Ik ben nagelstyliste en moet nog 3 dagen werken voor ik 2 weken sluit. Als gevolg van de vakantiesluiting is het hier nu ontzettend druk en zit ik van 9-21 uur in de salon. Normaal geeft dit niet en zit ik ook niet zo lang. Maar ik begin het behoorlijk te voelen... Ik ga ook eens in de maand naar de fysio om de boel los te laten maken. Maar nu loop ik aan alle kanten vast en dan vooral aan de voorkant van mijn sleutelbeen zeg maar. Volgende week staat de fysio op de agenda, maar weet iemand misschien oefeningen oid waardoor ik nog even drie dagen door kan bikkelen? Voor mijn schouders en nek heb ik ze, maar niet voor de voorkant
Heel vaak even je schouders rollen. Vooral naar achter, even omhoog en weer naar achter. Je zit waarschijnlijk iets voorover gebogen en daardoor gaat je trapezius vast zitten. Dat trekt weer door naar de aanhechting op je sleutelbeen aan de voorkant.
Rebel_Jits
Geplaatst: 27-07-17 21:31
Af en toe je armen goed naar achteren strekken. Alsof je je armen heeeeel wijd spreid om te knuffelen
Warmte kan ook helpen beter te ontspannen. Kruikje, warmtepack etc.
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-17 21:33
Klopt dat ik iets voorover zit, probeer daar wel op te letten maar dat is niet altijd even makkelijk. Nek en schouders staan ook super strak nu... Ik ga rondjes draaien, tnx!