Oude peesblessure speelt weer op?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Eske_B

Oude peesblessure speelt weer op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-17 20:01

Beste bokkers,

November vorig ben ik met m'n fiets gevallen. Ik dacht dat ik m'n pees had gekneusd. Na 2 maanden nog niet over, toch maar naar de fysio. Die dacht oprekte enkelband en overbelaste pees. Nou ja, daar een tijd mee gekwakkelt en met oefeningen enkel sterker gemaakt. Af en toe nog last van die pees, maar niet storend.

Door pfeiffer heb ik anderhalve maand niet gesport en totaal geen last meer van m'n enkel. Donderdag en gister ben ik naar de sportschool geweest. Crosstrainen, hometrainer, squats en death lift. Ik heb netjes op m'n houding gelet. Tijdens het trainen ook geen pijn gehad. Maar nu doet m'n enkel toch weer heel af en toe pijn. Pees aan de buitenkant van m'n enkel/kuit is ook heel hard.

Weet iemand wat hiermee aan de hand is? Moet ik weer aan de belasting wennen, of is het verstandig om toch naar de fysio te gaan? Helpt het om betere sportschoenen te kopen?

Ik sla nu iig een training over en geef het dus een paar dagen rust.

Alvast bedankt!

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Djeradalover

Re: Oude peesblessure speelt weer op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:31

Wellicht ben je iets te fanatiek weer begonnen.
Ik heb een pees in onderarm/pols die volledig door is en als ik mn pols en hand te veel belast krijg ik daar ook veel last van!

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie