Welke oordopjes moet ik?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Persevero

Welke oordopjes moet ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 22:45

Hallo ik ben tijdje aan het sporten en stoor me er mateloos aan dat ik niet vanaf de kabel van mijn oordopjes mijn muziek op de telefoon kan bedienen. Er zit wel een stuk tussen maar hier kan ik alleen mee opnemen en ophangen wanneer ik gebeld word. Weet iemand of er in-ear oordopjes zijn waar je zowel je Playlist als volume mee kan bedienen?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:51

Ik zweer bij Skullcandy Ink'd 2. Zijn in-ear maar de geluidskwaliteit is top voor oordopjes!
Platte kabel zorgt voor minder knopen en de oortjes komen met extra siliconen-dopjes in verschillende maten zodat je ze kunt vervangen voor een andere maat. Hardlopen gaat top met die omdat ze licht zijn maar toch stevig in je oor zitten.
Je kunt met de controls zowel pauzeren, volgende en vorige doen (door het aantal clicks), helaas volume is niet bestuurbaar.
Ik luister heeul heuul veul muziek en deze houden zich echt goed (in vergelijking met mijn vorige)

JoT

Re: Welke oordopjes moet ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 13:57

Ik heb Avanca oordopjes, draadloos. Links zit een volumeknop, rechts een knop waarmee je een nummer vooruit of achteruit kan. En je kan er ook nog een gesprek mee aannemen en het laatstgebelde nummer mee bellen.

Geen wereldschokkend goed geluid, maar goed genoeg voor tijdens het sporten. En geen gedoe met een kabel die in de weg zit, heerlijk! Hebben me iets van 45 euro gekost een jaar of twee geleden.