn onderbuik getrokken werd bij mijn gesprongen blinde darm ontsteking... dat gevoel wil ik echt nooit meer hebben ;(

Yvette81

Berichten: 463
Geregistreerd: 29-08-15

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 00:30

Het handmatig 'zetten' van mijn polsbreuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 00:36

De ergste pijn die ik ooit heb gevoeld was tijdens de bevalling van mijn zoontje die 9,5 pond woog en met zijn schouders vast zat, ook nog nadat er een knip was gezet.
Omdat zijn hoofdje er al uit was kon er geen keizersnede worden gedaan, dus moest de gynaecoloog hem eruit trekken.
De gynaecoloog deed haar handen er bij in om de schouders van mijn baby te omvatten en begon, terwijl ze zich schrap zette, wrikkend hem naar buiten te trekken terwijl een zuster met haar bovenlijf op mijn buik lag te duwen om te helpen hem eruit te drukken.
Ergere pijn dan dit heb ik nooit gehad.
Ik heb het op film staan, het geluid dat ik daar produceer zou ik niet eens na kunnen doen.
Ik dacht dat ontsluitingsweeën pijn deden maar het kon dus nog erger.
Mijn zoontje heeft bij deze handeling zijn sleutelbeen gebroken, voor hem is het dus ook een vreselijke ervaring geweest.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 00:45

Anoniem schreef:
De ergste pijn die ik ooit heb gevoeld was tijdens de bevalling van mijn zoontje die 9,5 pond woog en met zijn schouders vast zat, ook nog nadat er een knip was gezet.
Omdat zijn hoofdje er al uit was kon er geen keizersnede worden gedaan, dus moest de gynaecoloog hem eruit trekken.
De gynaecoloog deed haar handen er bij in om de schouders van mijn baby te omvatten en begon, terwijl ze zich schrap zette, wrikkend hem naar buiten te trekken terwijl een zuster met haar bovenlijf op mijn buik lag te duwen om te helpen hem eruit te drukken.
Ergere pijn dan dit heb ik nooit gehad.
Ik heb het op film staan, het geluid dat ik daar produceer zou ik niet eens na kunnen doen.
Ik dacht dat ontsluitingsweeën pijn deden maar het kon dus nog erger.
Mijn zoontje heeft bij deze handeling zijn sleutelbeen gebroken, voor hem is het dus ook een vreselijke ervaring geweest.


Jeetje wat heftig! :(:)

wortel115

Berichten: 2142
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 01:04

Jeetje Repelsteel dat is zeker heftig!

xLoki

Berichten: 3494
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 01:33

Mijn hemel wat hebben mensen hier ontzettend nare en pijnlijke dingen meegemaakt!!!
En sta ervan te kijken hoeveel mensen galkoliek hebben gehad, op school (verpleegkunde) heb ik geleerd dat dit een van de meest intense pijnen is die er bestaat...

Mijn heftigste pijn was toen ik een darmontsteking had. Rollend over de grond van de pijn, in het hoekje onder de douche huilend zitten wachten op de volgende pijnscheut. Dagen achter elkaar. Heb het helaas al 2x gehad, is toen geen oorzaak voor gevonden.

Supervixen

Berichten: 12958
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 06:44

De nierbekkenontsteking komt ook veel voorbij. Ik heb echt nog geluk gehad als ik mijn pijn vergelijk met anderen..
Je zou toch zeggen dat ze tegenwoordig met al die wetenschap mensen toch niet zo zouden hoeven laten lijden met bepaalde ingrepen.