Jullie avond/douche/bad rituelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 17:24

Ik zat te denken, we hebben het topic gezichtsverzorging. Nu weet ik nuet of bokt hiervoor is, maar leek me wel leuk om de avobd rituelen met jullie te delen? :D

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:01

Mmmh jaa gezellig! Ik ga graag 's avonds in bad (maar ik heb daar helemaal geen tijd voor aangezien ik nu in 3 gym zit en heeel veel huiswerk moet maken -O- ) Tuurlijk heb ik mijn dagelijkse portie Netflix, en meestal ga ik gewoon na huidverzorging etc. lekker in bed liggen opwarmen met een boek erbij en daarna (rond 22.30, dit opwarmen duurt max. 15 minuten, ben een echte koukleum dus heb het wel nodig :z ) gaat het licht uit :=

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:11

Ik kom na mijn werk thuis, honden uit, ff huishoudelijke taken en koken, Netflixen en dan douchen en naar bed.. :)

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:33

Na mijn werk geef ik de katten voer, verschoon ik de kattenbakken, maak het kippenhok schoon, verversen van het water en voer, dan stofzuigen terwijl mijn man kookt, naar stal, en dan op bed.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:36

Als ik thuis kom ga ik eerst koken om vervolgens op de bank te eten onder genot van een Netflix aflevering. Daarna ga ik meeste avonden sporten. Na sporten thuis mediteren, uurtje lezen. En dan lekker m’n bed in.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 18:50

Als ik thuis kom laat ik eerst de honden uit, geef ze daarna hun eten en ga vervolgens wat huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen, wasje draaien, afstoffen en de plantjes water geven, daarna ga ik koken en onder het genot van een serie mijn eten opeten. Omdat ik in de winter heel erg snel moe ben, ga ik door de week op tijd naar bed. Voor 22u lig ik erin.

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 19:10

Ik ga sowieso elke avond in bad/in de douche. Vaak eerst in bad en dan douche en haren wassen.

Ben gemiddeld wel 30 min tot 1,5 uur bezig :P

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 19:20

Ik heb geen bad thuis :')

Maar mijn avond-rituelen... tja vaak lastig omdat ik al heel snel moe ben (en geen zin meer heb).
Ik probeer mijn avond te rekken tot een 'normale' bedtijd :) Maar wel bijna altijd afwassen, keuken netjes maken, en op de bank met mijn laptop. Bokt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 19:30

Ik douche trouwens wel iedere avond. En was mijn haar om de twee a drie dagen.

Amado7

Berichten: 10730
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:11

Wij zijn nog met zn vieren thuis. En ja, we moeten het bad reserveren elke avond. Want iedereen wil een uur in bad :')

Elke avond: wie gaat er eerst? Moet je weg? Nee ? Dan mag ik eerst! Eerste begint om 18.00 :')

janouk
Blogger

Berichten: 17870
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:24

Al jaren is zaterdagochtend badder ochtend :D

Eerst paarden voeren en buiten zetten, schapen voeren, honden uitlaten en dan.....
In bad met de nieuwe Libelle en de Penny :D en een kop thee. De hond ligt naast het bad op de vloerverwarming op een bot te knagen.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:29

janouk schreef:
Al jaren is zaterdagochtend badder ochtend :D

Eerst paarden voeren en buiten zetten, schapen voeren, honden uitlaten en dan.....
In bad met de nieuwe Libelle en de Penny :D en een kop thee. De hond ligt naast het bad op de vloerverwarming op een bot te knagen.


Klinkt heerlijk!!!! <3

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:30

Eerst even bankhangen bij thuiskomst ... daarna hondjes uitlaten eten koken en dan nog even Netflix met een bak koffie... voor het slapen nog even douchen met rituals en dan lekker schoon in bed!

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:38

Ik heb niet een vast ritueel, maar ik ga sowieso iedere week een keer s'avonds in de sauna/bad/zonnebank. Verder is het vaak lekker tv kijken/achter de laptop op de bank, kop thee erbij. Soms een wijntje.

