Goede natuurlijke haarverf

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Iselda

Goede natuurlijke haarverf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-17 12:41

Hoi!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik kwam foto's van mezelf tegen een paar jaar geleden, met donkerbruin haar (van mezelf blond). En dat vond ik zo leuk! Nu wil ik mijn haar dus weer bruin verven, ben al een hele tijd opzoek eigenlijk, maar opeens bedacht ik me dat ik bokt weleens kon gaan raadplegen :Y)
Ik ben dus opzoek naar natuurlijke haarverf, maar wel 1 die goed pakt. Ik ben allergisch voor normale haarverf, allergisch voor PPD en aanverwante stoffen. Heb een keer hennaplus geprobeerd, super mooi. Alleen zat ik toen 10 dagen met een jeukend en rood hoofd.
Daarna nog een keer een haarverf die 97% natuurlijk was geprobeerd, prachtig, dekte goed en mooie kleur, alleen... 3 weken lang rood hoofd, jeuk, branderig gevoel en schilfers -O-
Lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik heb een jaar geleden ongeveer bruine haarverf van Santé geprobeerd, maar dit pakte 0.0

Hebben jullie toevallig nog goede ideeën? Bedankt voor het meedenken alvast.

Kiki1995

Re: Goede natuurlijke haarverf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 12:43

Misschien de henna van Lush proberen? Misschien dat die geen allergische reactie triggerd bij je?

Things never happen the same way twice, dear one.

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 12:50

Vraag dan bij de Lush winkel om een tester.

quera. Voor altijd en langer

Warme groet, Gerda

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-17 12:54

O ja, dat is misschien wel een optie.
Ik heb altijd het idee dat je bij Henna alleen rood krijgt, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo :+
Ga me daar sowieso eens in verdiepen.

Als de kleur gaat vervagen, komt er dan ook geen rode gloed?

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 13:02

Er was onlangs een topic bij de BBC over zwarte henna die gebruikt wordt voor tijdelijke tattoeages. Die geeft veel allergische reacties, omdat de zwarte kleur komt door extra toevoegingen. Dus ik zou daar erg mee uitkijken.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-17 13:03

Jacquel schreef:
Er was onlangs een topic bij de BBC over zwarte henna die gebruikt wordt voor tijdelijke tattoeages. Die geeft veel allergische reacties, omdat de zwarte kleur komt door extra toevoegingen. Dus ik zou daar erg mee uitkijken.

Daarom wil ik natuurlijke haarverf :o
Ik ben heel allergisch geworden door een zwarte henna tatoeage, en dat is dan ook verre van natuurlijk.
Maar om dan je haar te kunnen verven, is wel eens lastig, daarom was ik op zoek naar goede ideeën :j

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 13:03

Jacquel schreef:

Die van Lush is een heel ander soort. Dus dat is geen issue.

quera. Voor altijd en langer

Warme groet, Gerda

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 17:05

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten