Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Warboel
Berichten: 14704
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:45

Als ik alleen wat verkouden ben sport ik wel, als ik echt snot snot snot verkouden ben niet, met koorts/verhoging ook niet. Of als ik me heel slap voel. Ben na kerst 3 weken ziek geweest, heb maar een paar dagen echt koorts gehad maar voelde me echt vreselijk die weken :+ heb de eerste twee weken niet gesport, derde week heel rustig aan gedaan. Héél rustig aan.

Ik vind Nike broeken echt heel fijn zitten! Overigens niet allemaal hoor, maar heb twee hele fijne wat dikkere broeken. Zijn high waist en squat proof :D
Gymshark en Alphatlete wil ik ook graag eens proberen, maar daar wacht ik even mee. Merk dat een maat L wat ruim begint te worden, dus als ik echt aan een maatje kleiner toen ben trakteer ik mezelf op een van die twee (of allebei) {:}

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:54

Suuszels schreef:
Nu aftellen voor de vakantie, nog 2x sporten denk ik. Sporten jullie ook vaak op vakantie? We hebben een paar overnachtingen met een sportzaal :)


Ik vind dat heerlijk! Voor of na het ontbijt sporten en daarna heerlijk het zwembad in! (Er vanuitgaand dat je op zonvakantie gaat)

Needje

Berichten: 19210
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:55

Over t algemeen sport ik niet op vakantie.
Vorig jaar heel ambitieus m’n hipcircle meegenomen. 0x gebruikt.

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 23:16

Ik heb vanavond mijn eerste training gehad. Kennismaking met een uur langer een trainer die uitleg gaf en me hielp. Was erg leuk! Lekker om weer bezig te zijn en voel me ook erg prettig in deze sportschool.

Maandagavond volgende training :D

Heb op zich kleding zat. Maar heeft iemand hier nog een tip voor een goede sport-bh? Ben niet heel groot bedeeld, dus hoeft niet super supportive, maar vooral een prettig model wat nog enigzins vorm geeft :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 23:18

Hema heeft fijne BH’s!

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 14:45

Volgens mij had ik de mijne ook bij de Hema of h&m inderdaad.
Ik ben echt stomverbaasd. De eerste dag na dit schema kon ik niet meer lopen. Donderdag de tweede dag gedaan en nu nergens last van. Went sneller dan ik dacht! Morgen weer lekker verder knallen.

Vandaag een dagje voor school bezig en lekker uit eten.

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 14:46

Ik dacht vanmorgen tijdens opzadelen heel positief dat ik geen spierpijn had van gisteren, maar hoe langer de dag duurt, hoe meer last ik krijg :')

En bedankt voor de tips! Gewoon even bij Hema of h&m kijken dus binnenkort :D

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 14:48

Succes linoleum, dag 2 is meestal het ergst :P

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 14:57

Dreamy schreef:
Succes linoleum, dag 2 is meestal het ergst :P

Hou op, schei uit, ik ben nu al bang voor morgen :')

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:44

Heeft er iemand ervaring met compressiesokken? Ik heb ze net besteld van STOX, ben heel benieuwd!

Vanmorgen weer voor het eerst in de sportschool geweest in drie weken.. was een vieze tegenvaller. Je raakt toch best wel snel spieren kwijt. Daarnaast was dit ook niet mijn vaste sportschool, dus alles weer op een andere plek en andere apparaten. Ik kwam er niet zo lekker in. Gelukkig had m’n pa hetzelfde, die is net 2,5 week ziek geweest, dus rustig aan gedaan.

Even 5 minuten hardgelopen op de band om te kijken hoe het ging, maar toch nog wat last. Ik hoop dat die compressiesokken iets voor me kunnen doen.

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:59

Maanlicht schreef:
Heeft er iemand ervaring met compressiesokken? Ik heb ze net besteld van STOX, ben heel benieuwd!

Vanmorgen weer voor het eerst in de sportschool geweest in drie weken.. was een vieze tegenvaller. Je raakt toch best wel snel spieren kwijt. Daarnaast was dit ook niet mijn vaste sportschool, dus alles weer op een andere plek en andere apparaten. Ik kwam er niet zo lekker in. Gelukkig had m’n pa hetzelfde, die is net 2,5 week ziek geweest, dus rustig aan gedaan.

Even 5 minuten hardgelopen op de band om te kijken hoe het ging, maar toch nog wat last. Ik hoop dat die compressiesokken iets voor me kunnen doen.


