[Info] Tattoo's 13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:39

Probeerde al de hele dag mijn foto te uploaden via mobiel maar lukte niet, dus EINDELIJK thuis en bij deze.. :+

Afbeelding

<3 <3

Dit stuk was wel flink pittig zeg. Wel slecht geslapen en niet zo goed ontbeten, dus misschien lag het ook daar aan. :P Besides that, heel veel lijnwerk en ik haat lijnwerk haha. Maar het resultaat mag er wel wezen. Trouwens, dat stukje zo dicht bij je oksel = af te raden. :')

Mijn mobiel doet mijn vos er altijd uitzien als oliebol _-:(

Supervixen

Berichten: 12935
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:46

Heel erg mooi zeg!

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:12

WAUW!!!! <3

Mondy

Berichten: 11883
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:28

Mooie toevoeging zo <3

ikkedus
Berichten: 3307
Geregistreerd: 24-09-05

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:49

Met die toevoeging echt een stuk beter.
Ik had moeite met het oog. Maar dat valt nu mooi weg. Gaaf!

*kruipt weer onder de meelees steen.

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:49

Heel mooi!

Berdien

Berichten: 64562
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:56

Héél gaaf zo Jackytje! Toevoeging maakt het helemaal af :j

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:16

Wauw! Mooi hoor!
Past echt bij elkaar.
Ga je nu nog verder?
Ennnnn niet meer met die ene zalf smeren he?

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:20

Thanks all! :D Ook zo leuk als je zo veel bekijks hebt van andere artiesten in de shop. Geeft toch wel een goed gevoel :o

Was erg aangenaam met haar vandaag ook, had niemand mee dus was gezellig. Ook dat je elkaar min of meer leert kennen en alles gewoon makkelijker verloopt qua communicatie. :)

Weet niet of ik nog verder ga. Twijfel of ik iets op de andere schouder zou laten zetten in dezelfde stijl. Wil sowieso mijn rug voor 'forest' theme houden. Maar voorlopig is het wel goed zo.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:18

NikkiDeKerf schreef:
Heeeel mooi Will, wat prachtig ook, dat je straks beide armen een sleeve hebt ter ere van je kinderen.

Mijn rug is ter ere van mijn gezin :j eigenlijk is het een levensverhaal wat begint bij de ontmoeting van mijn echtgenoot toen ik 32 jaar was.
Het heeft allemaal heel veel betekenis voor ons . Zelfs de stijl verwijst naar onze achtergrond.
Mijn armen voor de kinderen waar ook een wens wordt vertaald van ons als ouder aan hun kind . Een kracht die we ze toewensen. Een groei . De dieren hun Chinese sterrenbeeld
Borst zal ter ere van mijn band met mijn man zijn .

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:19

Mondy schreef:
Wauw willl65 wat ontzettend gaaf om sleeves ter ere van je kinderen te laten zetten <3
Hij ziet er nu al super uit ! Ga je na deze gelijk door met je andere arm of daar ook al een begin ?

Heb een scherpere foto gemaakt, al valt dat niet mee op die plek (lang leve timer :D )
Hij is nog dik maar verder helemaal geen last van.

[ [url=m/W2eGEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vyoB40.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi heel fijntjes !

Ja ik ga gelijk door :brr:

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:23

Jackytje schreef:
Probeerde al de hele dag mijn foto te uploaden via mobiel maar lukte niet, dus EINDELIJK thuis en bij deze.. :+

[ [url=m/G9zFnQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3

Dit stuk was wel flink pittig zeg. Wel slecht geslapen en niet zo goed ontbeten, dus misschien lag het ook daar aan. :P Besides that, heel veel lijnwerk en ik haat lijnwerk haha. Maar het resultaat mag er wel wezen. Trouwens, dat stukje zo dicht bij je oksel = af te raden. :')

Mijn mobiel doet mijn vos er altijd uitzien als oliebol _-:(

Mooi!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:45

Wat mooi Jackytje <3

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:38

Argh nu heb ik toch wel jeuk _O-

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:50

Bedankt allemaal. Des te meer ik er naar kijk, des te verliefder ik word <3

Hier nog niet echt jeuk gelukkig. Mijne is nog ingepakt (4x per dag wisselen) en hier word ik gek van die stomme trekkende pleisters. := Morgen mag ik gelukkig stoppen met inpakken.

