Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Kaaaren schreef:Ik at al nooit varkensvlees, maar merk dat als ik helemaal geen vlees eet, dit het grootste effect geeft![]()
Slik nu sinds een week Neem tabletten, en dat is voor mij het eerste dat echt goed werkt van binnen uit.
Aangezien het bij mij vooral door hormonen komt.
Terrydr schreef:Kaaaren schreef:Ik at al nooit varkensvlees, maar merk dat als ik helemaal geen vlees eet, dit het grootste effect geeft![]()
Slik nu sinds een week Neem tabletten, en dat is voor mij het eerste dat echt goed werkt van binnen uit.
Aangezien het bij mij vooral door hormonen komt.
Wat voor tabletten neem je? Vermoed dat het bij mij ook vooral hormonaal is
Stamper schreef:Ik ben benieuwd!
Hoe groot zijn die pillen??
Heb vorig jaar roaccutane gehad, alles weg, maar daarna kawm het er gewoon weer bam terug!
Neoderma biopeeling doet hier wel werken!
dieseltje schreef:Stamper schreef:Ik ben benieuwd!
Heb vorig jaar roaccutane gehad, alles weg, maar daarna kawm het er gewoon weer bam terug!
Hoe lang heb je de roaccutane gebruikt en welke dosis?
Ik heb dat ook gedaan en had echt al alles onder de zon geprobeerd daarvoor. Roaccutane is voor mij de oplossing geweest. Ik had hardnekkig acne, was al 35 met 2 kinderen. Sinds de roaccutane is mijn gezicht echt 95% zuiver, al meer dan een jaar nu.
De behandeling op zich zelf is niet altijd een pretje, maar ik zou willen dat ik het eerder had gedaan.
Stamper schreef:Ik ben benieuwd!
dieseltje schreef:Jammer dat het niet goed heeft gewerkt, ik heb 10 maanden geslikt. Onder behandeling in een huidkliniek, iedere keer op controle en bloedtesten. Maar bewust langer geslikt om zeker te zijn van goed resultaat. Na 6 maanden was het niet rustig genoeg om al te stoppen (bij mij).
Misschien kun je een tweede langere kuur overwegen als je bijwerkingen niet te ernstig waren. Volgens mij kun je het ipv via de dermatoloog ook via veel huisartsen verkrijgen, ik weet alleen dan niet of dat voor een langere periode kan en of de tussentijdse controle zo goed is.
Gebruikers op dit forum: bonnielau, carina, Facebook, Freekieee, GoogleAdsense, HarmanyL, Jihama, Rolientje, RoWi, veerxsjimm en 30 bezoekers