Ik douche dagelijks en was mijn haar 3 x per week, douche ritueel verschilt een beetje. Soms geen zin om uitgebreid te doen, soms wel. Dan ga ik echt scrubben, scheren, smeren. Heerlijk. <3

Leo

Berichten: 50135
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:41

Op werkdagen kom ik rond 18.45 a 19.00 thuis vanaf stal, dan gaan we eten met een aflevering serie en daarna ga ik onder de douche. Op vrije dagen douche ik vaak als ik s middags thuis kom van stal of eind van de middag, omdat ik in de winter heel moeilijk warm word en omdat ik daarna lekker fris in m'n joggingbroek en trui kruip voor de avond. Die avond bestaat uit samen een kop thee op de bank, met een boek of tijdschrift. Ik ga om 21.30 naar boven en lig er voor 22.00 in.
Heel soms ga ik in bad, dan ook vaak eind van de middag of begin avond met een kop thee en een boek <3

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 10:56

Op een gewone werkdag ben ik tussen 5 en half 6 thuis. Daarna snel koken, eten, afwassen en hier en daar nog even opruimen. Om 7 uur sta ik óf op de straat om een rondje te hollen, of sta ik in de sportschool. Om half 9 ben ik dan weer thuis om te douchen (met de radio aan :+ ) om daarna op de bank te ploffen met een glas ranja ( :+ ), telefoon en netflix.

En elke keer onder de douche bedenk ik mij dat ik wéér geen scrubhandschoentjes heb gehaald :+ Ook wel een ritueel.

Anoniem

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 10:58

Als ik thuis kom kleed ik me snel om, ga ik naar m'n paard doe ik m'n ding en dan snel weer naar huis om vervolgens snel te eten. Dan snel te douchen. En dan ga ik m'n nest in om nog even te netflixen en dan slapen. Dat is het eigenlijk wel elke dag. Op m'n vrije dagen neem ik wel eens lekker een bad 's avonds en doe ik alles wat rustiger aan.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 12:09

Ik werk voornamelijk 's avonds. Maandag vanwege school, enige vrije avond in de week zo bijn! Dan douche ik ook wel goed, met scrubben en scheren erbij, maskertje e.d

Wat doeb jullie eerst scheren en dan scrubben of andersom? Zowel oksels, benen als down under. :=

Erres

Berichten: 331
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 21:18

's Morgens gezicht schoonmaken met lotion, cremepje erop, opmaken (licht), haren borstelen, deo en aankleden. Meestal niet douchen, want dat duurt me te lang ivm het drogen van mijn haar. Kan alleen als ik niks hoef die dag, maar meestal word dat 's avonds. Ook wel lekker, kun je lekker schoon je bed in. Ik doe wel altijd na de shampoo conditioner in en douche me met douche-olie van rituals of doe een scrub.

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 20:16

Ik douche 's morgens en 's avonds.
Elke dag.

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 19:59

Kunnen jullie een fijne bodylotion aanraden? Ik heb nu een super voedende van Dove maar krijg daar echt een super onzuivere huid van; is gewoon te vet. Vind die krengen van flacons wel erg duur dus wil graag geadviseerd worden voor ik wat koop :D

Leo

Berichten: 50135
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 20:56

Ik ben weg van de body cream van Rituals. :) Sinds ik die gebruik geen droge, trekkerige huid meer.

Change03

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:09

Een goede selfcare avond begint eerst bij het wassen van mn haar en vervolgens een masker erin. Daarna gezicht scrubben en ook daar een maskertje op. Lekker een half uurtje badderen. Masker verwijderen van gezicht, haar uitspoelen en vervolgens creme erop. Meestal zwitsal, lekker simpel :j

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Jullie avond/douche/bad rituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:11

Oeffff Rituals inderdaad, da's een goede. Of toch gewoon Zwitsal. Ik ga eens kijken <<)

Forcalquier

Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:21

Mijn paarden staan aan huis en heb daardoor een redelijk druk leven.
Ik douche in de ochtend (zonder voel ik mij gewoon de hele dag niet wakker) Na het douchen, paarden voeren en direct de honden mee (die gaan altijd mee naar stal),daarna door naar werk...ontbijt in de auto.
Na mijn werk ga ik naar stal, rijden o.i.d., verzorging van paarden,uitmesten van track en stal,voeren.
Daarna rond 18.30 koken, huishoudelijke taken en 1 uurtje tv kijken.
Rond 23.00 laatste voerronde.
Rond 23.30 was ik mijzelf, poets mijn tanden en kruip mijn bed in met een boek.
Om 06.30 begint alles weer van voren af aan.
1x in de 2 weken gun ik mijzelf een heet bad en wat tijd om te relaxen met maskertjes, scrubs en lekkere creme :o