[Info] Tattoo's 13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:39

_mjwb schreef:
Wat een super leuk topic en wat een mooie tattoo's komen er voorbij <3

Ik heb inmiddels heel dit topic gelezen en ik kom me ook melden :)

Ik wil nu eigenlijk al bijna 3 jaar een tattoo op mijn onderbuik/bovenbeen van bloemen. Dit idee heb ik al zo lang in mijn hoofd, maar omdat ik nog geen 18 ben heb ik er mee gewacht. Ik wilde sowieso een lange tijd over mijn tattoo nadenken en dat heb ik nu gedaan.

21 december ga ik naar Den Haag waar ik samen met mijn vriend langs ga bij Fearless. Ik ga gewoon mijn ideeën voorstellen en dan kijken of ze er wat mee kunnen.

[ [url=m/tXpR8z.png]Afbeelding[/url] ]

De linkerfoto is de plaats waar ik de bloemen wil hebben :)

Mijn vriend gaat verder met zijn sleeve.
Ik heb precies op die plek een hele grote tattoo, ook met rozen en nog wen zwart blad en een mandala. Op je been en bil is het goed te doen, dat stuk bij je buik was hels. Dat was wel een stukje cover over een oude en lelijke tattoo heen. Maar qua pijn duurde het dus 11 jaar voor ik het aandurfde om er iets overheen te zetten. Stoer van je om het op die plek te doen! Voor een tattoo van die grootte was ik drie dagen zoet trouwens, mooie maat om mee te beginnen ;)

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:45

Wat zo stom is he... Ik loop of fiets letterlijk elke dag langs Artcastle, en ik ben er nog nooit gewoon even naar binnen gewandelt. Schijtluis ben ik ook :')

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:54

Danique schreef:
Jodie_ schreef:
Ik heb op dit moment een aanvraag gedaan bij beauxink voor een klein, subtiel roosje. Dit wordt waarschijnlijk een tattoo die we met meerdere familieleden laten zetten. Ik kreeg net een automatisch antwoord terug dat de wachttijd op dit moment 5 maand is. Weet er iemand een shop (liefst Gelderland/Overijssel maar alle suggesties zijn welkom) die een kortere wachttijd hebben op dit moment en die goed zijn in kleine/fijne tattoos, het liefst met ervaring in het zetten van (kleine) bloemen? Ik vind veel al snel te grof of te dik gelijnd.

Zoiets zou het moeten worden:
[ [url=m/YnCoEb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m2bY0T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zbtPkV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IGtpAk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel in Rotterdam..
http://66onions.com/


Helemaal wat ik bedoel, dank!

snorremans
Berichten: 809
Geregistreerd: 04-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:05

Vraagje:

Wie van jullie weet een zaak die ervaring heeft/goed is met een cover up tattoo? :)
Liefst een zaak boven de rivieren.

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:04

enamorada schreef:
Wat zo stom is he... Ik loop of fiets letterlijk elke dag langs Artcastle, en ik ben er nog nooit gewoon even naar binnen gewandelt. Schijtluis ben ik ook :')


Hahaha had ook een opmerking van mij kunnen zijn....
Ik heb nu wel wat mail contact gehad met bente van artcastle.
Maar voor een afspraak moet ik toch echt even bellen... en dat is voor mij ook wel een drempel hoor...

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:08

IvysToeter schreef:
enamorada schreef:
Wat zo stom is he... Ik loop of fiets letterlijk elke dag langs Artcastle, en ik ben er nog nooit gewoon even naar binnen gewandelt. Schijtluis ben ik ook :')


Hahaha had ook een opmerking van mij kunnen zijn....
Ik heb nu wel wat mail contact gehad met bente van artcastle.
Maar voor een afspraak moet ik toch echt even bellen... en dat is voor mij ook wel een drempel hoor...

