Al een tijdje kan ik niet echt mijn draai vinden in een sport of hobby. Ik merk dat ik te veel binnen blijf zitten voor mijn gevoel en daardoor mijn frustraties minder goed kwijt kan en minder onder de mensen ben.
Ik heb een gelukkige langeafstandrelatie, dus in het weekend ben ik of bij haar of zij bij mij.
Ik heb vrienden, maar de meeste zijn eigenlijk hetzelfde als mij. Dus dat schiet niet echt op haha!
Vanuit vroeger ben ik altijd opgegroeid om een hobby of sport te hebben en dit heb ik altijd met veel plezier en passie gedaan. Ik heb op veel verschillende sporten gezeten waaronder: paardrijden (te duur), motorcross, honkbal, voetbal en ging ik met regelmaat naar de sportschool en de rest ben ik waarschijnlijk vergeten.
Helaas doe ik nu geen sport meer, ook omdat ik snel te moe ben na een inspanning. Hier heb ik al onderzoeken naar gedaan in het verleden en daar kwam uit dat ik waarschijnlijk chronische vermoeidheid heb. Dit gaat de ene dag dus beter als de andere.
Momenteel werk ik van uit huis als zzp grafisch vormgever en doe ik veel andere creatieve dingen. Soms teken/schilder ik nog wel eens in mijn vrije tijd.
Verder ben ik een beginnetje aan het maken met muziek maken op mijn elektrische gitaar en speel ik een klein beetje piano (mijn vrienden zijn allemaal ook van het muziek maken). Dit vind ik allemaal erg leuk.
Alleen mijn probleem is dus dat ik meer dingen buiten huis wil gaan doen. Dit zodat ik wat meer in het sociale wereldje kom en niet een huismus ga worden.
Nu mijn belangrijkste vraag:
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een leuke nieuwe hobby/sport?