Ziek door ontstoken oog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke89

Ziek door ontstoken oog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 04:03

Hallo,

Al een paar dagen had ik een beetje last van m'n oog. Vanochtend werd ik wakker en was het bovenste ooglid wat dikker. Paar keer vandaag de vraag gehad of ik verdrietig was. Omdat m'n oog zo traande. In de avond werd het steeds erger, kan m'n oog nu amper nog open krijgen, zo dik is hij geworden, zijkant van m'n hoofd is gevoelig, heb ineens koorts en ben ontzettend misselijk? Kan dit allemaal komen door een ontstoken ooglid?
Ik ga vandaag sowieso naar de huisarts, ga morgen op vakantie, dus timing is niet zo best .

Lise81

Re: Ziek door ontstoken oog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 06:56

Slim dat je naar de huisarts gaat. Ja, van een ontsteking die doorzet kan je goed ziek worden.
Sterkte, hopelijk knap je snel weer op en heb je een leuke vakantie.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 07:58

Yep dat kan wel zeker, zou zeker naar de huisarts gaan, gelukkig ga je dat al..

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 08:12

Oei snel naar de huisarts ja! Heb dit ook gehad, kreeg een zalfje maar die deed niks. Dus na 2 weken terug naar dokter, moest ik meteen naar het ziekenhuis :oo

Zat er een of andere bacterie in mijn oog die mijn netvlies aan het verwoesten was, ik zag nog maar 25% met dat oog! Hij wist niet of hij mijn oog kon redden..gelukkig was hij een goede dokter en is alles goed gekomen.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 13:18

Ben geweest en heb een ontsteking onder m'n ooglid. Nu antibioticazalf gekregen en lijkt wel of het nu al iets beter gaat...