Ik heb een 4 tal (?) weken terug een werkongevalletje gehad. Ofja "tje", het was niet niks, maar heb wel ontzettend veel geluk gehad... ik ben heftruckchauffeur van beroep (reeds +/- 4 jaar).
Nu is het voorgevallen dat er iets mis ging tijdens het lossen van een trailer (afgekoppelde, dus zonder vrachtwagen ervoor). Ik had hem zo goed als leeg, de allerlaatste pallet stond op mijn heftruck en ik rij achteruit. Op het moment dat ik dus met mijn achterwielen op de laadklep stond, zakt de trailer naar voren met alle gevolgen van dien... ik val met mijn heftruck 1-1,50 meter naar beneden... nu heb ik (zover ik weet) helemaal niks aan overgehouden, buiten alleen de schrik van mijn leven.
Maar ik moet zeggen dat ik de laatste weken nogal snel vast zit in Mn nek/ schouders, meestal heb ik dat als ik snachts wat slecht geleden heb, maar het is nu wel vaker als 'normaal'.
Bestaat er zoiets als een 'verticale' whiplash ofzo? Dat was het eerste waar ik net aan moest denken... de val naar beneden leek 'subtiel' te gaan, maar dat kan natuurlijk nogal vertekenen omdat het in een flits gebeurd...
Zouden er bij jullie alarmbelletjes gaan rinkelen? Als dit even aan blijft houden, wordt het sowieso huisartsbezoekje plegen, maar misschien maak ik me ook wel wat te druk om bijna niks.
Voor de nieuwsgierige onder ons, zo zag het eruit (niks spectaculairs verder te zien, maar toch.)

Materiële Schade viel goed mee, enkel de ketting van de mast was los gekomen (niet stuk) en lekkage van de koelvloeistof.