Alleen kan ik dus absoluut niet meer slapen sinds ik ben begonnen. Ik kan niet meer stil zitten en mijn hoofd is een grote chaos, terwijl ik juist had verwacht dat het wat rust zou scheppen. Daarnaast verveel ik me eigenlijk constant.. Op zich niet geheel gek natuurlijk, immers ben ik van m'n luie reet af en maakt dat me ook wat opgewekter maar in deze vorm is het wel heel erg vervelend aan het worden. En saai! Alles is maar saai! De sportschool vaak ook

Op dit moment zit ik me dus ook gewoon gigantisch te ergeren. Ik heb me vanavond flink het zweet in gewerkt, daarna thuis gedouched en een gezonde maaltijd gegeten. Vroeg naar bed? JAAAA! Ik ben doodmoe! Ik ga liggen en... ik verveel me en ben direct over m'n vermoeidheid heen. *zucht*
Een filmpje kijken dan maar? 2 minuten en ik zet het maar weer uit. Ik kan mijn aandacht er niet bij houden en erger me er aan. Het lijkt wel alsof ik gewoon overprikkeld raak door het sporten. Als ik 4 uur per nacht slaap ben ik al blij, ik zie er aan het eind van de week uit als een lijk van de vermoeidheid.. En nu ook weer, ik verveel me zo dat ik zit te twijfelen om naar naar de 24/7 fitness te gaan een half uurtje wandelen verderop. Dan heb ik in ieder geval iets te doen want dit thuis zitten word hem niet volgens mij.. Ik heb zin om van alles te doen, een spelletje spelen, een boek lezen of lekker even tekenen, maar ik heb naast rust in mijn hoofd gewoon geen rust in mijn lijf. Maar ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om de deur uit te gaan. Dan kan ik net zo goed gaan stappen wat ik juist niet wil omdat ik morgen al "moet" en weet van mezelf dat ik avonden alleen nodig heb buiten de werkweek om

Ik heb altijd al wel wat onrust gehad in mijn hoofd en moet eerlijk bekennen dat ik eerder nogal eens wat alcoholische drankjes wilde nuttigen om dit te stillen

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad bij het opnieuw oppakken van lichaamsbeweging? Of eigenlijk, zoals in mijn geval een hele nieuwe levensstijl? En hoe hebben jullie het aangepakt?