[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovemonami

Berichten: 499
Geregistreerd: 28-06-06
Woonplaats: velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:31

Hallo allen,

Ik geniet al jaren van jullie mooie tatoeages !
Na de geboorte van mijn dochter zelf ook weer tijd voor een nieuw plaatje,

Weet iemand een goede shop/artiest die fine line tattoos kan zetten ? Ik woon in Noord-Holland iemand goede ervaringen met een shop in de omgeving Noord-Holland: Haarlem ?

Onderstaande foto is wat ik ongeveer zou willen.

Alvast bedankt voor Het mee denken

Afbeelding

JackieT
Berichten: 516
Geregistreerd: 14-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 01:41

lovemonami schreef:
Hallo allen,

Ik geniet al jaren van jullie mooie tatoeages !
Na de geboorte van mijn dochter zelf ook weer tijd voor een nieuw plaatje,

Weet iemand een goede shop/artiest die fine line tattoos kan zetten ? Ik woon in Noord-Holland iemand goede ervaringen met een shop in de omgeving Noord-Holland: Haarlem ?

Onderstaande foto is wat ik ongeveer zou willen.

Alvast bedankt voor Het mee denken

[ [url=m/XgPHNz.png]Afbeelding[/url] ]


Ik ga altijd naar diana van Haarlem Tattoo, erg fijne tattoo artiest, en zet super mooie en strakke tattoo's

Womble

Berichten: 630
Geregistreerd: 10-06-17
Woonplaats: Mierlo

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:21


vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 22:29

Thanks voor de tips op mijn vraag! Die Melanie volgde ik toevallig al op Insta, helemaal niet van bewust dat zij gewoon Nederlands is :')

Peony
Berichten: 91
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 07:53

vigo_is_lief schreef:
Thanks voor de tips op mijn vraag! Die Melanie volgde ik toevallig al op Insta, helemaal niet van bewust dat zij gewoon Nederlands is :')


Haha ja gewoon Nederlands in Rotterdam. Ik heb een tattoo van haar en zeer tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:59

Oh ik wil ook naar haar toe.. via waar maak je bij hun een afspraak? Of kijk ik met m'n neus na avondje borrelen :+

Peony
Berichten: 91
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:02

idinn schreef:
Oh ik wil ook naar haar toe.. via waar maak je bij hun een afspraak? Of kijk ik met m'n neus na avondje borrelen :+


Bedoel je Melanie? Haar bookings zijn nu gesloten. Even haar Instagram in de gaten houden.

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:54

Ohh die tattoos die voorbijkomen zijn echt weer gaaf <3 <3 Die bloemenarmband vind ik echt tof!!

CupCakes_ schreef:
Hi! Ook ik kom binnenvallen als stille meelezer. Ik heb een idee voor een tattoo in mijn hoofd en ben aan het oriënteren waar ik deze wil laten zetten. Wat zijn goede shops die jullie aanraden? Omgeving Zoetermeer/Rotterdam. Ik heb een idee voor een dromenvanger.

Ik vind Levi Jake altijd hele gave tattoos zetten, en inderdaad Melanie die hierboven al genoemd werd.. Maar het ligt er ook een beetje aan welke stijl je mooi vindt :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:26

vigo_is_lief schreef:
Hoi!! Vraagje, ik ben heel erg fan van realische bloementattoos zoals die van Hanne van Blackbear, echt prachtig!! Kennen jullie nog meer artiesten die zulke tattoos zetten? Vind het altijd lastig zoeken...


Roald van den Broek bij Salon Serpent in Amsterdam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:12

Peony schreef:
Even haar Instagram in de gaten houden.

Instagram.. doe ik dus nooit wat mee. Zal er dan maar verandering in brengen :')

WinSel

Berichten: 20573
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:26

Wat een mooie tattoos zet zij! Ik heb der gelijk maar gevolgd op insta haha.

Ik ben er ook eindelijk uit wat de volgende gaat worden.
Een zonnebloem op de achterkant van mm boven arm <3 *\o/* Afbeelding
Zoiets

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 12:32

Ik heb een boekingsformulier van Hanne van blackbear ingevuld. Nu duimen voor een afspraak!
Ik wil mijn linkerkuit vol met een tattoo over het bos/de hei/de Veluwe.

melanie0906

Berichten: 1141
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:22

Ik heb 11 juni mn schets afspraak bij de inktfabriek in Breda. Ik ben heel benieuwd!

