3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11501
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:25

Dankje! Ik vind het vreselijk normaal om foto's te plaatsen, maar ik moet zeggen dat ik gemotiveerd wordt doordat ik al kleine beetjes aan't afvallen ben en mensen in m'n omgeving het ook gaan zien.

Ik ben er begin september mee begonnen, maar ervoor was ik wel al een paar weken gestart met geen suikers meer - zo dronk ik dagelijks thee met per kop 3/4 suikerklontjes.. heel erg was het dus met me. Want daar bovenop at ik veel te veel snoep en ga zo maar door. En daar was ik op een paar weken tijd 1,8kg mee afgevallen, door dat alleen al te laten. En de resterende kilo's, 4,2 ben ik dan kwijt met het WW programma. Ik heb dus de laatste 2 weken mezelf weer erg laten gaan waardoor ik stil ben blijven staan. Nu hopen dat het weer zo goed eraf gaat als in de eerste weken :)

Ik vind het vooral fijn dat ik een manier gevonden heb om af te vallen zonder het gevoel te hebben dat ik veel moet laten. Ik heb vooral geleerd om veel alternatieven te gebruiken, recepten aan te passen en te minderen in gebruik van o.a. vlees bv. Zo gebruik ik geen half om half gehakt meer maar rundertartaar. Zo eet ik veel meer vegetarisch door veel groenten te gebruiken en vlees weg te laten in gerechten of gebruik ik kipfilet. Waar ik voorheen 500g gehakt gebruikte, gebruik ik nu vaak maar 200g omdat ik veel meer groenten gebruik. Zo ben ik en een beetje diervriendelijker bezig - want kan nu alles bio kopen omdat ik minder vlees nodig heb - en gezonder bezig omdat te veel vlees imo overbodig is en ik dan beter de verhouding kan aanpassen naar meer groente bv.

Soms is het nog steeds lastig, zeker als ik dagen heb dat ik moe ben en geen zin heb om te koken. Dan ben je zo snel geneigd om slecht te gaan eten - scheelt wel dat ik meestal niks meer in huis heb: lang leve online boodschappen doen! Maar als ik dus zo'n dag heb, staat manlief me mentaal bij en komt ie gezellig in de keuken staan bij me en dan bak ik gewoon een omeletje ofzo met groenten erin en dan is het ook goed - of een goed gevulde soep. Hier had ik voorheen dan geneigd om online eten te bestellen - en helaas is daar geen echt gezonde variant van hier in de omgeving haha - of kant en klaar iets uit de supermarkt mee te nemen. Van dat gedrag ben ik gelukkig ook al bijna helemaal af. De grote boodschappen wekelijks laten bezorgen helpt mij dus ook enorm omdat ik in de winkel mezelf echt niet kan inhouden. Ik ga dan doordeweeks 1x voor kleine boodschapjes zoals nieuw brood enz en dan kan ik me beter inhouden omdat ik dan snel klaar ben haha.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:38

Joh wat knap, die ommezwaai! En erg motiverend als je dan wat kilo's kwijt speelt gewoon door bijvoorbeeld suiker te laten staan! Als je eens zin hebt in zoetigheid, is de site van Chocolate covered Katie echt fantastisch. Ik eet ook geen geraffineerde suiker (op een keer een speciale gelegenheid of niets in huis / echte trek er in na) en bak wekelijks iets van haar website. Toch fijn om dan eens iets anders te hebben dan een stuk fruit oid :P Zonder een giga schommeling in je bloedsuikerspiegel en rammelhonger nadien.

Quornblokjes zijn trouwens zooo lekker als je geen zin/kcal ruimte hebt voor vlees. Gewoon kruiden zoals je kip zou kruiden; erg vullend, laag in kcal (en vetten) maar hoog in eiwitten.

Ik vind het ook moeilijk hoor: werken, dieren, bijna dagelijks sporten, veel bewegen en dan nog eens gezond koken. Groentesauzen en stoofpotjes kook ik altijd voor twee dagen en dan nog een of twee porties om in te vriezen, dat scheelt weer in de dagelijkse taken!

Ook die terugvalmomenten horen er helaas ook bij. Ik had echt een aantal rukdagen de voorbije week en heb vier dagen suiker en gluten (waar ik echt niet goed tegen kan) gegeten. Maar zo lang de gezonde basis jouw gewoonte is geworden en je hier naar terug kan, kom je er echt wel!

