Dustyenmax18 schreef:Ik ben gestopt met sigaretten roken en rook al 1.5 jaar de e sigaret.
Of het net zo slecht is weet ik niet, wat ik wel weet is dat het minder slecht is voor de portomonee haha ik koop voor 50 euro flesjes in via een site en daar doe ik 2 maanden mee. Tegenover eerst 35 euro in de week
En ik heb nog een paar x met uitgaan ( als dat verekte ding leeg was) een sigaret gepakt. Maar sinds een half jaar ben ik op het punt dat ik niet eens meer goed langs een rokend persoon kan zitten..
Hetzelfde hier! Alleen heb ik echt nooit meer een sigaret aangeraakt, nu al meer dan 2 jaar inmiddels.
Ik wilde niet echt stoppen, mijn vriend is heel erg anti-roken, dus de e-sigaret is een mooie compromis. Na een tijdje e-roken begon ik echte sigaretten ook echt vies te vinden, dus toen ben ik daarmee gestopt en sindsdien ook geen trek meer in gehad.
Wat betreft schadelijk of niet schadelijk: voor zover ik weet is er nog niet echt een onafhankelijk onderzoek ernaar geweest.
Voor de verkopers van de e-smokers is het natuurlijk beter als onderzoeken zeggen dat het minder schadelijk is en voor de geldvangers van echte sigaretten is het beter als gezegd wordt dat e-smokers schadelijker zijn.
Ik ben er heel blij mee in elk geval. Voel me gezonder, fitter en rijker qua geld