Gestoken/gebeten door iets?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Gestoken/gebeten door iets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:58

Gisteren ben ik een heel eind wezen wandelen hier in Zweden. Ik heb zover ik me kan herinneren geen gekke dingen gedaan en geen gekke bewegingen gemaakt, wel zijn we in een gebied geweest met veel vreemde kevertjes/rupsen en slangen.

Ik had nergens last van, maar toen ik thuiskwam ging mijn arm opeens ongelofelijk pijn doen, maar dan een hele gekke pijn. De pijn komt echt van binnenuit vanuit mijn spieren (?) En voelt een beetje branderig, maar als ik mijn arm beweeg (bewegen gaat gewoon, al voelt het gek aan als ik het beweeg) of aanraak voelt het een beetje verdoofd of verlamd.

Ik heb verder geen gekke plekken of bulten, en de pijn zit niet in de huid maar echt binnen in mijn arm. Zijn er kevers/rupsen of slangen ofzo waarvan je geen beet ziet? Wat zou dit kunnen zijn?

Quir

Re: Gestoken/gebeten door iets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:19

Slangen die hier zitten, geloof me, die voel je wel als ze bijten. :))

Verder geen idee, meeste voel of zie je wel als je gebeten of gestoken bent. Zelfs die stomme knotten voel je steken.

Odette van de Beekerheide drachtig van Strandgaards Mangold: 3 mei 2021 - *Volg topic*
Liberty van Equi Center

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:43

Ik ben geen dokter en ik weet niets van insecten, maar kan het niet zo zijn dat je een verkeerde beweging met je arm hebt gemaakt of hem hebt overbelast of iets dergelijks?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:53

Geen eiken processie rups in de buurt gehad. Die haren laten los zweven rond en geven heel gemene reacties. Van jeuk tot huid dat in brand lijkt te staan en opzwelt als je pech hebt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man, STROOIGOED

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie