3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:55

Bhriseis schreef:
Ik begrijp je wel Yonker; door mijn anorexia heb ik geen idee of ik nou genoeg heb gegeten, te veel, of te weinig. Ik heb niet de neiging tot 'verkeerde' dingen eten, dat kost mij geen moeite. Maar portionering zonder tellen? Nope. Denk niet dat dat ooit zal lukken. Kan zonder moeite 1000 kcal te weinig of te veel eten.

Urosa, blijkbaar zijn gewoon alle tieners verliefd op die band :')


Ja lijkt mij ook erg heftig, anorexia is natuurlijk weer de andere zijde. Waarom hebben wij mensen zo'n verstoorde relatie met voedsel. Echt stom -O-

Ik tel al tijdje niet meer... ik weet het ongeveer wel, soms ga ik wel weer tellen maar daar word ik juist als obsessief van :+

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:06

Yonker, nee dat had ik niet. Ik ging een beetje richting boulimia toen der tijd, had geen echte eetstoornis hoor, maar het scheelde niet veel. Dat kwam toen door te fanatiek sporten icm heel strict eten. Viel toen ook elke week makkelijk een kilo af. En dan vooral als je al geen overwicht hebt is dat gewoon een te grote aanslag op je lijf. Toen ik mijn streefgewicht had bereikt mocht ik natuurlijk weer gewoon eten, en daar kon ik echt niet meer mee omgaan. Had zo'n honger gekend, mezelf allemaal dingen ontzegt. Nu ligt mijn streefgewicht wat hoger, achteraf op de foto's paste dat gewicht gewoon niet bij mij. En doe ik er al maanden over ipv weken. Bevalt veel beter.

Zeker heftig, sterk van je dat je er zo mee omgaat en het toch lukt om zulke mooie lijstjes te maken en af te vallen!

Bhriseis, ook heftig zeg! Ik heb ook baat bij gewoon vaste maaltijden, geeft me rust. Maar hoef daarvoor niet te tellen. Daar word ik idd ook obsessief van.

Aria_zz: fijn dat je, je moeder zo kan helpen! Dat is wel een goede motivator als het zo dichtbij komt, en dat het sporten je zo helpt! Is op zichzelf al gezond, en helemaal als het dan ook leidt tot gezonder eten!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:09

Awhhh dat is idd de andere kant op :(:) Wel goed dat je nu op deze weg bezig ben dan!! Je uithongeren lijkt me ook vreselijk....

Blij dat we hier in het topic het overal met elkaar over kunnen hebben en dat allerlei gevallen hier een plek vinden :+:

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 13:19

Ja, en dat van mij vond ik al verschrikkelijk om mee om te gaan. Laat staan als je wel een echte eetstoornis hebt, en of dat nu obesitas, anorexia of boulimia is dat maakt niet uit. Het is gewoon ontzettend heftig en daar kom je niet makkelijk uit. Dus extra knap voor iedereen die goed bezig is! En vind het ook een fijn topic om mijn ei in kwijt te kunnen!

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 13:21

urosa schreef:
Ja, en dat van mij vond ik al verschrikkelijk om mee om te gaan. Laat staan als je wel een echte eetstoornis hebt, en of dat nu obesitas, anorexia of boulimia is dat maakt niet uit. Het is gewoon ontzettend heftig en daar kom je niet makkelijk uit. Dus extra knap voor iedereen die goed bezig is! En vind het ook een fijn topic om mijn ei in kwijt te kunnen!


Ik vond je toen al lekker hoor en nog steeds <3
Gelukkig tijdens onze eerste "date" aten we wel wat we lekker vonden ondanks dat we een beetje obsessief waren :')

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 14:15

Mijn relatie met eten is ook al zo lang ik me kan herinneren verstoord, al wordt het nu gelukkig wel beter. Ik kan er nu realistischer over nadenken en gewoon gezonde keuzes maken. Ik kom niet meer zo snel in de verleiding om opeens heel extreem te gaan crashen bijvoorbeeld, of dat ik mezelf heel erg op mn kop geef als ik een keer iets minder gezonds heb gegeten. De laatste keer afvallen heeft daar heel erg bij geholpen. Ik ben toen 14 kg afgevallen door gewoon normaal te eten in iets kleinere porties (maar wel ruim genoeg), vooral de snaai laten staan maar soms wel iets lekkers nemen, en (veel) meer te bewegen. Het ging niet snel, maar ik ben daarna wel een hele tijd stabiel geweest, ondanks dat ik niet meer echt oplette. Ik ben pas weer aangekomen in de laatste maanden, door de combinatie van vaak ziek zijn, veel minder bewegen, veel spanning en slecht in mn vel.
Ik wil het dus ook weer op dezelfde manier aanpakken als vorige keer. Grote voordeel is dat ik gewoon alles mag eten, alleen met mate. Die mate is soms best moeilijk te vinden, maar het gaat wel steeds beter.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:54

Ziek zijn helpt ook gewoon echt niet. Dat is ook hoe bij mij de kilo’s er weer bij gingen.
Ben heel blij dat bewegen weer lukt, maar als je lijf niet meewerkt gaat het erg traag.

