3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:54

Linoleum, oke wat apart! Ik heb zelf ook nog nooit kangoeroe op haha. Lekker lijstje!
Klinkt interessant MarlindeRooz, ik ben benieuwd! Die havermout zal vast nog het minst erg zijn haha, havermoutpap is heerlijk! Ik laat het alleen altijd aanbranden :')

Ook weer heel tevreden over mijn lijstje van gisteren.
O: een smoothie van banaan, kleine mandarijnen, yoghurt en Brinta. (284)
T: de andere helft van die smoothie, in totaal 500 ml. (284)
L: drie boterhammen, twee met Philadelphia en een met Italiaans gekruide ham. (449)
T: een appel. (58)
A: vier ovenbitterballen met een beetje mayonaise, groentesoep gemaakt door mijn vader en wat focaccia met rozemarijn daarbij. (740)
T: een handje ongebrande noten mix. (170)
B: 12000 stappen, hele middag bezig zijn met paard (eerst grondwerkles, daarna fotoshoot), 15 minuten fietsen.
Totaal kcal: 1985.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 10:48

Oh hier brandde het niet aan. Maar ik kan redelijk makkelijk iets laten lukken met koken.

Okeeee ik zit havermout te eten. Moet wel even wennen maar ik ben nooit zo van nieuw eten. _O-

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 13:37

Hoezo kan je bang zijn voor eten? :') als het mislukt of niet te eten is, is de prullenbak heel gewillig. En 5 plakken cake met boter?! Wow, dat je het op krijgt.
Waar is eigenlijk het dieet op gebaseerd en hoeveel kcal ga je ongeveer eten op een dag?

Kimmie, lekker lijstje weer!

Gisteren uiteindelijk dit geworden:
O: Skyr met Cruesli en whey crispy
T: plak cake
B: 3 uur paardgereden
L: broodje kroket
A: halve pizza shoarma
Oeps, 1500kcal gegeten en 3400kcal verbrand :')

Vandaag de planning:
O/L: Skyr met muesli en whey crispy
T: gekookt ei, appel, 2 rijstwafels met kipfilet
A: moet nog boodschappen doen, maar denk iets van goed gevulde salade
T: klein beetje chocolade pepernoten

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:21

Mag ik mij hier ook weer melden? Het is inmiddels tijd om weer echt op te gaan letten.
Vooral om net weer wat beter op mijn pony te passen en dat ik geen maat groter van kleding hoef te gaan kopen ;) . Of dat nou betekent dat ik 5kg of 10kg af moet vallen weet ik nog niet helemaal.
Naast het letten op mijn eten rijd ik 3 tot 4 keer per week paard en ga ik 1x per week bootcampen.

Mijn lijstje van gisteren:
O: Halfvolle Yoghurt met banaan, een rijstwagel en thee
T: worteltjes, thee en water
L: quinoasalade met ui, broccoli, kipfilet en zure room. Thee
T: nootjes, water, thee en een kopje chocomel
A: Dit recept van Hellofresh plus een glas cristal clear:
https://www.hellofresh.nl/recipes/lauww ... 54946b22b2
T: rijstwafel met kipfilet en een restje salade. Kop thee en nog een glas cristal clear.
Beweging: 30min fietsen en 15 min wandelen met paard.

Planning voor vandaag:
O: halfvolle yoghurt met granola en banaan, kop thee
T: worteltjes, water
L: Boterhammen met kipfilet en heksenkaas. Boterham met boerenkip salade en kop thee
T: handje nootjes, water
A: Dit recept van Hellofresh en glas cristal clear:
https://www.hellofresh.nl/recipes/zuid- ... 54853ca264
T: thee en ?
Beweging: 30 minuten fietsen

Zodra je hebt besloten om gezond te gaan doen krijg je ineens onstilbare honger :Y) . Hebben jullie dat ook?

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:31

Mooi zo Marlinde!
Ik zou zelf ook nooit bang kunnen zijn van eten, ik hou van nieuwe dingen uitproberen! Maar ik snap ook wel dat sommige mensen niet van nieuwe eten houden.
Lekker lijstje Linoleum!
Welkom Josien! Mooie lijstjes hoor!