Klinkt misschien verschrikkelijk stom, maar anders lopen we er samen eens binnen? Vind bellen met vreemden ook eng :=

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 00:18

En ze zijn zo vriendelijk daar dames, echt niks om bang voor te zijn hoor! Ook aan de telefoon wordt je heel fijn geholpen :j

Tova

Berichten: 1033
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 07:38

Anoniem schreef:
En ze zijn zo vriendelijk daar dames, echt niks om bang voor te zijn hoor! Ook aan de telefoon wordt je heel fijn geholpen :j


Precies, en anders gewoon binnen lopen. Bente is echt een leuke vrouw. Ze willen je daar altijd helpem :j

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:39

Ik woon er niet om de hoek ofzo.

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:06

Whoehoe t valt me alles mee :D helft van de lijnen staan erop!

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:20

Succes nog Yonker, hopelijk blijft het meevallen :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:20

Zet m op Yonker :D

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 14:08

Super leuk Yonker! Je toont toch t eindresultaat he straks? :D

Eloya

Berichten: 5205
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 14:14

super yonker! ben benieuwd

ik las hier laatst iets over kynst in deventer, check ik waar die zit zit die gewoon in dezelfde straat als mijn werk XD 5 winkels verderop en ongveer 150 meter van mijn huis. is mij nooit opgevallen dat daar een shop zat. maar zit ook beetje verstopt in de straat

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:38

Trouwens, hoe lang blijven jullie smeren na jullie tattoo?

Ik smeer nu nog altijd zeker 1 keer per dag, omdat de laatste tijd het wat opgezwollen is en delen echt op mijn huid liggen. Je kan de tattoo zeg maar voelen als je er met je vingers op gaat. Helaas heel wat stress de laatste tijd, waardoor mijn atopische eczeem ook terug is gekomen. Nu onlangs ook één of andere allergische reactie op iets. Echt super irritant. Zeker omdat ik volgende week terug moet en ik bang ben dat ze er niet aan gaan kunnen verder werken ofzo om die reden? Verder ziet het er echt niet rood of raar uit ofzo. Je ziet het ook niet echt.

Twijfel of ik er voor zou mailen, want ik lees op vele plaatsen dat het normaal is. Is nu 5 weken geleden gezet.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:46

Als het op de huid ligt, kan het natuurlijk ook zijn dat je tattoo te diep gezet is en je daardoor littekenweefsel ontwikkeld hebt. Dan maakt smeren niet zoveel verschil, omdat het littekenweefsel diep in je huid zit.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:47

Nog 8 dagen :):) Erg benieuwd naar mijn ontwerp. Ik blijf smeren tot wanneer ik het vergeet (denk dag of 4) :') is altijd goed gegaan.

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:52

Yasmine schreef:
Als het op de huid ligt, kan het natuurlijk ook zijn dat je tattoo te diep gezet is en je daardoor littekenweefsel ontwikkeld hebt. Dan maakt smeren niet zoveel verschil, omdat het littekenweefsel diep in je huid zit.

Hmm, denk niet dat het te diep is gezet. Heb geen lelijke bleed in mijn lijnwerk ofzo. Ik zal straks eens proberen een foto te maken maar is lastig omdat het op mijn schouder zit. :')

Het is wel wat minder opgezwollen dan de voorbije dagen gelukkig. Het lijkt echt te komen of te gaan..


Leuk Dreamy! Hier nog 5 dagen. :D

Eloya

Berichten: 5205
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:56

hier kwam en ging het soms ook nog wel met mijn eerste tattoo qua opzetten en voelen op de huid. over 11 dagen is die tattoo 1 jaar oud, en pas sinds paar maanden voelt het echt volledig in de huid.

mijn 2e staat morgen 1 maand, en die smeer ik nogsteeds wel 1x per dag in. sommige stukjes liggen nog op de huid maar qua genezing doet die het nu goed. heeft even wat voeten in de aarde gehad door griep tussendoor

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:11

Hoop dat het zo duidelijk is. Is voor mij ook maar de eerste keer dat ik toch wel zie dat het bultjes zijn. Dus vraag me af of het niet één of andere reactie is. Wel gek dat het zo laat pas gekomen is en het niet echt veel jeukt ofzo.
Afbeelding
Superlelijke foto die hem ECHT geen eer aan doet, aangezien ik er wel nog heel erg blij mee ben :o

Is ook niet overal, echt de zwarte stukken alleen.