Eetstoornissen zijn dan nog zo moeilijk. Je kunt niet zonder eten, maar dat gedachten patroon er rond...
stapje voor stapje, en een dag met een keer, dat is de enige manier. En genieten :D

Ik ben ook erg blij dat je in dit topic die dingen gewoon kwijt kan. Helpt altijd naar mijn gevoel.

Even tussendoor, ik heb net mijn documenten doorgestuurd om voor een job te solliciteren, echt mijn droom job, heb er veel werk aan gehad om alles te schrijven, en ben zo ontzettend gestresste nu, is zo spannend :):) waarschijnlijk wordt het niets, maar ik kan maar proberen. Maar ik hoop stiekem toch een beetje O:)

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:18

En Aria, hoe is het gegaan met je sollicitatie? Heb je al een uitnodiging? Ik duim voor je!

Ik ben ook veel bijgekomen toen ik klierkoorts had, en nadien had ik zooo veel stress dat het er érg moeilijk af gaat. Ik neem de laatste maanden minder hooi op mijn vork en nu gaat het weer beter.

Hoe is jullie weekend gegaan, dames?

Hier echt een baal maandag := Ik heb mezelf dan maar getrakteerd op een lekkere lunch, en hoop dat het vanaf nu beter gaat!
Gisteren heb ik eens mango in de salade gedaan, wat is dat lekker! Echt een zomerse aanrader!

O: 2 proteïne repen
B: Boodschappen doen, naar de paarden
L: Salade met geitenkaas (supermarkt, 500 kcal), 2 oploskoffies ( :r iets met witte mijten in de keuken doordat deze huurwoning erg vochtig is daar; ik raak dus geen enkel keuken apparaat meer aan behalve om het obsessief te poetsen ;( )
T: ?
A: 2 wortelwraps met gemarineerde kipstuckjes (vegetarische slager), veel rauwkost, el mayo/light dressing
T: Aardbeien met Oppo ijs, magere fruityoghurt, nectarines, flesje Spa limoen gember <3
B: 45 min. wandelen (boodschappen doen met de hond), 45 min. Pilates

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:34

Brrrr bhriseis, die mijten :r

Spannend Aria! Hopelijk wordt t wél wat!

Wij hebben echt heerlijk gegeten dit weekend in ons favoriete restaurant <3 wel erg kcal-rijk, mijn voornemen om de chocoladesouffle achterwege te laten is mislukt :+ ondanks dat deze week toch 1,5 kg afgevallen, en hoewel dat vast een hoop vocht was, ben ik er toch wel erg blij mee!

Vandaag weer netjes :D
O: skyr met beetje chocolade granola
L: waldkornbol met kaas en tomaat, 2 rijstwafels met avocado :9
T: kiwi gold
A: volkoren penne met spinazie en boursin
B: sporten in de sportschool + aardig wat wandelen en huishouden
T: ik denk nog een eiwitshake

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:53

Spannend Aria! Ik duim voor je! :)

Laura: Wat heerlijk, lekker uit eten geweest! Fijn dat je genoten hebt en toch nog bent afgevallen.

Bhriseis: Hier ook een baal dag, enorm moe en prikkelbaar. Gelukkig hadden ze één van mijn favoriete soepen bij de lunch, dus dat was een meevallertje haha.

Hier trouwens ook al zo lang als ik me kan herinneren een verstoorde relatie met eten. Een echte stoornis wil ik het niet noemen, maar "normaal" is het zeker niet en ook niet geweest.. :(

Mijn lijstje vandaag:

O: TopVit kwark perzik met vanille smaak + cappuccino
T: 2 koffie en een banaan
L: 3 bolletje oerknack crackers met zuivelspread, komkommerrauwkost en kiemgroenten. Kop mosterdsoep
T: watermeloen
T: koffie en 2 rijstwafels met zuivelspread en kiemgroenten
A: noodles met Japanse wokgroenten en ketjap + kruiden
T: eiwitshake

Ik heb enorme spierpijn en ben echt dood moe dus heb niet echt veel trek.. beweging: alleen beetje wandelen en fietsen retour werk (40 min)

