[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:19

Wow, dat is inderdaad veel en dik! :oo prachtig zeg, ben jaloers!

Ik heb geen foto met mijn eigen lange haar. Wel met extensions. Mijn eigen haar was bijna net zo lang hoor, alleen nog geen 1/8 deel van de extensions qua hoeveelheid en dikte :+ :
Afbeelding

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:20

Hier nog eentje. De lengte van Frummels is echt de ergste fase waar je gewoon even door moet. December 2014 ben ik van net boven mijn BH bandje naar Pixie gegaan en zomer 2015 was het weer een beetje leuk en kon ik weer een staart in zonder speltjes :D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:21

Lous: t is zo vreselijk. :') ik denk er letterlijk elke dag aan om de kapsalon binnen te lopen en alles er weer af te halen. Maar ben al zo ver gekomen, moet even volhouden.. Kan nu inderdaad ook een laag staartje in met 2 speldjes (ipv 8 :)) ) en een hoge knot met drie speldjes. *\o/*

Maris
Berichten: 15924
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:22

Wat een mooi koppies hebben jullie allebei ! Daar staat elk haarmodel bij volgens mij .... !!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:28

Lous schreef:
Hier nog eentje. De lengte van Frummels is echt de ergste fase waar je gewoon even door moet. December 2014 ben ik van net boven mijn BH bandje naar Pixie gegaan en zomer 2015 was het weer een beetje leuk en kon ik weer een staart in zonder speltjes :D


Oh mijn god, wou je zeggen dat het ergste nog moet komen en mijn huidige lengte nog wel.... te doen is? :') HELP.

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:32

Blijft persoonlijk, maar ik vond dat echt de ergste fase. Er was geen leuk model in te krijgen. Echt even doorbijten, dat kunnen jullie *\o/*

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:40

T is vreselijk! Echt, ik kan er niks anders van maken _O-
Kan het gelukkig inmiddels wel zo dragen met 3 speldjes, dus zo zit het eigenlijk meestal en ik denk de komende 4 maanden nog:
Afbeelding

kraakte
Berichten: 3077
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:53

Hahaha ook ik zit in dezelfde fase. Al is t bij mij nog net n stukje korter.
Mam heeft t vorige week weer een beetje bijgeknipt want ook bij mij was t bovenop n stuk langer dan onderaan, met mijn kruinen gaat dat onderste super raar zitten, dus dat weer beetje opgeknipt want wil ook naar n langere bob toe.
Zo zit t nu:
(Mascara loos hoofd enzo :') )

Afbeelding
Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:05

Ik voel met jullie allemaal mee.

Elegance_
Berichten: 2003
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:05

Ik kom ook even binnen vallen :) ik heb mijn haar zilver grijs laten verven en in de aanzet iets donkerder, helaas vervaagt het heel snel de eerste keer begon het na 2x wassen al een beetje oranje te worden op de uitgroei. Ben toen terug gegaan naar de kapper en die hebben het opnieuw geverfd de aanzet nog ietsjes donkerder gedaan. Ik was mijn haren met zilvergrijs shampoo van schwarzkopf en gebruik de cc cream van l'oreal.

Iemand nog nuttige tips om het langer mooi grijs te houden?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:17

Bij mij werd het ook een beetje vaag, maar gebruik nu shampoo en cremspoeling voor zilver haar uit Duitsland, en ben echt super tevreden

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:19

Swartzkopf heeft wel een professionele lijn voor cool blonds. Die werkte wel goed toentertijd bij mijn grijsblonde haar.