Ik heb de sokken van Strong Viking. Vind het zelf ideaal. Heb er veel steun aan, nooit koude voeten als ik buiten ga lopen en in plassen trap oid. Het aantrekken vind ik alleen al een halve warming up.

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:56

Vandaag weer het schema gevolgd. Aantal gewichten kon ik nu al ophogen. Super trots op. Zag ook nu echt verschil tussen de foto's van december en nu. Dat motiveert ook enorm.

Jullie nog getraind?

capopjekop

Berichten: 30678
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:11

Lekker gevoel is dat he.

Ik ben gegaan maar had niet gegeten van te voren. Ondanks dat dat niet goed voelde ben ik toch gaan deadliften. Normaal gaat me dat makkelijk af maar vandaag niet en daardoor was mijn houding niet optimaal en is het in mn rug geschoten. Dus toen ben ik naar huis gegaan.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:22

Had een feest tot vanochtend 6u, dus had wel even genoeg beweging gehad :))
En de sportschool sluit hier al om 17:00 :( was na het slapen ook niet gelijk klaar om te sporten.

Eulogy
Berichten: 5745
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:25

Ik train nooit in het weekend gelukkig, morgen weer :D Wel veel gelopen in Londen dit weekend, en viel ook qua slecht eten nog wel mee, nu bijna weer thuis :)

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:29

Ik gister!
Vandaag een dagje stand met paard gehad, lopend terug omhoog dus m'n kuiten voel ik wel morgen denk ik :=

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:27

capopjekop schreef:
Lekker gevoel is dat he.

Ik ben gegaan maar had niet gegeten van te voren. Ondanks dat dat niet goed voelde ben ik toch gaan deadliften. Normaal gaat me dat makkelijk af maar vandaag niet en daardoor was mijn houding niet optimaal en is het in mn rug geschoten. Dus toen ben ik naar huis gegaan.


Oeiii veel last? Bij mij schoot het ook in m'n knie bij de burpees. Die set dus ook niet afgemaakt. Leek daarna wel mee te vallen maar nu na een autorit toch weer last. Heb nu drie dagen rust dus hopen dat het dan gewoon weer weg is.

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:27

_Dreamer schreef:
Ik gister!
Vandaag een dagje stand met paard gehad, lopend terug omhoog dus m'n kuiten voel ik wel morgen denk ik :=


Dat zijn ook lekkere trainingen haha. Wanneer heb je die test?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:30

ingedebruijn schreef:
_Dreamer schreef:
Ik gister!
Vandaag een dagje stand met paard gehad, lopend terug omhoog dus m'n kuiten voel ik wel morgen denk ik :=


Dat zijn ook lekkere trainingen haha. Wanneer heb je die test?


6 maart :D

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 21:53

Ik heb dit weekend helaas niet getraind. Normaal gesproken wel maar vierde dit weekend mijn verjaardag dus druk bezig geweest. Ook weer te veel gegeten helaas. En genoeg chocolade gekregen. Net nu ik serieus aan het afvallen was

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 20:23

Wat is het stil hier! Ik heb deze week flink getraind, o.a. gisteren een pre-carnavalstraining met verkleding en carnavalsmuziek. Daar tegenover stond wel dat we bij iedere oefening een hoger gewicht moesten nemen dan waar we normaal op zaten. Vandaag dus lekker met spierpijn aan het carnavallen geweest! :+ Als ik morgen fit genoeg ben wil ik weer gaan. Merk dat ik de laatste weken echt weer een stap heb gemaakt. Zowel mijn benen, buik als armen voelen strakker en gespierder aan en ik merk ook een flink verschil bij de oefeningen.

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 20:29

Fijne carnaval!

Hier vandaag geweest, vooral benen en buik getraind :).

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 20:32

De -10 kg gehaald! Dus dat word een compleet nieuwe sportoutfit van Under Armour. *\o/*

Gisteren heb ik voor het eerst een groepsles meegedraait. Erg leuk en inspannend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Vanwege het weer hadden ze het naar buiten verplaatst.
Dat was toch wel erg lekker! Ik heb heerlijk geslapen.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 20:59

Mooie mijlpaal, Lous! En top om jezelf dan zo te kunnen belonen :D .
En heerlijk, buiten sporten met het weer van de afgelopen dagen! Heb ik van de week ook een paar keer gedaan.

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 21:25

Lekker bezig allemaal!! Hier ook nog steeds fanatiek bezig. Laatste keer wat last van mijn knie. Begon nu ook weer met de lunges. Bij de burpees gek genoeg dan weer geen last. Zaterdag en zondag weer! Zaterdag ook naar de lion king :)