Rode bult bij oog

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonsparkle

Rode bult bij oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-17 18:50

Ongeveer 2 weken terug had ik een rode dikke warme bult onder mn oog, het zat ter hoogte van mn oogkas en het gevoel en roodheid liep door tot mn ooghoek. Na een dag was het weer weggetrokken. Nu vanochtend werd ik er weer mee wakker alleen nu naast mn oog. En het rode en warme loopt weer naar mijn ooghoek. Het doet niet echt pijn maar is wel onaangenaam door de zwelling. Ik had er niet om gedacht om de huisarts te bellen, maar misschien is het morgen weer weg. Ik vraag me wel af wat het kan zijn, op Google vind ik alleen dingen letterlijk in het oog of het ooglid. Het is ook niet als een muggenbult, anders voel je vaak echt zo'n bultje er in.

Afbeelding

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

Taucha

Re: Rode bult bij oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 19:37

Ontstoken traanklier?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-17 20:56

Voor zover ik lees moet je ook dan ook erg tranen. Met mn oog lijkt verder niks mis

Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:03

Lijkt op een steek van iets.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie