Knobbel in zij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Knobbel in zij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 23:34

Hoihoi bokkers,

Al jaren heb ik in mijn zij een knobbel. Deze was maar heel af en toe voelbaar. Vaak als ik het dan aan iemand anders liet voelen lukte dat niet eens. Een tijdje geleden voelde ik het ook in m'n been maar eigelijk alarmeerde mij dit niet omdat de grootte niet veranderd
Echter, ik kwam er een paar dagen geleden achter dat die in mijn zij inmiddels de grootte heeft van een klein ei en dat er nog een naast lijkt te zitten. Ik wilde een afspraak maken bij de HA, maar ik kan daar dus pas vanaf 31 aug terecht ivm vakantie. Nu staat op de site natuurlijk wel twee andere huisartsen 'voor dringende zaken die niet kunnen wachten.'
Eerst dacht ik ik wacht wel, ding zit er zo lang. Ik merk nu alleen dat ik er enorme stres onder heb. Ik kan er niet van slapen en ben er eigelijk continue mee bezig. Misschien is het ook omdat mijn moeder overleden is aan kanker dat ik me ee sneller zorgen over maak ik weet het niet. Het idee alleen dat ik nog zo lang moet wachten maakt mezelf alleen echt gek.

Is dit iets waar ik dan wel de vervangende huisartsen voor kan bellen of is dat heel gek?

fleurtjeuh

Re: Knobbel in zij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 23:36

Als je er zo veel stress van hebt, dan is het dus dringend.
Ik zou de andere huisarts bellen als je je zo veel zorgen maakt, dat is ook niet gezond

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 23:37

Bellen kan nooit kwaad! Leg je probleem uit en vertel dat je je zorgen maakt hierom.

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 23:37

Lijkt mij wel. Zeker als knobbels veranderen van vorm en je moeder is overleden aan kanker... gewoon bellen hoor.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 23:38

Ja dat is het dingetje inderdaad, inprincipe is die knobbel geen dringend iets. Maar het gevoel er onder wel zegmaar. Ik weet alleen niet of dat raar is om daarvoor te bellen maar ik ga het sowieso overleggen. Was wel heel benieuwd naar andere hun mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 23:42

Hai,
Kun je niet overleggen met de telefonist van de HA/HAP?
Gewoon het verhaal uitleggen dat je eigen huisarts niet aanwezig is, maar je je zorgen maakt om 2 a 3 knobbels. Dat 1 knobbel er al heel lang zit, maar dat je net hebt gemerkt dat er 2 knobbels bij zijn gekomen waardoor je je zorgen maakt.

De telefonist wil vast wel meedenken aan een oplossing, wat mogelijk een afspraak is bij één van de andere huisartsen ;)

Succes en sterkte :(:)

Linnie050

Re: Knobbel in zij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 06:56

Heel veel sterkte
Inderdaad even bellen!