Womble

Berichten: 630
Geregistreerd: 10-06-17
Woonplaats: Mierlo

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:39

Oehhh ik heb mijn schets binnen voor as woensdag van het heide takje *\o/*

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:49

Pff ik heb heel duidelijk in het formulier aangegeven dat ik alleen woensdagen, zaterdagen en de herfstvakantie kan. Ik zit in het onderwijs en kan niet even vrijnemen.
Plannen ze me in op een vrijdag.. zucht. Maar een mail er achteraan gedaan. Hoop dat ik nog ingepland kan worden.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 18:19

Ik heb gemaild voor een guest spot plekje bij Serpent tattoo amsterdam van Karolina Skulska :D
Ik wil graag een vlaamse gaai met bloemen op zijkant onderarm en vind haar stijl zo tof!
https://www.instagram.com/skvlska/
Afbeelding

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 18:20

Nou lees ik hier al een tijdje mee en bewonder al jullie tatoeages. Ik had een afspraak staan in augustus, maar is helaas mijn gezondheidstoestand veranderd waardoor ik mijzelf afvraag of mijn afspraak door kan gaan. Ik heb hierover gemaild naar mijn tatoeerder, tot op heden geen antwoord.
Mag ik getatoeëerd worden als ik wekelijks heparine (voorkomen van bloedstolsels) in mijn aders gespoten wordt en gaat dit eventueel invloed hebben op de genezing? Het probleem is dat ik hiervoor op een oproep wacht van het ziekenhuis. Over ongeveer 2 a 3 maanden ontkom ik niet aan de heparine en ga ik ook nooit vanaf komen. Vrees dat de tatoeage een gevalletje nu of nooit wordt. Ik wil niet als een irritant persoon overkomen om haar te blijven mailen en appen, maar zit ook een beetje met mijn handen in het haar. Ik wil deze tatoeage zo graag...

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 18:34

Femjo schreef:
Nou lees ik hier al een tijdje mee en bewonder al jullie tatoeages. Ik had een afspraak staan in augustus, maar is helaas mijn gezondheidstoestand veranderd waardoor ik mijzelf afvraag of mijn afspraak door kan gaan. Ik heb hierover gemaild naar mijn tatoeerder, tot op heden geen antwoord.
Mag ik getatoeëerd worden als ik wekelijks heparine (voorkomen van bloedstolsels) in mijn aders gespoten wordt en gaat dit eventueel invloed hebben op de genezing? Het probleem is dat ik hiervoor op een oproep wacht van het ziekenhuis. Over ongeveer 2 a 3 maanden ontkom ik niet aan de heparine en ga ik ook nooit vanaf komen. Vrees dat de tatoeage een gevalletje nu of nooit wordt. Ik wil niet als een irritant persoon overkomen om haar te blijven mailen en appen, maar zit ook een beetje met mijn handen in het haar. Ik wil deze tatoeage zo graag...

Ik denk dat het heel erg wisselt aan welke arts je het vraagt... En als jouw tatoeëerder verstandig is verwijst hij/zij ook naar de arts en doet er niet zelf uitspraken over.
Je hebt meer kans op bloeden als je heparine gebruikt, dat sowieso.. Of het ook effect heeft op de genezing durf ik niet te zeggen. Toch maar even aan de arts vragen die het je heeft voorgeschreven!

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 18:48

Tanya schreef:
Femjo schreef:
Nou lees ik hier al een tijdje mee en bewonder al jullie tatoeages. Ik had een afspraak staan in augustus, maar is helaas mijn gezondheidstoestand veranderd waardoor ik mijzelf afvraag of mijn afspraak door kan gaan. Ik heb hierover gemaild naar mijn tatoeerder, tot op heden geen antwoord.
Mag ik getatoeëerd worden als ik wekelijks heparine (voorkomen van bloedstolsels) in mijn aders gespoten wordt en gaat dit eventueel invloed hebben op de genezing? Het probleem is dat ik hiervoor op een oproep wacht van het ziekenhuis. Over ongeveer 2 a 3 maanden ontkom ik niet aan de heparine en ga ik ook nooit vanaf komen. Vrees dat de tatoeage een gevalletje nu of nooit wordt. Ik wil niet als een irritant persoon overkomen om haar te blijven mailen en appen, maar zit ook een beetje met mijn handen in het haar. Ik wil deze tatoeage zo graag...

