Moderators: Mjetterd, Polly, Ladybird, Hanmar, Maureen95, Dani, Giolli, ynskek
verootjoo schreef:Een positieve instelling lijkt me altijd goed, en doelen stellen ook. Je kan sowieso beter positief en optimistisch ingesteld zijn dan altijd negatief denken.
Maar wat is het dan precies wat je bedoelt
bruintje123 schreef:Ik ken inderdaad de film/ boek the law of attraction.
Ik zie het meer als wie goed doet goed ontmoet.
Dat je dus fijne personen in je omgeving aantrekt in je omgeving. En die niet bij je passen dan ook wel verdwijnen.
Ik geloof er niet zo in dat je met een positieve energie ook de baan krijgt zomaar ineens in je schoot geworpen. Daar werk je dan zelf ik denk ik gewoon hard aan.
verootjoo schreef:Was al bezig met googlen en snap Kuggurs reactie nu ineens een stuk meer.
Maar nee, daar geloof ik dus niet in.
Eapy schreef:verootjoo schreef:Was al bezig met googlen en snap Kuggurs reactie nu ineens een stuk meer.
Maar nee, daar geloof ik dus niet in.
Waar geloof je precies niet in? Dit is de definitie van de law of attraction, van wikipedia:
"In the New Thought philosophy, the law of attraction is the belief that by focusing on positive or negative thoughts a person brings positive or negative experiences into their life."
Volgens mij heeft dit niks met "tovenarij" of "geloven" te maken, maar met het aantrekken van positieve energie door dat zelf uit te stralen.
Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Annikoe, beauty1love, bora, carineken, DieL_Zor, DreamUp, elynevb, Flux, Gwenvd, iirrssjjee, Indi_Vito, jampy, JorineV, joyceje1985, JustMe8484, Kaus, limilou, Lizzy__87, Marieke_963, marion82, Mars, mirriezz, Mjelleke, Mopjemop, MoriMann, Phen, Riviera87, Solmyrkvi, Sushi_123, Wirobelgje, yvje86, Zapje, Zoolgangster en 90 bezoekers