Ten eerste, ja ik ga naar een dokter toe hiermee.
Bijna 2 weken geleden heeft iemand mij laten struikelen waardoor ik hard op mijn knie viel. Mijn knie deed toen een aantal dagen zeer maar ik kon gewoon lopen. Na een aantal dagen werd mijn knie dik en heel erg blauw, en dat is mijn knie nu nog steeds. Ik dacht eerst van hij doet niet heel erg zeer dus ik wacht het wel af, alleen hij is momenteel bijna 2 weken verder nog steeds dik en blauw en ik kan er niet op steunen ( op knieën zitten ofzo). Soms als ik dan op mijn knieën ga zitten schiet er ineens een soort scherpe pijn in mijn knie. Ik voel ook als ik er met mijn vingers overheen wrijf dat het lijkt alsof er een stukje / bultje beweegt, net iets onder mijn knieschijf en dit is niet zo in de andere knie. Omdat ik het niet vertrouw ga ik naar de huisarts hiermee, maar ik heb nergens op internet zulk soort klachten voorbij zien komen. Ik wou eerst niet naar de huisarts omdat ik niet echt pijn heb (ik heb een hoge pijngrens).
Dus mijn vraag is; zijn er bokkers die misschien dit herkennen of iets?
Ik vind het namelijk heel erg apart omdat als er iets los zou zitten, dan zou dat toch (erg) pijn doen?
Groetjes,

ps. als dit verkeerd is geplaatst: sorry daarvoor, ik heb een hele poos niet meer op bokt gezeten...