[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:04

ik vond de kleur ook niet helemaal bij je passen, ben benieuwd hoe het nu wordt

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:21

brokjes schreef:
ik vond de kleur ook niet helemaal bij je passen, ben benieuwd hoe het nu wordt


Oh, haha. Ik vond de kleur wel mooi en gelukkig andere ook; maar het had lichter moeten zijn :P Dus het is nu lichter. Zal morgen foto maken als het lukt.


Afbeelding
Dit is mijn before foto haha :P lekker ongekamd haar.

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:16

Ohhh denies dat is mooi geworden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 17:54

xDenies schreef:
brokjes schreef:
ik vond de kleur ook niet helemaal bij je passen, ben benieuwd hoe het nu wordt


Oh, haha. Ik vond de kleur wel mooi en gelukkig andere ook; maar het had lichter moeten zijn :P Dus het is nu lichter. Zal morgen foto maken als het lukt.


[ [url=m/Vay3R0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn before foto haha :P lekker ongekamd haar.


ai sorry! ben nog wel benieuwd naar je after foto :D



ik heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de kapper. gemengde gevoelens en eigenlijk echt geen zin in. maar ik vind wel dat er iets met mijn haar moet gebeuren. wat dat precies is weet ik nog niet (zeker niet al te drastisch en niet verven). iemand in het topic nog ideeën die ik morgen met de kapper kan bespreken? dit is de huidige situatie:


Afbeelding
en ik draag het toch snel achter mijn oor:
Afbeelding

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:04

Mooi haar heb je!
Ik zou een pony proberen, met je haar een kortere lengte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 22:24

Hannanas schreef:
Mooi haar heb je!
Ik zou een pony proberen, met je haar een kortere lengte.

bedankt voor het compliment :)
vind dat wel een goed idee. heb wat plaatjes opgezocht, ben benieuwd hoe het wordt!

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 23:53

Ik ben benieuwd!

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:23

oké eindstand, ik durfde niet _O- ben niet gegaan

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:09

Neeeee meen je niet!!
We willen een foto! Ga je morgen? :Y)

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:19

Ben je uiteindelijk nog gegaan brokje?
Ik weet echt niet meer wat ik met mijn haar aan moet. Ik had als klein kind altijd kaarsrecht haar. Tot ongeveer 1,5 jaar geleden denk ik, sindsdien is het raar gaan doen. Ik had eerst heel lang haar, waarbij er steeds meer een krul in begon te komen.
Afbeelding
Toen heb ik besloten om er een bob in te knippen in de hoop dat het dan meer zou krullen ipv half stijl, half krul, half slag en veeeel pluis. Hier helaas geen foto van. Ik ben ook producten gaan gebruiken van de CGM. Dit bracht geen verbetering dus ik heb er een lob van laten groeien. Sommige dagen was het kaarsrecht, sommige alleen pluis en andere een rare krul die lijkt op noodles :+
Afbeelding
Ondertussen loop ik nog steeds rond met een kapsel wat meer op een poedel lijkt. 1 keer per 2 maanden ongeveer krult het wel echt beter.
Afbeelding
Verder is het foeilelijk en kan ik het ook niet borstelen oid, want dan ontploft het helemaal :=
Afbeelding
Momenteel is het op een lengte dat het mijn schouders net raakt. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het te laten lijken op haar ipv een poedel. Iemand hier die nog iets weet wat ik kan doen?
Sorry voor dit levensverhaal :+

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:43

Klopt inderdaad dat je krullen eigenlijk niet droog kan borstelen, ik vind het korte je wel leuker staan! Maar verder denk ik dat het gewoon om de juiste producten/ behandeling gaat als je van dat hele pluizige af wil.

Ik zelf heb ook een vraag.. heb maandag een gala en wil mijn haar opgestoken (lossing knotje met een paar plukjes los) maar dit kan ik zelf ook wel een beetje, nu twijfel ik of ik t voor veel geld echt echt mooi wil laten doen of zelf ga klooien :’)

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:45

Het is alleen dat het niet echt krult. De, voor mij, linkerkant krult best oke, rechts niet. Onderste laag krult ook best oke, bovenste laag niet. Dat is gewoon stijl met pluis en een gare slag. Ik heb ondertussen al zoveel dingen geprobeerd dat ik het niet meer weet.
Wat voor gala ga je heen?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 23:44

Kijk eens naar de curly girl methode :)

Amateur Musical Award Gala

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 23:51

Curly girl methode doe ik al ruim een jaar... Ik weet niet precies wat je skills zijn qua kapsels, maar ik zou gewoon lekker naar de kapper gaan

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 08:28

ik ben nog steeds niet gegaan haha, staat nog wel op de planning hoor!

lastig Montana, wat gebruik je nu qua producten? CG hoeft niet altijd goed te zijn. was je bijvoorbeeld je haar wel eens met een clarifying shampoo? mijn haar doet het het beste op alleen shampoo (low-poo) verder geen conditioner of andere producten. maar het kan onwijs zoeken zijn!