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 16:30

njcgregoor schreef:
Wow. 3 pagina's met heerlijke gezelligheid erbij...

Ik durf hier om eerlijk te zijn niet eens meer te blijven zo. Ik doe dit met een diëtist maar ik eet minder kcal dan de aantallen die hier genoemd worden. Ben ik dan ook belachelijk bezig? Ieder persoon is toch verschillend dus iedereen heeft toch een ander dieet nodig?

Ik heb geen zin in aanvallen trouwens dus ik denk ook dat ik uit dit topic stap want vind het zo niet echt gezellig meer hier... :\


Even op aanvulling van de rest: je zegt niet specifiek onder je BMR te eten. Doe je dat wel of heb je nog geen aantallen uitgerekend enzo?

@Helmer: Goed bezig zeg! Ook een tip: kipgehakt. Ik vervang normaal gehakt heel vaak erdoor en mits je het goed kruid proef je het verschil amper! Vega is idd ook lekker.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:12

Hmm je hebt gelijk IMANDRA, dat zei ze inderdaad niet letterlijk. Dat heb ik aangenomen doordat ze aangaf nog minder te eten dan de aantallen die hier genoemd werden. Als het niet zo is neem ik terug wat ik heb gezegd.

Waardoor er vooral zo op gehamerd wordt, is omdat structureel te weinig eten gewoon schadelijk is voor eht lichaam. En dat is nou waar dit hele topic om draait, om juist op een gezonde manier met je gewicht bezig te zijn :)

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 17:31

Laura82 schreef:
Hmm je hebt gelijk IMANDRA, dat zei ze inderdaad niet letterlijk. Dat heb ik aangenomen doordat ze aangaf nog minder te eten dan de aantallen die hier genoemd werden. Als het niet zo is neem ik terug wat ik heb gezegd.

Waardoor er vooral zo op gehamerd wordt, is omdat structureel te weinig eten gewoon schadelijk is voor eht lichaam. En dat is nou waar dit hele topic om draait, om juist op een gezonde manier met je gewicht bezig te zijn :)


Klopt hoor! En minder eten dan hier in de berichten staat hoeft niet minder dan haar bmr te zijn, maar is wel waarschijnlijk.

En sowieso!

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:03

Ik vond dat er wel wat heftig gereageerd word op Resistance :o Ik snap heel goed dat de mensen in dit topic mensen aanspreken op hun eetgedrag (dat waardeer ik juist heel erg), maar het werd naar mijn idee een beetje te persoonlijk.

Welkom Helmer! Leuke foto idd :D Kipgehakt doe ik ook wel eens, vind ik in bepaalde gerechten ook zeker lekkerder dan gewoon gehakt (ook om ''magerdere'' hamburgers/pizza/shoarma van te maken :)) )

Mijn lijstje van vandaag:
O: 500 gram yoghurt 0,1% (217 kcal)
T: caramel macchiato met extra shot expresso (240 kcal)
L: saucijzenbroodje :o (345 kcal)
A: rijst met broccoli, lente-ui en garnalen met een limoen/gember/sojasausje en pinda's (754 kcal)
T: 150 gram optimel koffie (78 kcal)
Totaal: 1634 kcal

Bij zoveel koffie-afnames op de uni mag je een gratis koffie kiezen, ik had zin in een duurdere (in zowel prijs als kcal) koffie :')

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:59

Supergoed bezig Helmer! Wat knap dat je je eetpatroon al zo veranderd hebt!
Ik bemoei me niet met die discussie over Resistance.
Mooi lijstje Aight!
Gisteren is het me alweer niet gelukt om te gaan wandelen, ik heb het zo druk haha. Maar vandaag moet wel een stukje lukken, want ik moet sws met mijn paard twee keer een kwartiertje wandelen naar de bak.
O: twee boterhammen met boter, honing en vruchtenhagel. (304)
L: een haring, vier boterhammen met boter, zalm met ei, makreelsalade, helft krabsalde, helft rode bessen jam, en biologische hazelnootpasta, een beker halfvolle melk. (1008)
T: een havermoutreep. (142)
T: een paar uitgebakken spekjes. (26)
A: zuurkoolstamp met een speklapje. (597)
T: een colaflesje. (14)
T: een handje naturelchips (slecht) (68)
B: 5000 stappen, 60 minuten bezig zijn met paard (poetsen en grondwerk) en 30 minuten fietsen.
Totaal kcal: 2160.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:25

Ik ga me ook niet bemoeien met de discussie.

