Ik ben als de dood voor de tandarts, maar de nacht van zondag op maandag werd ik wakker van de kiespijn. Uiteindelijk weer in slaap gevallen en overdag trok het weg. Kan gebeuren, ik heb er wel vaker last van (hoewel het dan niet zo erg is) dat er zomaar 1 kies pijn doet, weg trekt en er niks mee aan de hand is. Schuif het maar af op mijn gammele lijf.

Dinsdagmiddag dus daarheen en een gedeeltelijke wortelkanaalbehandeling gehad. Over 2 weken moet ik terug om hem af te laten maken. Maar gisteren begon er een plek op mijn wang op te zwellen en deed slikken ook wat pijn. Vandaag is de zwelling erger en wat meer gezakt, maar nog steeds pijnlijk en slikklachten. Lang niet zo pijnlijk als die kies was en die voel ik gelukkig niet meer.

Stom als ik ben, ben ik gaan googlen vanochtend vroeg en daar staat van alles, van paniek omdat het een ontsteking is, meteen de huisarts bellen tot normaal en trekt weg. Ik kan straks de tandarts nog wel bellen, maar die zijn er nog niet. Zijn er hier bokkers met ervaring?