Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Terwijl ik het typ zit ik echt te janken van de pijn. Ik heb sinds zaterdag keelpijn met dikke klieren en was al heel lang verkouden dus het is een keelontsteking geworden.
Citaat:Sinds zondag ging het vlees om mijn verstandskiezen rechts heel pijn doen en er kwamen allemaal aften. Die heb ik nu nog steeds en ik kan gewoon niets eten van de pijn.
Citaat:Ik zit nu aan de ibru en wil van die mond spoeling halen bij de kruidvat straks. Ibru haalt mijn keelpijn heel goed weg maar de pijn aan die afren/tandvlees totaal niet.
Citaat:belangrijk ding erbij: ik zit momenteel op kamers dus ik heb ook niet de mogelijkheid om 123 thuis naar de dokter/tandarts te gaan.
Jennyj01 schreef:Cola werkt lekker bij keelpijn. De prik verdooft een beetje en de suiker en cafeïne peppen je weer op.
sureido schreef:Dankje voor de tips, ik ga even alles rustig relativeren
Ik drink ook cola tegen de pijn hoor haha bij mij prikt het even en daarna verdoofd het lichtelijk dus ideaal voor het eten. Ik ben in staat ijsblokjes te kopen en er tegen aan te houden Haha. Ja die huisarts ik weet het, maar iets met eigenwijs en lui. En ik denk dat de huisarts ook weinig kan doen aan aften en een keelontsteking. Die gaat me denk ik ook melden dat ik rust moet pakken.
Heb even geslapen en ga nu mezelf omkleden en naar de kruidvat. Ik laat jullie het vervolg weten.