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:07

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat een clarifying shampoo is haha. Ik gebruik momenteel alleen conditioner, daar lijkt het het beste op te doen. Ik heb alleen al zoveel verschillende producten geprobeerd (uiteraard wel de tijd gegeven om eraan te wennen) dat ik niet meer weet wat ik voor producten kan gebruiken. Ik weet zo niet precies wat ik nu gebruik, ik kijk thuis even!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:14

M_ontana schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat een clarifying shampoo is haha. Ik gebruik momenteel alleen conditioner, daar lijkt het het beste op te doen. Ik heb alleen al zoveel verschillende producten geprobeerd (uiteraard wel de tijd gegeven om eraan te wennen) dat ik niet meer weet wat ik voor producten kan gebruiken. Ik weet zo niet precies wat ik nu gebruik, ik kijk thuis even!

oh haha, zo te lezen is er best een grote kans dat dat gaat helpen! zo'n shampoo is er een waar sls in zit, zoals de allergoedkoopste van het Kruidvat. deze maakt je haar weer helemaal schoon en je hebt kans dat het dan weer makkelijker hanteerbaar is. ik had dit zelf namelijk ook een tijdje, bleef maar conditioner en haar maskers gebruiken omdat het zo droog voelde..

Afbeelding
de Kruidvat shampoo

Kwal
Berichten: 4443
Geregistreerd: 02-08-07

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:46

Die shampoo schijnt nergens meer te koop te zijn (begrijp ik uit de CG Facebook groep).
Jumbo Shampoo Elke Dag schijnt geloof ik ook geschikt te zijn.

Ik denk inderdaad dat een final wash een hoop verbetering geeft! Weet je ook je eigenschappen en welke producten gebruik je?

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:43

Final wash heb ik al meermaals geprobeerd. Eigenschappen en producten stuur ik vanmiddag!

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 11:25

Is er ook een product waar je lekker snel de kleur er mee uit krijgt? :') Ik ben nog steeds niet tevreden. Ze hebben het in de kapsalon gewassen en toen werd het een stuk lichter en toen is er weer een tint opgezet die ik voorheen ook had. Eigenlijk is dit dus totaal niet wat ik in gedachten had maar durf ook niet meer terug te gaan … :o Ze hebben het, nadat het ontkleurd is, te ver doorgekamd dat de bruine kleur teveel gemengd is met het blonde - weetikveelwat allemaal. Maar ik baal erg van en heb nu echt niet het geld om weer alles te laten ontkleuren.

Het is geen verf dat ze er op hebben gezet maar een semi-nogwat? En ik was het al met zilvershampoo en laat dat ook goed lang intrekken. Maar voor mijn gevoel heb ik nu haast oranje haar …… vandaar dat ik ook geen foto gepost heb.

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 11:38

Head and shoulders.

Kwal
Berichten: 4443
Geregistreerd: 02-08-07

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 12:08

Of de kleurverwijderaar van Kruidvat. Ik denk alleen wel dat je daarna je haar weer moet kleuren :)

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 15:46

hè dat is echt balen Denies.. is het mis gegaan met de toner?
ik zou kijken of je bij een andere salon terecht kunt. Salon B schijnt goed te zijn voor kleuren.

Ben bij de kapper geweest hoor! klein stukje eraf en aan de voorkant wat lange lagen. hele minimale verandering dus :') denk dat niemand het ziet, maar het voelt wel weer fris aan

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 15:51

Nouja het was natuurlijk al mis gegaan. Mijn haar was niet de blonde kleur die het moest zijn. Dat hebben ze opgelost door het met een shampoo te wassen en daarna een toner van asblond er over heen te plaatsen. Maar …. het komt er niet eens bij in de buurt. En eigenlijk baal ik er heel erg van want mijn haar ziet er nu alleen maar geknipt uit :')

Heb wel een foto maar ga die echt niet online plaatsen.

Zo jammer want ik was juist zo tevreden over deze kapper …

CalipsoLover

Berichten: 5585
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 20:48

Ik kom even binnen vallen. Ik heb mijn haar bijna een jaar heel kort geknipt en gedoneerd. Mijn haar groeit redelijk snel, maar nu zit het op zo'n tussenlengte, net tot over mijn schouders, en ik vind dit echt niet mooi waardoor ik het continu vast maak. Ik twijfel al langer om het een keer platinum te kleuren, maar dan in een balayage zodat de uitgroei niet opvalt. Iemand hier ervaring mee? Ik bedoel het dus zo, mijn haar is ongeveer even lang als de voorbeelden maar ik heb geen krullen.

Afbeelding
Afbeelding