Jumpsquare

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JessicaG

Jumpsquare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 21:31

Onlangs las ik ergens dat er bij mij in de buurt een nieuwe vestiging van Jumpsquare geopend gaat worden dit jaar. Voor degene die niet weten wat het is, het is eigenlijk een ouderwets potje trampoline springen maar dan op verschillende manieren (als ik de website moet geloven).

Er bestaan al meer van dit soort vestigingen in Nederland en ik vraag mij altijd af of zoiets nou eigenlijk meer voor kinderen is of dat dit voor volwassenen ook leuk is. Onder het mom van, je bent zo oud als je je voelt (ik ben 36), zou het mij stiekem namelijk best leuk lijken.

Heeft iemand van jullie ervaring met zoiets (of iets soortgelijks)?

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:25

Wat leuk, ik ken de eigenaar van Jumpsquare :D

Wat ik er van weet is dat er veel jongeren komen. Toch komen er ook wel 'ouderen' die het ook leuk vinden. Ik zou zeggen ga eens kijken, dan weet je wat het is!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:27

Ik ga regelmatig met mijn dochter. Zij gaat voornamelijk om te oefenen voor turnen. Natuurlijk ook om lekker plezier te hebben en lekker te springen. Er zijn inderdaad heel veel jongeren maar dat ligt ook aan de tijdstippen dat je komt. Er is toezicht die ook aanwijzingen kan geven. Er zijn verschillende soorten trampolines en ook een big airbag waar op kan vallen, bijvoorbeeld als je dubbel salto van het hoge blok af doet. Je landt altijd zacht. Freerunners komen er ook vaak. Je pikt de turnsters en de freerunners er vaak ook zo uit.

Mews

Re: Jumpsquare

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:30

Ik ben ook een keer bij jumpsquare geweest met volwassen vrienden. Er waren ook wel kinderen maar ook voor volwassenen vond ik het goed te doen hoor :j

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 20:05

Oké, bedankt voor de reacties. Lijkt mij gewoon geinig om dit met een groepje vrienden of collega's een keer te doen. Ik heb vroeger trouwens ook op turnen gezeten al ben ik lang zo lenig niet meer.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 10:35

Ik verplaats je topic even naar [MWS] Mensenwelzijn en Sport, aangezien dit met sport te maken heeft.