Gisteren me ook weer netjes aan mijn planning gehouden. Wel tijdens de lunch een volkorenbroodje op, dus geen yoghurt meer gegeten. Ook wilde ik na het avondeten nog een toetje eten, maar daar had ik helaas toch geen tijd voor. Maar verder komt het heel netjes uit qua kcal.
O: Yoghurt Griekse stijl 10% vet met krokante muesli en een banaan, twee rijstwafels met filet americain mager. (598)
L: een salade van couscous, feta, paprika en cherrytomaatjes, een volkoren broodje. (616)
T: een banaan. (124)
A: zoete aardappel, kipdijfilet, verse courgette, paprika en een beetje yofresh. (318)
T: een havermoutreep. (142)
B: 10.000 stappen, 20 minuten fietsen en 60 minuten paardrijden (springen).
Totaal kcal: 1797.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:00

Marlinde, ik ben ook wel benieuwd wat het voordeel is van deze methode? Ik vind het er nogal eenzijdig uitzien eerlijk gezegd :o Ook betwijfel ik of het nou zo weinig is, heb je de kcal al eens uitgerekend? 5 plakken cake zouden me echt mn neus uitkomen, net als die smoothie die steeds terugkomt :o

Welkom Josien!

Goed bezig Kimmie!

Ik ben me vanochtend een ongeluk geschrokken van de weegschaal, ik moet echt ff beter op gaan letten!
O (laat): magere kwark met muesli
L: belegd broodje + soep uit de kantine
T: 2 mandarijnen
A: zuurkoolschotel (zuurkool, aardappelpuree en shoarma)
T: 2 blokjes pure chocola

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:25


linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:11

Wat een heerlijke lijstjes heeft iedereen weer hier!

Josien, welkom :D volgens mij heb je mooi eetpatroon nu.

Mijn planning van vandaag
O/L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 2 rijstwafels met kipfilet, appel, 3 blokjes oude kaas
A: kaiserbroodje met hamburger en plak cheddar, zoete aardappelfriet en mayonaise
T: handje chocolade pepernoten
Totaal 1522 kcal, lui dagje op kantoor en vanavond aan studie, dus niet zo erg om dagje wat minder te eten.

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:27

Las iets over chocofonteinen <3 Dat was er op Tenerife ook steeds! Te slecht! Het lekkerste daarin vind ik spekkies en bananen. Maar goed dat dat niet meer elke dag readily available is. :') :9

Urosa: Too good to go is een app waarmee je aan het einde van de dag voor een klein prijsje overgebleven eten (wat anders weggegooid zou worden) bij verschillende zaakjes op kan halen. Doen o.a. veel bakkers, biowinkels en eetzaakjes mee! Helpt denk ik wel als je in de stad woont, het is nog lang niet overal. :P Patatje joppie chips. <3

Kimmie: Heel verstandige visie op een vreetdag. :D Fijn dat je je steeds zo netjes aan je lijstjes kan houden! Gaat goed zo te horen. Altijd lekkere gevarieerde lijstjes heb je.

Was de autumn desert trail leuk linoleum? Uiteindelijk dus flink energietekort zo te lezen haha, kan me voorstellen dat eten er ook een beetje bij inschiet op zo'n dag! Eten klinkt wel lekker. <3

Inderdaad apart eetpatroon van dat dream body plan Marlinde! Merk je dat je zo'n vooropgezette structuur prettig vindt? Mijn keuze zou het niet zijn, maar heel veel succes. :D Die cake klinkt wel lekker haha, ik zou dat i.t.t. de anderen ook best kunnen eten. :') Hoe was de havermout?

Welkom terug Josien! Goede motivatie heb je zo te horen. Je hebt hellofresh dus? Of gebruik je alleen de recepten? Bevalt het? Lijstjes zien er goed en lekker uit! En die onstilbare honger, check, moet je ff doorheen denk ik. :')

Laura, balen van de weegschaal! Toch even confronterend dan. Dit lijstje ziet er in ieder geval goed uit!

Banyu, nooit van gehoord!

---

Ik heb morgen mijn tweede weeg- en meetmoment (eerste was bepaling begincijfers vorige week). Ik heb tussendoor al stiekem op de weegschaal gestaan en ben i.i.g. minstens 1,5 kilo kwijt eerste week. *\o/* Dus dat is supermotiverend natuurlijk! Ben blij met hoe het gaat dusver. :)

Planning vandaag:
O: 2 boterhammen boter en vlokken
T: 1 mandarijn
L: bruin broodje kip van dagelijks lekker
T: 2 mandarijnen
A: moussaka naar recept van Sonja Bakker (geen aanrader, beetje smaakloos, maar had een portie over :')). Mijn huisgenootje volgt nu vrij strikt Sonja Bakker, dus had het voor haar gemaakt zodat ze mee kon eten, haha. Volgende keer gewoon weer volvet en kleinere portie hoor, veel lekkerder. :D
B: 4km hardlopen