Ik denk dat het heel erg wisselt aan welke arts je het vraagt... En als jouw tatoeëerder verstandig is verwijst hij/zij ook naar de arts en doet er niet zelf uitspraken over.
Je hebt meer kans op bloeden als je heparine gebruikt, dat sowieso.. Of het ook effect heeft op de genezing durf ik niet te zeggen. Toch maar even aan de arts vragen die het je heeft voorgeschreven!

Dat ik heparine moet gaan gebruiken heeft niets te maken dat ik problemen heb met mijn bloed oid. Het gebruik is puur om een infuuslijn open te houden. Denk dat mijn maagdarmlever arts daar geen antwoord op kan geven omdat dit zijn gebied niet is, maar ga het zeker navragen.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 19:10

Femjo schreef:
Dat ik heparine moet gaan gebruiken heeft niets te maken dat ik problemen heb met mijn bloed oid. Het gebruik is puur om een infuuslijn open te houden. Denk dat mijn maagdarmlever arts daar geen antwoord op kan geven omdat dit zijn gebied niet is, maar ga het zeker navragen.

Ah, ja dan wordt het misschien wat ingewikkelder. Want het heeft natuurlijk alsnog effect op jouw bloedstolling, ook als je het voor een andere reden gebruikt. Je kunt het altijd proberen te vragen, en anders eventueel contact met de trombosedienst? Of wie gaat de controles doen van de waardes?

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 08:15

Ik mag me om 11 uur ook weer melden bij mijn tattoo artist. Ik mag vandaag 4 uur zitten voor een tattoo over de gehele lengte van mijn ruggengraat. Dit is mijn grootste tattoo tot nu toe dus ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat zijn om zo lang te liggen. En verder heb ik er mega veel zin in <3

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:04

CupCakes_ schreef:
Heeft er iemand ervaring met Tattoo Bob uit Rotterdam? :)


Als je een goede tatoeëerder zoekt in Zoetermeer, zou ik Hooks ink aanraden.
Heb er zelf 2 tattoo's laten zetten bij Remko (eigenaar)
Mijn vriend heeft het logo van de animeserie Fairytale bij Jill laten zetten.

Zitten meerdere artiesten, ieder hun eigen stijl en specialiteit. Mijn aanrader is binnenlopen en vragen wat er mogelijk is, dat je al met een idee komt. Soms zit er ook een gastartiest vanuit de hele wereld. Eigenaar heeft contacten met diverse tatoeëerders omgeving Amerika, Mexico ed.

Mijn beide tattoo's en de tattoo van mijn vriend zijn allemaal snel geheeld

Zou even hun Facebook, site en Instagram opzoeken voor een beeld

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:06

Ik ga ze even opzoeken, dankjewel voor het antwoord!

Oryani

Berichten: 1792
Geregistreerd: 02-05-11
Woonplaats: Lokeren, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:23

Eloya schreef:
Ik heb gemaild voor een guest spot plekje bij Serpent tattoo amsterdam van Karolina Skulska :D
Ik wil graag een vlaamse gaai met bloemen op zijkant onderarm en vind haar stijl zo tof!
https://www.instagram.com/skvlska/
[ [url=m/moROwM.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh, leuke stijl ja!

Womble

Berichten: 630
Geregistreerd: 10-06-17
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 10:16

Oh jezus ikheetesmee doet dat geen zeer :\ succes! Ben benieuwd!

Oke misschien is het mijn stress, maar weten jullie hoeveel ruimte is het design te bespreken bij blackbear? Het design is zeer zeker mooi maar door mn collega die steeds zegt het moet meer zijn meer 'body' ga ik twijfelen, is het teveel gevraagd er bijv esn bloemetje bij te doen?

Ja im way overthinking this now 8)7