Gister heb ik nog contact met ze gehad over de reis terug. Vandaag moest ik pas om 18.00 beginnen op werk en om 17.00 ging mijn telefoon. Mama.. Ze waren al vanaf vanochtend 9 uur in het ziekenhuis, allemaal onderzoeken. De kans was er dat hij moest blijven want er kwam niks uit. Rond 20.00 vroeg ik aan mijn leidinggevende vanavond of ik even mocht kijken of ze al wat had laten weten.. een appje. Hij moet waarschijnlijk blijven, ze denken aan hersenvliesontsteking. Alle alarmbellen gingen rinkelen want wat ik er van wist is dat niet goed.
En dan moet je nog door met werken. Rond 22 uur was ik thuis vanavond en wilde mijn moeder bellen toen ze mij al belde. Hij moet blijven en het is inderdaad hersenvliesontsteking. Of het bacteriëel is wisten ze nog niet. Morgen worden er dus nog meer onderzoeken gedaan. Hij ligt nu in carantaine, en krijgt 3 verschillende soorten antibiotica via het infuus. Morgen wordt dit goed uitgezocht.
Ik vroeg mijn moeder hoe ernstig dit was. Bij een bacteriële infectie kan het ernstige gevolgen hebben tot zelfs de dood. Gelukkig waren ze er blijkbaar vroeg bij en gaat het als het goed is niet zo ver komen.
Ik heb mijn vader nog gesproken en die deed alsof er niets aan de hand was maar ik weet wel beter.
Ik maak me ontzettend veel zorgen. Ik moet morgen ook werken dus ik ga wat regelen zodat ik bij hem langs kan gaan. We moeten dan een mondkapje op. Zelf moeten we het goed in de gaten houden als het een bacteriële infectie blijkt te zijn want deze is besmettelijk.
Ik wilde het hier graag even van me afschrijven, en daarnaast zou ik graag positieve resultaten horen zodat ik een beetje uit het idee kom dat het absoluut niet goed met hem gaat.
Hij is in goede handen, en ik weet hoe sterk hij is, hij is nooit ziek, maar moet nu mooi in het ziekenhuis logeren.. Dus mochten er mensen zijn die dit hebben mee gemaakt en waarbij er gelukkig geen schade is overgebleven hoor ik dit heel graag als jullie dit willen delen. Ik heb dat denk ik even nodig..