Nijmeegse 4 Daagse 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb je al eens deelgenomen ? En lijkt het je leuk?

Ja 0-5x
14 (13%)
Ja 5+
6 (5%)
Ja maar niet uitgelopen
1 (0%)
Nee nog nooit
29 (28%)
Ja lijkt mij leuk
25 (24%)
Nee ben je gek!
27 (26%)

Totaal aantal stemmen: 102


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:13

Ik laat het dan toch maar aan het lot over, ik heb me alleen ingeschreven voor die walk of the world actie voor een gratis startpas maar ik weet niet, die ene vertrouw ik dus op een of andere manier niet helemaal en de rest, tjah....

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:23

Zo maar die prijsstijging is best behoorlijk ook voor een startbewijs :oo en met het waarom je wil winnen.. ik was niet helemaal wakker geloof ik.. ik las te snel en verkeerd :’) ik ga ook maar is een winactie zoeken

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-18 18:27


mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:30

Ik vind 80 euro echt veel geld voor de inschrijving. Zou dan ook heel graag een startkaart winnen. Een startbewijs is namelijk niet het enige wat je moet betalen, overnachting is ook een drama en schreeuwend duur.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-18 18:36


AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-18 18:37

Ik heb mazzel met de slaapplek 100 euro van zaterdag tm zaterdag en enkeke meters bij de wedren

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:51

Waar slaap jij dan Afrikanlady?

Ik zal een camping op moeten zoeken. Heb al wel een idee. Maar wordt "vechten" om een plekje. First come first serve

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:55

Grote tochten van bijvoorbeeld le Champion ben je vaak ook al 20 euro (of meer) inschrijfgeld aan kwijt.... Wat is dan nu het probleem met €20 per dag?
Tuurlijk, je overnachting etc komt er ook allemaal bij, maar denk dat het per saldo echt niet duurder is dan andere grote (eendaagse) tochten....

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 22:07

Ik loop nooit dagtochten eigenlijk. Alleen de Duinenmars gelopen vorig jaar. Inschrijfgeld 2 euro. 65 euro is nog wel te doen, ineens verhogen naar 80 vind ik best veel. Heb een uitkering, dus elke euro is er één.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-18 00:43

mvdende schreef:
Waar slaap jij dan Afrikanlady?

Ik zal een camping op moeten zoeken. Heb al wel een idee. Maar wordt "vechten" om een plekje. First come first serve


Bij iemand in huis

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-18 10:50


AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 23:07


AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 23:12


risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:56

Top Andrea, thanx voor de acties. zitten er bij die ik nog niet gezien had.

Loop je trouwens dit jaar ook weer voor goede doel?

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:03

Ik doe met alle acties mee, helaas nog geen startbewijs gewonnen. Gratis starten zou heel fijn zijn!

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:55

Ik heb me vandaag ingeschreven. Ga dit jaar voor het eerst mee doen. Ingeschreven via viavierdaagse.
Ik ga samen lopen met schoonmoeder en schoonzus, die hebben al vaker gelopen.

Vraag aan jullie die vaker mee hebben gelopen.
1 wat voor schoenen hebben jullie?
2 welke kleding voor het lopen?
3 heuptasje mee met drinken, energiesnoepjes en wat nog meer?

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:16

Al je vragen zijn heel persoonsafhankelijk.
Ik loop momenteel op lage wandelschoenen maar hen ook op hoge al heel wat 4daagses uitgelopen.
Sneldrogende kleding is heel fijn. Ik zweer nog steeds bij een afritsbroek maar zie ook steeds vaker tights voorbij komen. Meerdere laagjes werkt fijn.
Vooral niet teveel meenemen onderweg tijdens de vierdaagse. Met trainingen heb je vaak wel meer nodig vanwege minder voorzieningen. Met vierdaagse loop ik laatste jaren weer bij een griep met verzorging onderweg, dus neem amper eten mee en hoef niet in de rij te staan bij wc's. Water, regenponcho, iets te eten(zout en zoet), wat geld en je vooral je knipkaart moet je wel bij je hebben. ;)

Verder gewoon gaan trainen en dan ontdek je wel wat jij nodig hebt.

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:46

Ik loop zelf op lage New Balance schoenen, fijne pasvorm. Hiervoor drie vierdaagses uitgelopen op hoge schoenen van de ANWB. Sokken is ook heel verschillend. Liefst loop ik op simpele katoenen sokken, werkt voor mij uitstekend. Zitten er teveel naden in de sokken dan doe ik ze binnenstebuiten.

Qua eten heb ik vaak mueslisrepen bij me, twee zakjes knijpfruit, bifi worstje en vaak een of twee sticks bouillon. Zout aanvullen als het warm is.....in drinkwater heb ik vaak energypoeder. Gewoon los zakje poeder meenemen als je bidon op is, of als ik met rugzak loop kan het direct in de waterzak.