Gisteren weer een crossfit WOD gedaan en t was echt super leuk maar wel heul zwaar :')
Voor wie het leuk/interessant vindt:

Warming up: 3 sets van
10 Good Mornings 30 kg
10 knee ups aan klimrek
10 meter Inch Worm

Set 1: Deadlifts
5x 70 kg
5x 80 kg
5x 90 kg
5x 100 kg
5x 105 kg

Set 2 voor tijd (zo snel mogelijk)
500 m rennen
15 deadlifts 65 kg
15 burpees over box

500 m rennen
12 deadlifts 75 kg
15 burpees over box

500 m rennen
9 deadlifts 85 kg
9 burpees over box

The end. :D

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:00

HS dat klinkt zwaar :oo Volgens mij ben jij al mega sterk! Trek je dat een beetje, deadlifts met je rugblessure? Erg knap hoor!

Hier ook moe en prikkelbaar, het hangt misschien in de lucht haha :+

Laura, wat goed, je gewicht! *\o/* Fijn dat je inzet beloond wordt!

Ik ben voor het eerst in weken van mijn knie/peespijn af, na het gebruiken van een supplement (naast natuurlijk stretchen, niet overbelasten, masseren, etc). *\o/* Ik bouw nog even op met pilates, maar kan haast niet wachten voor ik weer aan de gewichten kan. Ik ben al aan de sukkel sinds februari, ik ga heel blij zijn als ik weer werkende knietjes heb.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:01

Het was ook echt heel zwaar, vooral die laatste 9 reps van deadlifts kwamen echt uit mijn tenen. :') Het gaat best goed icm mijn rug moet ik zeggen! Maar heb een trainer die heel goed op mijn techniek let en dat helpt ook wel echt een heleboel. Squats heb ik nog wel wat last mee, dus die doen we niet op maximaal gewicht.

Haha, ik denk dat het in de lucht zit ja. :D Ik irriteer me echt aan alles vandaag.

Wat heerlijk voor je dat je van je knie/peespijn af bent! Ik hoop echt dat het zo blijft voor je! *\o/* *\o/*

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:17

gribaldi schreef:
Ik vond je toen al lekker hoor en nog steeds <3
Gelukkig tijdens onze eerste "date" aten we wel wat we lekker vonden ondanks dat we een beetje obsessief waren :')

<3

Laura82: fijn dat het toch alweer wat beter gaat met eten. En de afspraak met de diëtiste zal je daar alleen maar verder mee helpen! Knap gedaan, mooi eerste begin weer!

Aria_zz: spannend!! Ik duim voor je mee.

Bhriseis: yakkes van de mijten! Ik had donderdag een mierenplaag in de keuken, BAH, gelukkig snel onder controle. Fijn dat je van de pijn af bent!

Frummels: wat ontzettend fanatiek! Snap de spierpijn wel :')

Weekendje weg was gezellig, vrijdag was ik nog goed. Lekker wijntjes gedaan en gedanst in het café. Super gezellig. Zaterdag was ik mede daardoor helaas niet goed, waardoor het dagje Schiermonnikoog met de familie echt een lijdensweg was. Maar ik heb het overleefd, slaap al 2 nachten als een blok en zondag+vandaag ook 's middags moeten slapen. Daardoor ging mijn eten niet zo goed (uit ritme, gefrustreerd) Zaterdag nog netjes gegeten, zondag en vandaag wat teveel (frustratie snoepen), morgen maar weer oppakken. Merk dat het voor mijn hele gestel heel slecht is als ik zo over mijn grenzen wordt gedreven ook mentaal. Nouja het is achter de rug. Mocht er ooit weer een familieweekend komen moet ik even ingrijpen dat voor mij een aangepast dagprogramma kan. Nu kon dat ook niet, hotel was in Pieterburen, met de boot naar Schiermonnikoog, dan zit je echt 'vast'. Uit nood in de kou nog maar een half uur plat op het strand gelegen met een handdoekje terwijl de rest ging vliegeren. :+

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:33

Dankje meiden! Vandaag een mail gehad dat ze mijn sollicitatie naar de instelling hebben doorgestuurd (vanuit het jobcenter daar) dus ik heb toch alvast alle correcte documenten meegestuurd :+ nu is het afwachten, deadline is pas morgen dus duurt nog even.

