Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:59

Cer haha bedoelde de broek :P Top is prima, alhoewel je wel een passende bh eronder moet doen want bij nader inzien schijnen ze wel door... :+

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:50

Ik moet zeggen dat de hardloopbroek van de H&M heerlijk zit, alleen wordt hij nu wat minder omdat ik hem al een tijdje heb.
Ik wil een andere proberen nu, maar ben de juiste nog niet tegen gekomen.

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:56

Ik moet ook een nieuwe, ik had 1 fijne, maar die werd op de naden hard minder.. Heb nog een paarse, maar daar zie je zo charmant de zweetplekken op :+ En nog een zwarte die is te groot geworden.
Had al bij Scapino, Wehkamp enz gekeken, maar is niet veel keus.. Ik wil eigenlijk geen lange broek, hooguit een 2/3 of korter..

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:15

Wanneer ik een fijne heb gevonden, dan koop ik er maar gelijk nog 1 want dan weet ik zeker dat ik even vooruit kan. :')

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:16

Ik heb een fijne sportlegging van myprotein! Schijnt niet door, zakt niet af en lang genoeg voor mijn 1.80m! :)

lies_sparkle

Berichten: 6131
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:08

Ik heb ze ook van de Lidl, en van mijn favoriete heb ik er 4 :P

Vanmorgen weer lekker een circuitje gedaan met een vriendin, hardwerken en gezelligheid!

Mama3
Berichten: 1810
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 23:04

Ik vindt under amour en Björn borg heel fijn zitten. Nike ben ik niet echt fan van, verder heb ik ook veel van asics.

Ik heb overigens nooit last van het hardloopzakje

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 11:45

BalouArera schreef:
Ik heb een fijne sportlegging van myprotein! Schijnt niet door, zakt niet af en lang genoeg voor mijn 1.80m! :)



En ze hebben deze week ook een super fijne aanbieding daar!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:48

Ok.... hele huis op zn kop gezet en nergens m’n sportkleding te vinden :?

Cer

Berichten: 30179
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:49

Zo, ik heb een pittig sportweekend achter de rug..
Vrijdag boksen, zaterdag bootcamp buiten in 27 graden, en zondag boksen in een soort sauna :')
wel mn weegresultaten weer gedaan, supertevreden *\o/* moet nog wel wat verbeteren, maar het geeft de burger moed :j

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 08:52

LadyMadonna schreef:
Ok.... hele huis op zn kop gezet en nergens m’n sportkleding te vinden :?


Ik denk dat die samen met mijn sportshirt opstap zijn, want die ben ik ook al sinds vorige week kwijt. :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:05

Lm dat is vreemd zeg.

O ja voor legging liefhebbers, de deka markt heeft heel foute jeggings van een fijne stof voor 13 euro voor drie stuks in een verpakking vanaf gister. Ik heb twee pakken gekocht daarvan ga ik twee erg foute kleuren (knal roze en groen hihi) ombouwen naar een korte bermuda/loopbroek lengte voor trainen. De rest mag lang blijven.

Cer

Berichten: 30179
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:11

LM, hangt t niet gewoon aan de waslijn of zit het in de wasmachine? Dat gebeurt mij nog wel eens :')
Of in je sporttas..? Slaapkamer onder t bed..?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:12

Bij de sportschool misschien laten liggen?

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 10:26

Ben vanochtend weer geweest. Ging vrij makkelijk. Ondanks dat ik een goede week niet ben geweest. Maar vorige week wel 2 waterpolo trainingen mee gedaan.

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 10:46

Nog 2x deze week en dan ruim 3 weken niet trainen ivm vakantie.

Cer

Berichten: 30179
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 10:51

Ik zit gewoon te zoeken naar een vakantie waar je kunt sporten :')

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:09

Ik zal best kunnen sporten daar. Maar ik gok dat het ook wel eens goe dis om even een tijdje niets te doen en lekker bij te komen. Yoga wil ik wel een keer doen daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:09

Vorig jaar ging ik een weekje op vakantie, zegt die jongen van de sportschool dat ie wel een schema voor me wou maken, voor tijdens de vakantie.. Ik keek m aan... 8)7 8)7

Nee hoor, tijdens de vakantie doe ik zelfs meer dan op mijn werk (kantoorbaan) dus wel best :')

Isabel

Berichten: 2271
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:12

Heeft iemand hier ervaring met egym?

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:12

Ik heb een goeie legging met hoge taille van de Decathlon. Die doe ik zelf aan bij het rugbyen dus die zakt zeker niet af :)

Verder staat het sporten op een laag bitje na mijn ACL operatie. Wel mag ik nu stillaan terug wat fietsen en squatten. Voel mij nu zo'n dikke flubber omdat ik zolang niets heb kunnen doen _O-

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:28

Als ik de mogelijkheid heb om te sporten op vakantie, dan doe ik dat ook zeker. Meestal wat cardio...

Net gesport, zelfs 's morgens is het mega druk op maandag in de sportschool. Ook was het echt heel erg warm, maar ook wel lekker, even het luie zweet er uit.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:33

Wij hebben vorig jaar tot grote hilariteit van de lokale bevolking die er bezig was in hanoi op een openbare trainplek langs een meer zitten trainen een beetje. :') was grappig bloedwarm en benauwd. Heel de verkeerde kleding maar na tien dagen zonder konden we het niet laten. Onze medereisgenoten verklaarden ons compleet voor gestoord. Hihi

Deze week ander schema deels door warmte deels ivm dagdienst van trainingsmaatje en deels omdat schouder langzaam aan weer meer aankan, dinsdag avond weer terug en of donderdag of vrijdag overdag.

Jennifuur

Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:37

Hi!
Ik kom hier even inbreken (Sorry :D ).
Sinds januari ga ik 2 tot 4 keer per week enthousiast naar de sportschool, voornamelijk omdat ik bezig ben met afvallen en ik dit fijn vind ter ondersteuning. In het begin besteedde ik iedere sessie in de sportschool aan één uur lang cardio op een crosstrainer, en dat was het. Zoals jullie je misschien wel kunnen voorstellen wordt dat na een tijdje een beetje saai :Y)
Nu pak ik al wel eens een paar van die krachtapparaten mee, zoals de legpress en andere apparaten die gefocust zijn op een bepaalde spiergroep, zoals de Adductor (er schieten me even geen andere namen te binnen.)
Nu wil ik graag meer met kracht gaan doen, dus squats met gewichten en andere toepassingen met kracht en gewichten. Waarvoor er dus ook benodigdheden staan in de sportschool waar ik kom. Maar ik heb maar een vaag idee van hoe het zou moeten, en wil mijn lichaam niet slecht belasten. Daarnaast lijkt het me een beetje matig om te staan klunzen op zo'n matje terwijl de halve fitness mee kijkt.

Heeft iemand van jullie daar misschien een duidelijke video of andere uitleg over? Ik hoop dat ik duidelijk genoeg heb uitgelegd over wat voor oefeningen ik het heb!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:39

Mag ik hopen dat de sportschool begeleiders heeft rondlopen die ook bv een schema voor je kunnen maken. Oefeningen gaan lopen nadoen van een video kan heel verkeerde gevolgen hebben zoals overbelasting, verkeerde bespiering tot serieuze schade aan je lijf.