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:01

Toch bijzonder hoe uiteenlopend het advies is, bij mij moest de folie er juist gelijk af thuis :+

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:09

Ik moest het er 3 uur later afhalen, daarna 2 nachten erop.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:33

Yonker schreef:
Toch bijzonder hoe uiteenlopend het advies is, bij mij moest de folie er juist gelijk af thuis :+

Ik moest minimaal 4 uur laten zitten en max 24 uur. Daarna zo heet mogelijk wassen half uur laten aan de open lucht. Vervolgens insmeren bepataine zo dun mogelijk en inpakken . Ochtend en avond herhalen maar dan niet meer zo heet mogelijk voor 3 dagen .

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:44

Tja en bij mij moest het eraf, wassen met unicara zeep (handen ook voor t smeren) en 2 keer per dag Bepanthen babyzalf. En ik mag 2 weken niet sporten.

Vind het heet wassen trouwens wel raar??? :=

Mijn tattoo gaf eigenlijk vrijwel niet af, niks te zien op de dekens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:49

Maf he hoe die adviezen verschillen dus! Ik moest mijn folie erop houden tot de volgende ochtend, dan wassen met meegekregen zeepje en insmeren met Tattoomed of Bepanthen. Verder geen folie meer erop oid, maar 2 tot 3x per dag dun smeren. Ik heb meteen de volgende avond weer gesport, eigenlijk niets over gehoord.

Jackytje, jouw tattoo is ook gaaf geworden zeg :) Kan me wel voorstellen dat de huid richting je oksel gevoelig was ja.

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:32

Willl65 schreef:
Yonker schreef:
Toch bijzonder hoe uiteenlopend het advies is, bij mij moest de folie er juist gelijk af thuis :+

Ik moest minimaal 4 uur laten zitten en max 24 uur. Daarna zo heet mogelijk wassen half uur laten aan de open lucht. Vervolgens insmeren bepataine zo dun mogelijk en inpakken . Ochtend en avond herhalen maar dan niet meer zo heet mogelijk voor 3 dagen .


Ik zie de logica écht niet van zo heet wassen. Wat is daar de reden voor?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:33

Ik denk dat met heet water wassen, je de huid wat meer weekt zeg maar.

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:34

Hier is het voor de eerste 2 dagen inpakken, en 4x per dag verwisselen.

Maak het schoon met baby shampoo en water (gewoon met de hand), afdeppen met keukenrol en dan Bepanthen voor baby's en afhankelijk van hoeveel tijd ik heb laat ik de boel effe luchten en dan inpakken. ;) Qua folie zijn er idd heel veel uiteenlopende adviezen, maar ik vertrouw mijn artiest en vorige keer is ook gewoon alles goed gegaan zo dus waarom niet.

Mijn vos gaf amper inkt af, maar bij dit deel zag echt alles zwart bij het afkuisen. :P Ook mijn bed heeft er aan mogen geloven. Achja. :') Worth it.

Ja, Nikki, ik kwam vandaag nog zo'n plaatje tegen van de pijnlijkste plaatsen voor een tattoo en dat plekje stond aangeduid als 'meest pijnlijkst'. Is uiteraard wel relatief, maar ik merkte wel echt een groot verschil tussen echt op mijn schouderblad en eronder!

Hier mocht ik juist overigens écht niet lang onder een hete douche staan. Dus ook weer zo'n ander advies.

Ohja! Bepanthen nu ook gebruikt op mijn vos om eens te testen. Verdikkingen helemaal weg nu. :D Dus lag echt aan de tattoo crème die ik eerder gebruikte..
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 23-11-17 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:35

Joolien, waarom zou dat goed zijn? Bij helen horen nou eenmaal korstjes en dergelijke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:36

Judass schreef:
Joolien, waarom zou dat goed zijn? Bij helen horen nou eenmaal korstjes en dergelijke.

Ja maar ik denk dat de dode huid en inkt er dan makkelijker af komt. Niet perse de korst.