[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veneri
Berichten: 884
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:39

heb een kort kapsel met een schuine lok, ben de schuine lok nu zat, wil het wel graag kort houden, maar vind iets aparts ook wel leuk. wat vinden jullie van een undercut kapsel? het hele extreme vind ik niets, maar zoiets vind ik wel mooi:


Afbeelding

Cinnepin

Berichten: 8956
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:54

Ik vind vooral de kleur gaaf. Ik ben zelf niet van het korte haar ( al heb ik het wel gehad )

veneri
Berichten: 884
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:09

Ik heb zelf bruin haar en dat laat ik ook gewoon zo.heb nu zoiets,maar ben de lok enorm zat:

Afbeelding

Vind dit ook wel erg mooi:


Afbeelding

kraakte
Berichten: 3077
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:19

Ik was net bij Action en zag dat ze ook zilverkleurige verf hadden! Gelijk meegenomen natuurlijk.
O die ik wil lang haar maar ben t groeien nu alweer zat en knip t af fases ken ik ook maar goed. Zit er nu ook middenin.

Cinnepin

Berichten: 8956
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:27

Ik heb zilver haar..wel licht zilver :)

kraakte
Berichten: 3077
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:27

Ja dat vind ik supermooi! Hoe houdt de kleur zich bij jou? Jij hebt t bij de kapper laten doen toch?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:31

Veneri: oh my lord, die laatste vind ik echt geweldig <3 zoiets zou ik ook heel graag willen en dan witblond. Word er helemaal blij van haha.

E_J balen zeg dat het niet gepakt heeft. Hopelijk krijgt de kapper het zoals je het graag wil hebben!

Shanna: dit was met lang haar (en donker, ben van mezelf blond maar heb er even geen foto van. Staat er wel een in t oude topic denk ik!) zelf vind ik kort denk ik leuker, maar wil het toch nog een keer proberen :') als ik het red want heb echt kapperkriebels.. :=
Afbeelding

Cinnepin

Berichten: 8956
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:39

Kenyada schreef:
Ja dat vind ik supermooi! Hoe houdt de kleur zich bij jou? Jij hebt t bij de kapper laten doen toch?


Ja klopt. Zij adviseerde mij om 1 keer per maand even terug te komen om het opnieuw te zetten.
Verder onderhoud ik de kleur met zilvershampoo en silver van directions. Hij is wel iets lichter geworden, maar je ziet nog wel dat het zilver is. Is wel een moeilijke ( en vrij prijzige kleur door het moeten bijhouden ) kleur.

kraakte
Berichten: 3077
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 14:35

Nou ik heb t ook net geverfd. Toen t erin zat leek t sprekend een zilvershampoomasker :') en zo is t nu ook geworden. Zilver met bietje paars. Maar dat zal er nog wel uitwassen denk ik.
Best oké voor 2,-
Afbeelding

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:04

Ik zou het zelf nog eens over doen kenyada. Sommige stukken mooi zilver, maar ik zie er ook nog veel blond er door heen!

kraakte
Berichten: 3077
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:06

Ja klopt. Dat doet mijn haar. Als ik t er drie uur in laat zitten gebeurt dat nog.
Binnenkort moet ik toch weer verven dus dan doe ik t erna overheen als antigeel masker.

Cinnepin

Berichten: 8956
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 17:50

Ik heb er ook nog blond doorheen...op die plekken pakt het gewoon niet.
De zilvere kleur vind ik erg mooi

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 13:59

Een paar maanden geleden wou ik nog pastelroze haar.
Gister belde een vriend die de kappersopleiding doet of ik model wou zijn, achja waarom niet?
Dus sinds vandaag heb ik donker paars haar! :D

Afbeelding

Dreamy

Berichten: 24071
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:05

Erg mooi kleurtje! :j

Cinnepin

Berichten: 8956
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 16:50

Mooi, al vind ik het meer rood achtig dan paars

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:05

Ik word gek van mezelf en vraag me af of jullie dit herkennen. Ik wil lang haar, zo lang mogelijk. Maar dan is het echt lang aan het worden en dan wil ik naar de kapper want dan moet ik er weer wat mee. :')

Wat vinden jullie? Deze twee foto's zijn vorige week op gemaakt dus zo is het nu:

Afbeelding
Afbeelding

Het is op het moment niet zo dik vind ik onderaan. Dan vind ik op internet zulke foto's en denk ik wauwww! <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wie gaat me tegen houden of aanmoedigen? :D

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:18

Rechts bovenin! :D hele mooie lengte is dat

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:49

Ik heb precies hetzelfde Jildau. Wil het uit laten groeien maar als het eenmaal een normale lengte is wil ik het weer afknippen. Zo zuur.

Maris
Berichten: 15924
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:42

Ik heb het nu iets langer als schouderlengte en ik denk dat dat lang zat is. Anders gaat het zo hangen ( ik heb super steil haar ) en je kan er inderdaad niets mee. Tenminste ik niet. Heb het ook 9 van de 10 keer op een staart, want los haar hangt alleen maar in de weg :+ :o
Ik heb nu een pony waarover ik twijfel. Laten bijgroeien of toch niet. Ik heb een hoog voorhoofd, dus altijd al een pony gehad, maar eens wat anders is ook wel wat. Alleen..... geen idee of het staat....

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:45

Ook hier een hoog voorhoofd, maar absoluut geen pony meer. :=
Daarnaast omdat het een gigantische broedplaats is voor pukkels. Net als dat ik het bijgroeien ook altijd zo'n ramp vind.

Maris
Berichten: 15924
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:51

Lous, even in je profiel spieken voor een foto .....

Edit: geen goede foto van je te zien in je profiel ...... Hmmm even verder zoeken ;)

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:59

Hoe zie je eruit zonder pony? Als je hem weg vlecht o.i.d.?

Jorex

Berichten: 9994
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:07

Ik heb ook kort haar en het aan de ene kant jongensachtig kort en aan de andere kant een lok waar nu deze kleur in zit:
Afbeelding

Op deze foto is de kleur meer naar werkelijkheid, het is niet paars, rood of roze, maar hangt daar ergens tussenin.
Afbeelding

Iemand nog tips met dit goed te houden tijdens het wassen? Ik gebruik op het moment aloë vera shampoo van dr. Organic, iets chemisch komt er bij mij niet in wegens mijn hoofdhuid die dan ongelooflijk gaat schilferen.

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:05

Haii Ik kom even zo binnenvallen met een vraag, want om nu een heel nieuw topic aan te maken lijkt me overbodig als ik mijn vraag (denk) ik hier ook wel kan stellen :o
Zag al heel wat mooie kapsels en kleurtjes voorbij komen
Zelf verf ik eens in het jaar of 2 jaar mijn haar :+

Maar nu mijn vraag

Ik heb nog pakjes verf staan van poly pallette (8 weken verf - semi permanent?) Nu zit ik te twijfelen tussen mahonie en een iets meer rode kleur (heb van Allebeide 1 pakje staan) zou ik deze ook kunnen mengen? Want mahonie vind ik net weer te braaf ofzo, maar die andere net iets te.. En aangezien ik toch ook 2 pakjes nodig ben..
Of zou dat dan heel raar uitpakken?
Iemand ervaring mee?
Anders moet ik alsnog kiezen en een pakje verf bijhalen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:29

Ik zou het gewoon mengen, zolang het zelfde merk is zal je feen chemische reactie krijgen verwacht ik. 2 pakjes van de zelfde kleur reageert tenslotte ook niet op elkaar.

Balayage is trouwens ook 2 kleuren gemengt in de overgang.