[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 18:26

Er komen hier echt hele mooie voorbij <3

Die met het egeltje vond zelfs mijn vader leuk, dat wilt wat zeggen want die loopt me nog af en toe eens te stangen met de mijne pakt opeens random mijn arm; “Ja hier zit een vlek” :Y) :D

Ik heb ook alweer kriebels om er eentje bij te nemen, maar dat laat mijn portemonnee nog even niet toe en ik vind zelf ook dat ik beter even kan wachten :+

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:14

Leuk zeg die 4 dolfijnen!

IrisW

Berichten: 325
Geregistreerd: 23-05-09

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 02:03

Heeft iemand eens een tattoo laten zetten bij 66onions bij Stackstattoos in Rotterdam?
Er staat op de website dat de minimale tattoo prijs 100 euro is, maar ben dan benieuwd wat een kleine bloem zou kosten ongeveer van een 5 cm lang.

cursebreaker

Berichten: 11504
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:25

Ik ben vandaag langs geweest bij Lady Luck in Weert en mijn afspraak staat:
26 oktober mag ik gaan! *\o/* Ik heb dus nog genoeg dagen te gaan, maar de voorpret is minstens zo leuk toch? hihi :')

Nu nog even 3 lettertypes gaan uitzoeken voor die tijd
zodat ik kan gaan overleggen welke het mooiste resultaat gaat krijgen - welke ook op lange duur dan mooi blijft zitten.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:56

Al heel lang een stille meelezer.
6 juli ga ik samen met mijn tweeling zus voor onze eerste tattoo! Spannend.

Connie

Berichten: 1828
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 18:02

Marlis schreef:
Al heel lang een stille meelezer.
6 juli ga ik samen met mijn tweeling zus voor onze eerste tattoo! Spannend.

Leuk! Wat gaan jullie zetten? Mijn zus en ik zitten ook een een zussen-tattoo te denken.

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 18:10

Leuk, ik heb ook een zussentattoo :)

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 19:25

Dit idee
Afbeelding

Maar dan met twin sister (s)
En qua veer dit ongeveer want van bovenste plaatje vind ik Moah. En de vogeltjes niet erbij
Afbeelding

Aan buitenkant onderarm zo 12 cm zal het worden

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:43

Hmm ik vind infinity's afschuwelijk, maar ieder zijn ding.

Blacky94

Berichten: 3483
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:22

IrisW schreef:
Heeft iemand eens een tattoo laten zetten bij 66onions bij Stackstattoos in Rotterdam?
Er staat op de website dat de minimale tattoo prijs 100 euro is, maar ben dan benieuwd wat een kleine bloem zou kosten ongeveer van een 5 cm lang.

Waarschijnlijk toch wel die 100 euro. Of je nu 5 minuten of 5 uur zit, het materiaal moet sowieso gebruikt (en dus betaald) worden...

limilou

Berichten: 801
Geregistreerd: 09-09-10

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:37

Afbeelding

het jeuken is begonnen _-:( verschrikkelijk is dat toch :=

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:38

Ah super leuk! Echt mooi egeltje

Ik ben ook niet van de infinity maar dat zegt degene die samen met dr zusje een pijl met Lotus erin verwerkt heeft :+

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:50

Ik vind het jammer dat het infinity-symbool zo zo zo zo vaak gebruikt is, want de betekenis zelf (gewoon van het oneindige) vind ik echt wel tof met inderdaad een naam van je zus/ouders whatever...

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 23:22

Ieder zijn smaak :D
Ik vind hem erg mooi wat ik in gedachte heb en betekent voor mij okk veel. Mijn tweelingzus is echt mijn beste vriendin ook behalve alleen een zus. Zelfde werk, zelfde Hobbies die wij samen uitvoeren, kortom kunnen niet zonder elkaar.

Niet mijn smaak qua tattoo die egel maar vind hem wel onwijs mooi!

cursebreaker

Berichten: 11504
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:29

Ach, het gaat er inderdaad om dat jij 'm mooi vind en de betekenis die er voor jou achter zit :)

Ik snap dan vaak mensen ook niet die gewoon een random iets laten zetten terwijl dat gewoon veelvoorkomend is in de tattoo community.
Ieder z'n eigen ding.
Ik heb nu 3 ideetjes in m'n hoofd en alle 3 betekenen de tattoo's ook echt veel voor me.
Als ik dan zie dat mensen gewoon maar random dingen laten zetten denk ik ook; hmm, no thanks.
Maar als zij gewoon een mooie tattoo willen zonder betekenis en gewoon omdat ie mooi is, moeten ze dat zeker lekker doen.