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:04

Carlijn, Autumn Desert trail was weer geweldig :D dit was derde keer dat ik mee deed. Nu wel al twee dagen ontzettend spierpijn. 3 uur over ongelijk terrein is wel wat anders dan 1,5/2 uur over vlak terrein :')

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:09

Haha ik kan me voorstellen die spierpijn, sterkte. :') Super dat het zo leuk was! Lijkt me echt gaaf!

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:17

Kleine edit:

Planning voor vandaag:
O: halfvolle yoghurt met granola en banaan, kop thee
T: worteltjes, water
L: Boterhammen met kipfilet en heksenkaas. Boterham met boerenkip salade en kop tomatensoep
T: handje nootjes, water
A: Dit recept van Hellofresh en glas cristal clear:
https://www.hellofresh.nl/recipes/zuid- ... 54853ca264
T: thee en ?
Beweging: 30 minuten fietsen

@Carlijn: Wij laten af en toe een box komen vanuit HelloFresh om weer wat inspiratie op te doen qua recepten :) . Bevalt op zich goed, maar het is gewoon veel te duur om er standaard gebruik van te maken.

Ben blij dat ik niet de enige ben in die onstilbare honger haha :D .

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:36

@Carlijn, goed bezig! :D
@linoleum jouw avondeten klinkt heerlijk! <3
@Banyu, ik ken het niet. Maar ik maak liever mijn sausjes zelf! :P
@Josien mooie lijstjes, klinkt lekker! :9


Nou die cake ging ik zelf bakken met peer, walnoten, banaan etc. Die is wel lekker. Maar de rest kreeg ik inderdaad niet weg. Ik vind dat eng omdat ik ga kokhalzen / overgeven als ik wat nieuws proef en het niet super lekker vind. := Ik at vroeger eigenlijk nooit wat buitenshuis behalve pizza/patat. Lustte dat niet en durfde niet te proberen.
Dus ben er snel mee opgehouden, na 1 dag al want ik was alleen maar aan het kokhalzen. _O-

O: 4 beschuitjes met plantaardige boter en pure hagelslag
L: Pasta met zelfgemaakte saus met: tomaten, wortel, zoete paprika, zongedroogde tomaat, spinazie, rode ui, knoflook en tomatenpuree. (en kruiden en balsamico azijn). dus veel groente en weinig pasta. Dit met wat kaas erbij.
T: druiven
A (om 16:15 al) groentesoep met crackers denk ik. :P

B: fitnessen 50 min krachttraining, half uur fietsen en vanavond 3,5 uur horeca werk. :=

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:49

Lijkt me heftig als je moet kokhalzen van nieuw eten! Ik was vroeger ook zo'n lastige eter, maar ben er op een begeven moment ook (gelukkig) vanzelf vanaf gekomen met de jaren. Snap dat je dan ook weer stopt! Lekker lijstje verder. Eet je dan helemaal niks meer tussendoor vanavond? Zou ik niet volhouden als ik zo vroeg avond eet. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 14:52

Carlijn schreef:
Lijkt me heftig als je moet kokhalzen van nieuw eten! Ik was vroeger ook zo'n lastige eter, maar ben er op een begeven moment ook (gelukkig) vanzelf vanaf gekomen met de jaren. Snap dat je dan ook weer stopt! Lekker lijstje verder. Eet je dan helemaal niks meer tussendoor vanavond? Zou ik niet volhouden als ik zo vroeg avond eet. :')

Jaa dat zet ik er dan wel bij. Dikke kans dat ik nog even wat rijstwafels pak en een beker chocomelk ofzo. :P

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:12

Dames,
ik ga vanavond even bijlezen, erg druk geweest met werk en van alles en nog wat.
Beetje stress hier omdat ik ineens weer wat meer kan eten en dat vind ik erg eng!
Wat er nu ingaat:

o: 3 crackers met slankie en suikervrije jam
T: 1 kleine appel, 1 breaker
L: 3 crackers met kipfilet
T: 1 breaker
A: 100 gram gekookte volkoren pasta, tartaar, hapje groenten
T: 200 gram Optimel

Het voelt als zoveel! Als je nadenkt dat ik een paar maanden geleden nog zo weinig at na mijn operatie. Het is zo eng...