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:21

Ik doe vaak met die lengte die jullie nu hebben twee franse vlechten aan de bovenkant/zijkanten, met twee knotjes achter vast. Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd wel een stukje opscheer omdat ik enorm dik haar heb, dus dan gaat het ook iets makkelijker. Ik laat eigenlijk altijd de zijkanten kort totdat de bovenkant wat langer is, daardoor lijkt het ingroeien wat langer te duren, maar kun je het wel nog mooi in model doen tijdens het uitgroeien :j
Inmiddels gewoon besloten dat ik toch geen lang haar wil, lekker makkelijk, hoef ik ook niet meer door die fase heen :))

Elegance, om het mooi grijs te houden zul je niet te vaak moeten wassen en zelf af en toe bijkleuren (of bij de kaper, maar daar had ik geen geld voor :+ ). Colour freedom heeft een paar verschillende grijstinten afhankelijk van hoe donker je bent, ik had zelf graphite grey, niet te lang laten zitten want dan wordt het blauw :+

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:25

Killyenn schreef:
Ik doe vaak met die lengte die jullie nu hebben twee franse vlechten aan de bovenkant/zijkanten, met twee knotjes achter vast. Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd wel een stukje opscheer omdat ik enorm dik haar heb, dus dan gaat het ook iets makkelijker. Ik laat eigenlijk altijd de zijkanten kort totdat de bovenkant wat langer is, daardoor lijkt het ingroeien wat langer te duren, maar kun je het wel nog mooi in model doen tijdens het uitgroeien :j
Inmiddels gewoon besloten dat ik toch geen lang haar wil, lekker makkelijk, hoef ik ook niet meer door die fase heen :))


Daar is mijn haar helaas te dun en te glad/zacht voor. :( wel een super leuk idee! Ik heb dan twee vlechtjes van 0.3 cm breed en twee knotjes ter grootte van een pepernoot, vind ik geen gezicht. :')
Hoe heb jij jouw haar nu?

kraakte
Berichten: 3077
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:48

Hahaha mooie vergelijking Frummels, ik heb datzelfde probleem :')

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 21:14

Prachtige vergelijking. Ik doe ook mee :o
Ik heb me er al bij neer gelegd. Extentions komen er niet in.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 21:22

Ik moet profielen als Nothingbutpixies echt verwijderen van instagram :') *kapperskriebels*

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:10

Ik heb ook op die onmogelijke lengte gezeten.. en uiteindelijk toch gezwicht :')

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:24

Frummels schreef:
Daar is mijn haar helaas te dun en te glad/zacht voor. :( wel een super leuk idee! Ik heb dan twee vlechtjes van 0.3 cm breed en twee knotjes ter grootte van een pepernoot, vind ik geen gezicht. :')
Hoe heb jij jouw haar nu?


Lol :+ Dan is aan de slag met speltjes denk ik toch de beste oplossing. Of gewoon weer kort *\o/*

Ik heb nu al een paar maanden een klassieke bowl-cut :))
Afbeelding

Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:25

Nee nee ik doe het écht niet. Ik zou nooit met kort haar willen trouwen. (Nee, ik ben niet verloofd. Maar stel hij vraagt mij morgen, dan moet ik zeggen; nog ff 2 jaar wachten schat.)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:28

Killyenn schreef:
Frummels schreef:
Daar is mijn haar helaas te dun en te glad/zacht voor. :( wel een super leuk idee! Ik heb dan twee vlechtjes van 0.3 cm breed en twee knotjes ter grootte van een pepernoot, vind ik geen gezicht. :')
Hoe heb jij jouw haar nu?


Lol :+ Dan is aan de slag met speltjes denk ik toch de beste oplossing. Of gewoon weer kort *\o/*

Ik heb nu al een paar maanden een klassieke bowl-cut :))
[ Afbeelding ]

[ [url=m/yQWnJJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Staat je super! <3


Giolli schreef:
Nee nee ik doe het écht niet. Ik zou nooit met kort haar willen trouwen. (Nee, ik ben niet verloofd. Maar stel hij vraagt mij morgen, dan moet ik zeggen; nog ff 2 jaar wachten schat.)


Ik ben verloofd :') ik ben nu dus aan t bedenken hoe ik Mn haar wil bij t trouwen haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:30

Oeps, pardon. O:)

Extensions?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:35

Ja ik denk dat ik voor de dag zelf extensions wil :j al vind mijn vriend een pixie veel mooier, haha gekke man.

En nee joh hoezo pardon ! Is helemaal niet gek toch?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:45

Wil je een sluier? Dan vind ik extensions wel mooi!

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:47

Killyen! WAT GAAF!