Welkom Helmer!

Lekker lijstje Kimmie! Handje chips moet best kunnen :)

Aight die koffie klinkt zo lekker!

Hier gaat het wel oké, laatste tijd wat weinig eetlust. Vanaf vanavond tm maandagochtend bij mn zus dus dat zal qua eten ook niet verkeerd zijn.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33816
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:50

Gezellig bij je zus! Samen eten is vaak leuker!
Lekker lijstje Kimmie! Misschien kan je cola etc vervangen door water of ranja? :D
Lekker lijstje Aight! :9
En Quornblokjes zijn hier favoriet! :9
Helmer, hoe was het mountainbiken :D

Ik heb net gesport en ga nu middageten, wordt "warm" eten. Heb daar vanavond geen tijd voor.

O: 4 beschuitjes met plantaardige boter en pure hagelslag
L: aardappels, witlof en veel kaas
A: iets met een broodje / brood
T: aardbeien

B: Fitnessen 1 uur, 45 min fietsen en rolstoel met vrouw van 98 door Zwolle heen duwen 1,5 uur lang gok ik. Dus daarom lunch ik stevig. _O- Vanavond ook nog werken (horeca) dus beweeg genoeg. :=

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:57

Oh haha, ik reageer later op de rest, maar mrt een colaflesje bedoel ik zo’n klein snoepje :')

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:53

Marlinde, lekker actief!

Sanne, veel plezier bij je zus

Helmer, welkom hier! Volgens mij ben je je wel bewust van je eigen valkuilen. Dat is al een mooi begin.

Mijn dag ziet er zo goed als zelfde uit als gisteren. Gisteravond paar bonbons van luxe bakker gehad. Vanavond neem ik bakje chips. En nog even bedenken wat ik morgen overdag doe met eten, aangezien we sushi gaan eten!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33816
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 13:54

Toch bankhangen vanmiddag, die mevrouw was niet lekker dus kon direct weer terug.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:20

Ik wil ook een mountainbikefoto! *\o/* :D

Vandaag voor mij een enorme hangdag, ik was vrij en behalve boodschappen en lopen met de hond lekker genikst :Y) Zometeen naar jumping fitness, dus nog wel iets fatsoenlijk beweging.

Vanaf morgen eet ik waarschijnlijk een week alleen, echt geen zin om voor mezelf te koken dus dat wordt nog wat. Ik ga op de boerderij en paarden van een kennis passen die graag ook eens een weekje weg willen, maar we hebben thuis ook dieren die verzorgd moeten worden dus mijn vriend zal vooral daar zijn. Heul gezellig :') Hond gaat wel mee gelukkig, haha.

O; yoghurt met lijnzaad, gepofte spelt, speltmuesli en gemengde noten
T; kiwi's
L; crackers met houmous, kipfilet en salami
T; tomaatjes
T; banaan
B; Jumping Fitness
A; Italiaanse burger; op ciabatta met gebakken paddenstoelen, tomaat, parmezaanse kaas, rucola en truffelmayo :9 misschien nog een paar aardappelpartjes uit de oven erbij

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 09:06

Leuk Sanne!
Alsnog goed actief geweest MarlindeRooz!
Mooi lijstje Kelpie!

Gisteren uit eten geweest, zulke lekkere dingen op. Ik zal het wel even delen in mijn lijstje haha.
O: twee boterhammen met makreelsalade en zalm met ei.
L: drie boterhammen met boter, zalm met ei, helft makreelsalade, helft tongenworst, biologische hazelnootpasta en een beker halfvolle melk.
A: uit eten:
Vooraf twee superlekkere amuses en brood met boter en zeezout.
Voorgerecht: Gebakken coquille met toffee van pompoen, crème van Peccorino, gestoofde spitskool met vadouvan, hazelnootjes en girolles.
Tussengerecht: Vol au vent op moderne wijze: rouleau van Mechelse koekoek met ganzenlever, gebakken kalfszwezerik en creme van aardappel en garnaal, crumble van bladerdeeg.
Hoofdgerecht: Gebraden hertenrugfilet met bereidingen van pastinaak en knolselderij, gebakken paddenstoelen en jus van truffel.
Nagerecht: Biscuit van chocolade, amandel en frambozen met daarop een mousse van chocolade en rood fruit, crème van yoghurt.
Daarna nog thee met wat lekkere dingetjes op.
Het was echt superlekker, maar over de kcal gaan we het niet hebben. Maar dat hoeft ook niet op zo'n dag vind ik :)

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:01

Kelpie, klinkt als weinig gezellige week zo :') maar wel fijn dat je zo iemand anders kan helpen.