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 23:58

Ik ben wel heel benieuwd naar die cake Marlinde!
Zeker als je daar 5 plakken van moet eten :P .

Vandaag toch nog wat anders.
O: halfvolle yoghurt met granola en banaan, kop thee
T: worteltjes, water
L: Boterhammen met kipfilet en heksenkaas. Boterham met boerenkip salade en kop tomatensoep
T: handje nootjes, water en chocomel
A: pasta met zelfgemaakte pesto van oa. Zongedroogde tomaat, mozzarella en kippenhok.
T: aardbeien met vanilleyoghurt en 2 koppen thee.

Planning morgen:
O: halfvolle yoghurt met granola en banaan, kop thee
T: taart, thee en water
L: Boterhammen met kipfilet en heksenkaas. Boterham met boerenkip salade
T: worteltjes en handje nootjes
A: Dit recept van Hellofresh en glas cristal clear:
https://www.hellofresh.nl/recipes/zuid- ... 54853ca264
T: thee, cristal clear en fruit
Beweging: 30 minuten fietsen en 45 min springles

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:32

Mooie lijstjes komen er weer voorbij!
Laura, wat jammer van de weegschaal! Het komt hopelijk vanzelf goed! Voel je je alweer wat beter?
Sorry Banyu, ik ken het ook niet.
Veel sterkte met je spierpijn Linoleum :+ Lekker lijstje hoor!
Supergoed Carlijn!
Josien, goed bezig hoor. Ik kan helaas je recept van vandaag niet openen. En kippenhok? :')

Gisteren me ook weer netjes gedragen. 's Ochtends als tussendoortje wel een Bastognekoekje op, zat niet in de planning, maar ik was bij mijn opa en oma en kon het niet afslaan. Bij de lunch ook restjes opgegeten, had eigenlijk iets anders in gedachten, maar anders zouden we nog meer restjes hebben :')
O: Yoghurt Griekse stijl 10% vet met krokante muesli en een banaan. (450)
T: een Bastogne koekje. (57)
L: restjes: het laatste deel van mijn salade van eergisteren: couscous, feta, gekookt ei, paprika en cherrytomaatjes. Ook restjes van eergisteravond, zoete aardappel, kipdijfilet, paprika en verse courgette. Daarna een toetje van yoghurt met een beetje aardbeienjam. (436)
T: twee kleine mandarijntjes. (32)
A: drie boterhammen, twee met kaas en een met roompate, een paar stukjes focaccia rozemarijn en als toetje yoghurt met een halve appel. (591)
T: een havermoutreep. (142)
B: 6000 stappen, 10 minuten fietsen en 100 minuten bezig zijn met paard (verzorgen en longeren).
Totaal kcal: 1708.

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 10:17

Hahaha, ik zie het nu pas! Dat moet kippendij zijn :P .

Het recept moet dit zijn:
https://www.hellofresh.nl/recipes/zuid- ... 54853ca264
Stond eigenlijk voor gisteren op de planning, maar toen gingen we onverwachts bij mijn schoonouders eten.

Jij ook net lijstje Kim :D . Soms een koekje oid moet kunnen vind ik. Als de rest prima is. Ook fijn alle restjes op ;) .

Houden jullie eigenlijk nog ergens rekening mee als je bijvoorbeeld uit eten gaat?

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 11:23

Josien, ik ben steeds benieuwd welk gerecht je hebt, maar als ik op de link klik komt hij in m’n HelloFresh app op begin pagina :') je hebt wel elke dag goed lekkere lijstjes!
Met uit eten gaan hou ik vooral mee dat ik overdag licht en niet kcal-rijk eet. In restaurant zelf neem ik gewoon wat ik wil.

Romeo, eet je nou kale pasta?

Kimmie, die ene Bastogne gaat het verschil niet maken!

Mijn verwachte lijstje vandaag:
O/L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 2 rijstwafels met kipfilet, appel, gekookte eieren
A: stroganoff? Eet bij date, maar hier had hij het gisteren over
T: vast nog wel wat lekkers!

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:40

linoleum schreef:
Josien, ik ben steeds benieuwd welk gerecht je hebt, maar als ik op de link klik komt hij in m’n HelloFresh app op begin pagina :') je hebt wel elke dag goed lekkere lijstjes!
Met uit eten gaan hou ik vooral mee dat ik overdag licht en niet kcal-rijk eet. In restaurant zelf neem ik gewoon wat ik wil.