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-18 14:51

risje schreef:
Top Andrea, thanx voor de acties. zitten er bij die ik nog niet gezien had.

Loop je trouwens dit jaar ook weer voor goede doel?


Ja ik loop voor het ouderenfonds dit jaar

AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-18 14:56

haffiefreak schreef:
Ik heb me vandaag ingeschreven. Ga dit jaar voor het eerst mee doen. Ingeschreven via viavierdaagse.
Ik ga samen lopen met schoonmoeder en schoonzus, die hebben al vaker gelopen.

Vraag aan jullie die vaker mee hebben gelopen.
1 wat voor schoenen hebben jullie?
2 welke kleding voor het lopen?
3 heuptasje mee met drinken, energiesnoepjes en wat nog meer?


1. Ik loop op de vierdaagse editie van hitec
2. Korte wandelbroek en een luchtige shirt. En tijdens trainingen afhankelijk van weer
3. Heuptas van hitec met appelmoesje in knijpzak oa 2 fleskes water en mijn gegevens

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 18:30

Ik ben helemaal happy met mijn lowa renegade's! Ik was nog weleens geneigd te zwikken, maar niet met deze schoenen!
Qua sokken heb ik vorig jaar gemerkt dat tweelaagse sokken voor mij goed werken (kom ff niet op de naam).
Kleding: mijn afritsbroeken van de Decathlon zitten heerlijk en draag hierboven katoenen hemdjes. Katoen is misschien niet handig, maar ze zitten mij lekker, dus hou het lekker zo!
Heb zelf een rugtas met 2,5ltr camelbag, wat eten, regenkleding, blaren spullen en opladers voor de telefoon en mijn Garmin horloge. Petje mee, van die kleine handdoekjes om nat in de nek of over het hoofd te leggen en ik kan lopen!

Fijn dat je in iedere geval zeker bent dat je kan lopen! Ik heb het vorig jaar ook ViaVierdaagse gedaan en ga nu door jaar weer! Hoop alleen nog heel hard op een startbewijs!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 00:28

Danseresje schreef:
Ik ben helemaal happy met mijn lowa renegade's! Ik was nog weleens geneigd te zwikken, maar niet met deze schoenen!
Qua sokken heb ik vorig jaar gemerkt dat tweelaagse sokken voor mij goed werken (kom ff niet op de naam).
Kleding: mijn afritsbroeken van de Decathlon zitten heerlijk en draag hierboven katoenen hemdjes. Katoen is misschien niet handig, maar ze zitten mij lekker, dus hou het lekker zo!
Heb zelf een rugtas met 2,5ltr camelbag, wat eten, regenkleding, blaren spullen en opladers voor de telefoon en mijn Garmin horloge. Petje mee, van die kleine handdoekjes om nat in de nek of over het hoofd te leggen en ik kan lopen!

Fijn dat je in iedere geval zeker bent dat je kan lopen! Ik heb het vorig jaar ook ViaVierdaagse gedaan en ga nu door jaar weer! Hoop alleen nog heel hard op een startbewijs!


Als je vorigjaar uitgelopen hebt ben je als het goed is dit jaar zeker van je plekje.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 00:29

Niet zo goed als. Je bent gewoon zeker. Als je hem het vorige jaar hent uitgelopen heb je een gegarandeerde startkaart

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 00:36

Ik loop sinds kort op een laag model wandelschoenen van Hi-tec(geen idee welk model maar een breed model sowieso, en een maatje groter) en kan afwisselen met mijn hoge meindels ook heerlijke schoenen! Kwa sokken heb ik falke sokken erg fijne niet te dikke sokken.
In de zomer start ik de vierdaagse als het niet te koud is al in mijn korte broek(dit is een losse/wijde ,dus geen aansluitende, fitness broek tot de knie) dan heb ik een hempje, t-shirt en dun fleece vest aan. Die laagjes doe ik dan uit naarmate het warmer word.
Verder loop ik met een heuptas van decathlon met 2 doppers er in. Wat tucjes, boterham liefst een zoet of hartig broodje(kaasbroodje van ah ofzo) want boterhammen gaan er minder goed in, mini limonadesiroop voor de afwisseling met water, klein ehbo kitje met wat ibuprofen en blaren spul, telefoon, mijn petje zit bij start ook in mijn tasje en zonnebrandcreme niet te vergeten!!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 00:38

EmptyWords schreef:
Niet zo goed als. Je bent gewoon zeker. Als je hem het vorige jaar hent uitgelopen heb je een gegarandeerde startkaart


Ik wist het niet meer zeker dus vandaar de lichte twijfel. Maar bedankt ook voormezelf handig om te weten!