Kimmie, je eten in restaurant klinkt echt heerlijk!

Ik vanmorgen al uurtje rustig staprondje gedaan. Net m’n eerste maaltijd gehad om 13.30. Viel me mee, had nog totaal geen honger gevoel ondanks dat ik ‘s morgens best wel bezig ben geweest.

B: uur rustig rijden
O/L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 3 rijstwafels met roomkaas en kipfilet
A: SUSHI <3

Het klinkt heel weinig, maar wil los gaan met sushi, dus overdag rustig aan doen.

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:38

@Linoleum wat is die Skyr nu precies? Ik hoor daar steeds mensen over... is het gewoon yoghurt?


Hier een gek dagje, op reis naar Zweden in de vorm van metro, trein, vliegtuig, bus, bus, auto. :') Het moet allemaal vooral makkelijk mee te nemen zijn.

O: Boer'n yoghurt met muesli
T: Halve avocado
L: 3 rode bieten crackers met vega boterhamworst
T: plakje cake (kregen we in het vliegtuig :o ) en een appel
D: vega bolognese met penne van rode linzen

Ik raad die rode bieten crackers overigens aan, die zijn ontzettend lekker!

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:55

Die crackers heb ik al eens zien liggen, maar leek me niks :+ Misschien toch maar eens proberen.

Skyr is een dikke ijslandse yoghurt, beetje vergelijkbaar met kwark maar wat lichter vind ik. Best lekker :j

Ik zit nu lekker in mijn boerderij-voor-een-week, zo maar eens gaan koken. Ik woon zelf in een dorp, deze boerderij staat aan de rand van een grote stad, en ik heb me zojuist zitten verbazen over de verschillende thuisbezorgd-opties. Bij ons alleen en pizzeria en een burgerding :')

Ik voorzie sushibezorgers aan de deur volgende week <<)

Vandaag (beetje wazige tijden, ik was vergeten lunch mee te nemen en was heel blij dat er nog een wasa in mijn tas zat _O- )

O; yoghurt met lijnzaad, gepofte spelt, speltmuesli en banaan
L; wasa sandwich
T; 2 kleine koekjes
T; 2 crackers met filet americain
T; mini snickers
A; erwtensoep en roggebrood met kaas
T; bakje yoghurt en kiwi

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:20

Resistance schreef:
@Linoleum wat is die Skyr nu precies? Ik hoor daar steeds mensen over... is het gewoon yoghurt?


Hier een gek dagje, op reis naar Zweden in de vorm van metro, trein, vliegtuig, bus, bus, auto. :') Het moet allemaal vooral makkelijk mee te nemen zijn.

O: Boer'n yoghurt met muesli
T: Halve avocado
L: 3 rode bieten crackers met vega boterhamworst
T: plakje cake (kregen we in het vliegtuig :o ) en een appel
D: vega bolognese met penne van rode linzen

Ik raad die rode bieten crackers overigens aan, die zijn ontzettend lekker!


*Stille meelezer breekt even in*
Waar kan ik die rode bieten crackers halen? <3

Overigens vond ik de discussie de vorige pagina's een beetje jammer. Heb het gevoel dat er regelmatig wat wordt doorgeslagen in het 'je mag niet te weinig eten'. Ik vind totaal niet dat Resistance te weinig eet.

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:13

Die kan je kopen bij de Albert Heijn! :D

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 06:44

Ik wil mij hier ook graag melden.

Helaas heb ik mij hier vaker gemeld maar geen discipline maar er moet nu echt wat gebeuren.
Na de zwangerschap zijn er kilo's blijven hangen en ik val heel traag af.
Ik ben 1.60 en weeg nu 69.5 kilo.
Nu moet ik echt serieus gaan opletten en gaan bewegen.

Omdat het afvallen zo langzaam ging ben ik er vanaf de zomer al helemaal klaar mee. Toch moet de knop weer om en geef ik een schop onder mijn kont.

Ik ga weer een sportschool zoeken en misschien wel hardlopen.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 08:49

Linoleum, eerst las ik je lijstje en was ik idd een beetje verbaasd over de weinigheid, maar met die sushi begrijp ik het haha. Was het lekker?
Ik heb nog nooit van rode bieten crackers gehoord! Klinkt wel interessant overigens :j
Is skyr ook wat zurig? Daar hou ik namelijk nooit zo van.
Welkom terug Linnie!