Romeo, eet je nou kale pasta?

Kimmie, die ene Bastogne gaat het verschil niet maken!

Mijn verwachte lijstje vandaag:
O/L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 2 rijstwafels met kipfilet, appel, gekookte eieren
A: stroganoff? Eet bij date, maar hier had hij het gisteren over
T: vast nog wel wat lekkers!


yes, kale volkoren pasta of met een beetje ketchup light. En ja, dat krijg ik weg :)

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:43

Ik lust sowieso al geen pasta, kan echt niet over de structuur, enige eten wat ik niet lust. Maar kale pasta lijkt me als je het wel lust alsnog heel erg saai en smaakloos.

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 16:28

linoleum schreef:
Josien, ik ben steeds benieuwd welk gerecht je hebt, maar als ik op de link klik komt hij in m’n HelloFresh app op begin pagina :') je hebt wel elke dag goed lekkere lijstjes!
Met uit eten gaan hou ik vooral mee dat ik overdag licht en niet kcal-rijk eet. In restaurant zelf neem ik gewoon wat ik wil.

Mijn verwachte lijstje vandaag:
O/L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 2 rijstwafels met kipfilet, appel, gekookte eieren
A: stroganoff? Eet bij date, maar hier had hij het gisteren over
T: vast nog wel wat lekkers!


Haha het waren de lauwwarme luikse salade (ofwel sla, boontjes, gekookte aardappelen, spekjes en dressing) en de zwarte bonen schotel aka chilli sin carne :D .
De linkjes werken dus niet, check haha.

Welke whey crispy heb jij? Klink wel lekker voor in de yoghurt!
En skyr moet ik ook weer eens halen, pak Yoghurt is toch bijna op :) .

Kale pasta met ketchup is best lekker :Y) .

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 16:37

Ik heb de body&fit huismerk. Nogal smaakloos trouwens, dus doe het als extra naast de muesli ter vulling.

Carlijn
Berichten: 1017
Geregistreerd: 29-05-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 18:02

Josien: Ik vind het nu i.i.g. als student absoluut te duur inderdaad. :D Maar het is natuurlijk hoe dan ook gewoon duur. Wel leuke tussenoplossing om af en toe een box te doen! Hoor er over het algemeen wel positieve verhalen over. Je linkjes werken bij mij ook niet idd.

Romeo, haha, kale pasta, dat doet me denken aan mijn jeugd als moeilijke eter. :') Van pasta lustte ik alleen de pasta zelf, met een beetje parmezaanse kaas poeder uit zo'n strooibus (zegmaar dat smaakloze spul wat ze van de vloer wegschrapen op de plek waar de echt goede parmezaan gemaakt wordt _O-) en verder absoluut niks erover. Ook zo'n leuke: welk kind lust er nou geen pizza? Nou ik dus, ik at alleen de korstjes op en alles waar saus op zat moest ik niet. :') Vreselijk, moet er niet aan denken zelf ooit zo'n kind te krijgen, al is het bij mezelf uiteindelijk ook vanzelf goedgekomen. (In het geval van pizza: iets té goed misschien :P). Maar to the point haha: ondanks dat ik het nu een stuk lekkerder vind gewoon bereid met saus enzo zou ik kale pasta ook nog wel wegkrijgen denk ik. Eet jij het zo omdat het handiger is i.v.m. je bypass of vind je het gewoon lekker?

Lekker bastogne Kim! Snap dat dat lastig is te weerstaan. <3 Paste nog aardig in je lijstje zo te zien. Was het gezellig bij je opa en oma?

Linoleum: Wat is er zo naar aan de structuur van pasta dan? Kan me er niks bij voorstellen haha, het is juist echt mijn lievelingseten en vroeger lustte ik het kaal als een van de weinige dingen omdat het zo simpel is van zowel smaak als structuur (naar mijn beleving dan :P).

Doen jullie dat whey puur voor de eiwitten? Gebruik je dat dan alleen naast sporten enzo, of is het ook interessant als je dat niet doet in een dieet? (beweeg natuurlijk wel, maar geen krachttraining o.i.d.)

Mijn lijstje voor vandaag:
O: bakje vanilleyoghurt met muesli
T: 200 gram cherrytomaatjes
L: bruin broodje kip
T: 3 mandarijnen
A: kipfilet gekruid met van die papyrusvellen, broccoli en twisterfries uit de oven met een beetje fritessaus