Memories

Berichten: 2636
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:16

Oei dat ziet er vrij heftig opgezet uit := als je ook al last hebt van eczeem/allergische reactie is het dan niet gewoon je huid die wat te extreem reageert?

edit: heeft de artist het daar nog met je over gehad trouwens? Volgens mij is eczeem in sommige gevallen/voor sommige artists namelijk een reden om geen tattoo te zetten, of het er iig eerst over te hebben ivm mogelijke heftige huidreacties.
Laatst bijgewerkt door Memories op 17-11-17 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Eloya

Berichten: 5205
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:19

dat is wel wat heftiger dan ik had verwacht, maar misschien vertekend het ook wel omdat het niet de hele tattoo is en het wel opvalt. denk misschien iets met je exceem idd. ik zou zolang het niet jeukt etc niet meteen zorgen maken maar wel in de gaten houden

ook geen reactie op de bepanthen of iets? misschien nog wat neutralere zalf gebruiken?

Kaatastrof

Berichten: 6272
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:22

Denk idd dat het door mijn atopische eczeem komt en dat mijn huid gewoon reageert.. Zeker nu richting winter krijg ik er veel sneller last van en in combinatie met de hoop stress die ik over me heen heb gehad de laatste tijd, kan ik me wel inbeelden dat mijn weerstand minder is en dit het gevolg ervan is.

Heb overigens ook lichte uitslag op mijn benen, armen etc. na krabben sinds enkele dagen. (Kleine witte onderhuids bolletjes) Zelf echt geen idee wat er aan de hand is. :=

Zal misschien toch even mailen. Kan zijn dat ik wel gewoon ga om de artiest er eens naar te laten kijken en dan kunnen we beslissen of we het al dan niet uitstellen. Zou wel een bummer zijn, want ik had er zin in. :o


Ik gebruik Sorry Mom voor op mijn tattoo te smeren. Heb er in het begin toch geen last van gehad en heb het elders op mijn huid ook al getest. Geen gekke reacties. Dus denk niet dat het daar aan ligt.

Qua geheel ziet het er nu zo uit.
Afbeelding

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:26

Yonker schreef:
Whoehoe t valt me alles mee :D helft van de lijnen staan erop!

You go yonker!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:28

Jackytje schreef:
Denk idd dat het door mijn atopische eczeem komt en dat mijn huid gewoon reageert.. Zeker nu richting winter krijg ik er veel sneller last van en in combinatie met de hoop stress die ik over me heen heb gehad de laatste tijd, kan ik me wel inbeelden dat mijn weerstand minder is en dit het gevolg ervan is.

Heb overigens ook lichte uitslag op mijn benen, armen etc. na krabben sinds enkele dagen. (Kleine witte onderhuids bolletjes) Zelf echt geen idee wat er aan de hand is. :=

Zal misschien toch even mailen. Kan zijn dat ik wel gewoon ga om de artiest er eens naar te laten kijken en dan kunnen we beslissen of we het al dan niet uitstellen. Zou wel een bummer zijn, want ik had er zin in. :o


Ik gebruik Sorry Mom voor op mijn tattoo te smeren. Heb er in het begin toch geen last van gehad en heb het elders op mijn huid ook al getest. Geen gekke reacties. Dus denk niet dat het daar aan ligt.

Qua geheel ziet het er nu zo uit.
[ [url=m/s40B1B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bepataine twee keer per dag zo dun mogelijk de eerste drie dagen daar a 6 weken noistering vaseline body is mij meegegeven en dat ga ik ook doen.
Uitslag kan ook door teveel smeren komen