Gisteren begon goed, maar 's avonds kan ik me dan zo moeilijk inhouden. Vandaag ga ik me weer wegen en ik vrees het ergste :') Echt, waar is mijn discipline van een jaar terug gebleven? Gisteren verder geprobeerd wat uit te rusten, want stiekem zitten mijn dagen zo volgepland dat ik amper tijd voor mezelf heb. 's Ochtends paargereden en 's middags wel gewerkt, maar daartussen en daarna lekker op de bank gelegen. Ietsje later naar bed gegaan dan gepland, maar vandaag weer een drukke dag voor de boeg. Ik ga vanmiddag met mijn oom en tante en zusje anderhalf uur (dat is tenminste de begroting, ik vrees langer, want ik fiets niet zo hard) fietsen van Breda naar Tilburg, dus ik ben heel benieuwd of ik het volhoudt :')
O: twee boterhammen met boter, honing en vruchtenhagel. (304)
L: drie boterhammen met boter, ijsbergsla met kaas, een gekookt ei, helft tongenworst en helft vruchtenhagel, een beker halfvolle melk. (600)
T: een kleine Madeleine en een stukje nougat (we kregen nog wat lekkers mee van gisteren :9 ) (136)
T: een kleine brownie. (57)
T: vier pepernoten. (20)
A: Spaghetti Bolognaise, gemaakt door mijn vader. (758)
T: een colaflesje (snoepje) en een kleine Madeleine. (80)
T: een paar handjes chips naturel. (135)
B: 4000 stappen, 10 minuten fietsen en 60 minuten paardrijden.
Totaal kcal: 2161. Te veel, zeker icm mijn beweging.

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 08:55

Linnie, hier blijven meeposten vind ik altijd al een fijne stok achter de deur. Dan ben je toch niet helemaal alleen. En ook begrijpen we het als het een keer wat minder gaat.

Kimmie, haha heb me gisteren helemaal vol gegeten met sushi en het was heerlijk!

Skyr is inderdaad en kwark. Lekker stevig en meer eiwitten, dus vult goed. Ik heb zelf altijd met vanille smaak, die is nu heel licht zurig. Maar je kan bijvoorbeeld ook de naturel nemen met wat Stevia. Neem altijd halve bak met muesli en whey crispy (eiwitten) als ontbijt (tegenwoordig dus later ivm IF). Dat vult heel erg goed.

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 11:42

Ik ga me toch weer hier melden. Ben vorig jaar geopereerd en heb een GBP gehad en ben 41kg kwijt. Maar die laatste 10kg pfff.. oude gewoontes sluipen er weer in dus je moet blijven opletten. Daarom is het een hulpmiddel hè!
Ik ga later even bijlezen. Mijn lijstje zijn dus wat anders dan normaal want ik kan gewoonweg niet meer eten. Ik hoef daar a.u.b ook geen commentaar op. Heb begeleiding uit her ziekenhuis en om de 2 maanden worden mijn bloedwaarden gecontroleerd. Als ik meer eet word ik simpelweg doodziek (dumping)

O: 2 wasa lichtgewicht crackers, 1 met 40+kaas en 1 met filet American, beide met boter. (197)
T: 1 banaan (105)
L: 2 wasa lichtgewicht crackers, 1 met 40+ kaas en 1 met filet American, beide met boter. (197)
T: Breaker high proteïne low sugar (108)
T: 1 kleine appel (70)
D: 1 magere beefburger, sla en handje ovenfriet (350)
T: 200 gram magere kwark (108)

Totaal: 890 kcal
65 gram proteïne

Beweging:
1 uur sportschool
30 min Paardrijden

Malbec
Berichten: 1951
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 11:48

Heb een paar betere dagen achter de rug.
Voelt weer heel fijn dus dat is een fijne stok achter de deur.
Merk dat fysiotherapie ook weer zwaarder wordt dus ik ga ook steeds meer geloven dat dat mijn vervangingen voor de sportschool gaat worden!

Beloning was sushi gisteravond! *\o/*, maar dat betekent vandaag weer in het gareel.

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 11:55

Benthhh schreef:
Beloning was sushi gisteravond! *\o/*, maar dat betekent vandaag weer in het gareel.

MET stokjes!