Een beetje in dubio hier.
Vorige week zondagavond ging mijn enkel pijn doen. Ik werd er sn achts wakker van, wat niet een heel goed teken is. Heb wel vaker een pijntje hier en daar, dus de maandag ibruprofen genomen en weer verder. Maandagnacht deed het nog meer pijn en werd hij ook dikker.
Zaterdag paardgereden en paard maakte wat rare sprongen en ik sta regelmatig op de duploblokjes van de kids. Dit kan dus een aanleiding zijn, maar er is geen moment waar het voor mijn gevoel echt gebeurd is.
Dinsdagochtend naar ds huisarts geweest.er is dsn inloop dus iedereen kan er heen. Ideaal. Al was her sie dag wat druk en was de huisarts wat gehaast. Dus hij zegt. Ja verstuikt ik tape het in. 10 dagen tape omhouden en je kan er wel 3 weken last van hebben. (Niks over rust e.d. gezegd).
Inmiddels zijn we een week verder en ziet mijn enkel er zo uit

Alleen maar dikker geworden.
Ik ben dinsdag thuis geblevdn van bet werk. Wo en do gewerkt (kantoorbaantje) en zo weinig mogelijk gelopen. Vrijdag en het weekend wel meer gedaan. Ivm kids en huishouden. Niet paardgereden of zo. En met ibruprofen goed te doen.
Maar ja slim is het waarschijnlijk niet.
Ik heb in het verleden reactieve artritis gehad en ben onlangs ook bij de reumatoloog geweest voor een ontsteking in mijn teen (i jectie gehad. Toen weinig aanwijzingen voor een vorm van reuma, maar wel vreemd).
Wat adviseren jullie mii nu te doen?
Weer terug naar de huisarts en nognaals vragen? Contact opnemen met de reumatoloog voor een afspraak (ben nog min of meer onder behandeling) of nu nog eens 3 dagen echt rust houden en het dan aankijken?
Ik baal er zo van. Wil zo graag weer paardrijden. Maar daarnaast ook als se dood als het wel reums is, dit se rest van mijn leven wordt en ik paardrijden en alle andere actieve singen in het leven wel kan vergeten.