De tattoo die ik in Oktober ga laten zetten, zullen veel mensen ook 3x niks gaan vinden waarschijnlijk
omdat het maar één quote zinnetje is met een symbool waarvan de meesten waarschijnlijk ook niet weten waar het symbool synoniem voor staat en ze waarschijnlijk dus denken dat ik een lelijk symbool heb staan dadelijk haha :')
(Het symbool is vooral in het buitenland heeel erg populair om te gebruiken, dus als ik daarmee naar Amerika ga, kom ik waarschijnlijk ook TIG mensen tegen met hetzelfde symbool, maar kan daar niet wakker van liggen. Eerder juist mooi vinden omdat het voor anderen ook veel betekenis kan hebben)
Het heeft voor mij enorm veel betekenis in ieder geval en ik kan echt niet wachten tot hij staat hihi.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 24-06-18 09:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:41

Al mijn rozen hebben ook geen betekenis hoor, waarom kan iemand niet iets laten zetten omdat hij/zij dat mooi vind? :')

cursebreaker

Berichten: 11504
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:44

Anoniem schreef:
Al mijn rozen hebben ook geen betekenis hoor, waarom kan iemand niet iets laten zetten omdat hij/zij dat mooi vind? :')


Eh, ik zeg toch ook: moet iedereen zelf weten? :')

Mij trekt het gewoon niet, voor mezelf. Ik heb dan liever iets met betekenis.
En ik zeg ook niet dat het niet mooi is. Maar voor mezelf.. heb ik gewoon liever een tattoo met betekenis,
daar is toch niks mis mee om dat te willen haha. Ik zou het zelf gewoon niet doen. Ieder z'n eigen ding :j

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:58

De tattoo’s die ik tot nu toe heb/in de planning heb om te zetten zijn voor mij ook allemaal betekenis vol. Na de tweede die volgende week komt heb ik sws nog 2 kleintjes in mijn hoofd die ik ook graag zou willen zetten, ook met betekenis.

Echter wil ik uiteindelijk ook heel graag zoiets Afbeelding
Afbeelding
Daar zit geen betekenis achter. Wellicht dat ik er wel iets in verwerk maar dit is gewoon puur omdat ik het enorm mooi vind.

Voor mij gaat het er gewoon om dat iemand 100% achter zijn tattoo’s staat, of ze nou voor de mooi zijn of voor de betekenis en of t nou tattoo’s zijn die vaak voorkomen of niet maakt me dan weinig uit.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 09:59

Voor mij is het ook belangrijk dat als ik iets op mijn lijf zet, dat het betekenis heeft. Maar wil niet zeggen dat ik sommige dingen niet mooi vind die een ander heeft staan zonder betekenis.

Ik ben ook niet zo van de infinity, maar dat komt inderdaad door de hoeveelheid dat die al op mensenlichamen staat.

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:04

Ik persoonlijk vind het onzin dat alles een betekenis moet hebben :o Maar ieder z'n ding natuurlijk :)

cursebreaker

Berichten: 11504
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:08

Fem schreef:
Voor mij is het ook belangrijk dat als ik iets op mijn lijf zet, dat het betekenis heeft. Maar wil niet zeggen dat ik sommige dingen niet mooi vind die een ander heeft staan zonder betekenis.


jaa je verwoord precies wat ik ook denk haha.
En het gaat er uiteindelijk om dat iedereen gewoon blij is met zijn tattoo's en lichaam.
Je loopt er immers je hele leven mee rond.

Die underboob tattoo's vind ik altijd Zo MOOI uitzien he!! <3

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:10

Anoniem schreef:
Ik persoonlijk vind het onzin dat alles een betekenis moet hebben :o Maar ieder z'n ding natuurlijk :)


Niet alles hoeft een betekenis te hebben, maar wel alles wat ik op mijn eigen lijf zet ;)

justdiesel
Berichten: 4953
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:19

Anoniem schreef:
Ik persoonlijk vind het onzin dat alles een betekenis moet hebben :o Maar ieder z'n ding natuurlijk :)


Dit dus
De betekenis van mijn tattoos is dat ik ze mooi vind en ze wilde hebben :+

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:22

Supervixen schreef:
Hmm ik vind infinity's afschuwelijk, maar ieder zijn ding.

Ik vind vooral dat ze onderbroken zijn en dus niet “infinity” storend... had het er gister toevallig nog met een klant over die in een tattoshop werkt

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:29

Ik snap niet waarom je zo defensief doet Dreamer, ze geeft toch alleen haar mening en benadrukt daarbij dat ieder dat voor zichzelf moet weten :')