Ik wilde mijn tandarts bellen om het even na te vragen, maar die blijkt haar weekeind al om half 2 te beginnen dus helaas. Dan maar even hier, wellicht een tandartsassistente te vinden die het weet.
Ik ben dinsdag bij de tandarts geweest. Ze heeft rechtsboven de achterste 2 kiezen gevuld (1 bestaande vulling en 1 nieuwe). Na een aantal keer testen en afslijpen leek het erop dat de beet weer goed was, dus klaar. 's Middags thuis begon ik echter te twijfelen, maar omdat ik niet altijd op dezelfde manier dichtbeet dacht ik dat ik wellicht even moest wennen en wilde het een paar dagen aankijken.
Eerste 2 dagen paar keer gevoel gehad alsof er iets op de kies zat, maar daarna leek het eigenlijk toch wel goed. Vandaag begint echter het tandvlees van de achterste kies ONDER op dezelfde hoogte flink te irriteren.
Ik heb niet het idee dat de kies boven daar tegen het tandvlees aan kan komen (eerder andersom) maar vraag me af of het zo kan zijn dat hij toch nét te hoog is en het tandvlees onder geïrriteerd raakt door teveel druk op de kies? Of is dit heel onwaarschijnlijk en is het gewoon dom toeval?
Ik heb voor de zekerheid maar even gespoeld met corsodyl aangezien ik dat standaard in huis heb. Geen idee of het helpt, maar mocht het toch gewoon infectie zijn helpt het wel. En maandag toch maar even bellen weer, maar dacht wellicht kan iemand mij nu al aan duidelijkheid helpen

Alvast bedankt!