Bhriseis, wat balen dat je een baalmaandag had -O- die wortelwraps klinken wel lekker! Die mijten iets minder := heb je al wat kunnen ontspannen?
Klierkoorts is ook echt niet fijn, slim dat je nu wat meer tijd voor jezelf neemt!
Wat super dat je van de pijn af bent! Heeft al dat opbouwen en verzorgen toch nut gehad :D

Laura, chocoladesouffle :~ daar mag je ook wel eens heerlijk van genieten :D

Frummels, je gaat er stevig voor! Logisch dat je moet bent vandaag. Wat goed dat je een trainer hebt die op je houding let, gaat toch al snel fout anders, met rug. Denk wel dat als je de juiste houding hebt, het juist erg goed kan zijn! Of, dat gevoel heb ik toch.

Urosa, moet best wel heftige stress geweest zijn voor je! Snap je wel hoor, als je niet even weg kunt, nuja, dan is het erg moeilijk om niet op eten te focussen O:) jammer dat het zo zwaar voor je was. Rust ze ;)

Hier qua eten netjes, en in plaats van met de fiets gewoon te voet naar een afspraak gegaan, hielp ook voor de stapjes.
In het weekend verse speculaas gemaakt, dat ging even niet goed := merk ook dat met brood ontbijten me niet goed afgaat, loop de hele dag zeurderig rond.
Zit toch wat in met mijn gewicht, mijn benen lijken op te zwellen i.p.v. af te vallen. Maar ik doe gewoon door hoor.

Toch even een lijstje hier:
O: havermout, appel, volle yoghurt
T: müsli cocos reep, glaasje Ice tea (maar zo iets nieuws, minder calorieën)
M: maïsbrood met instand soepje, plakje jonge kaas, basilicum room smeersel, rijstwafels met muisjes.
T: cappuccino en reepje chocola
A: spinazie ricota tortellini, tomatensaus, rode ajuin, paprika, champignon
T: druifjes

B: 5000 stapjes

Iets te veel suiker denk ik, heb ook wat slecht geslapen dus dat hielp niet. Maar wel oké denk ik. Geen idee hoeveel calorieën het zijn.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:18

urosa: ja ik loop behoorlijk kreupel :') Wat fijn dat je weekendje weg zo leuk was. Behalve de dag na de wijntjes dan. :)) Op een handdoekje opgekruld liggen in de zon helpt vaak wel :(:)

Aria: Ben heel blij dat ik een goede trainer heb die er goed op let! En inderdaad, zolang mijn techniek goed is, zal ik er waarschijnlijk alleen maar baat bij hebben. :j
Goed zeg dat je bent gaan wandelen naar je afspraak. Je lijstje klinkt erg lekker. Misschien wat veel suiker inderdaad, maar ach voor een keertje.. :)

Ik heb vannacht heel onrustig geslapen waardoor ik enorm moe op kantoor zit en eigenlijk alleen maar trek heb al heel de morgen..

Lijstje:
O: cornflakes met halfvolle melk en een banaan
T: glas karnemelk met verse jus en een eiwitreep
T: 2 rijstwafels met zuivelspread en tuinkers
L: 3 bolletje oerknack krackers met zuivelspread en kiemgroenten + kom soep
T: fruitsalade en 2 maiswafels met avocado
T: kwark
A: weet ik nog niet, mijn vriend kookt. Ik denk dat we iets lekkers gaan eten met een wijntje erbij om te vieren dat ik mijn vaste contract heb getekend vandaag. *\o/*

Beweging: 20 min yoga via YouTube, stukje wandelen in de lunchpauze, 20 min navy workout

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:52

Ik had net een supermooie bijleespost getypt, scroll ik naar beneden, is hij ineens weg _-:( Ik zal het later vanmiddag opnieuw proberen, nu ben ik veel te gefrustreerd haha

Ik ben net begonnen met een andere pil omdat diegene die ik eerst slikte niet goed werkte. Mijn lichaam moet er duidelijk nog erg aan wennen, want ik ben nu gewoon ongesteld. Ik slik toch maar door en ik hoop dat het goed komt haha. Daardoor wel meer behoefte aan lekkere dingen haha.

Mijn lijstje van gisteren:
O: twee boterhammen met 100% pindakaas en nutella. (332)
L: twee en een halve boterham met boter, zalm, perenjam en nutella. (354)
T: een banaan. (124)
T: een zelfgemaakte alcoholvrije strawberry Caipirinha cocktail. (108)
T: een wortel uit eigen tuin. (27)
T: een paar stokbroodjes met knoflookboter. (146)
A: ijsbergsla, aardappelsalade, Huzaren salade, Aardappelkroketjes, Komkommer, Kipsaté, een halve gehaktbal, satésaus, een stukje spare rib, zoete chili saus, aubergine en verse tomaat van de bbq. (888)
T: een stukje melkchocola rode curry kokos. (54)
B: 8000 stappen en 65 minuten fietsen.
Totaal kcal: 2033.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:38

Aahhhh frustrerend is dat he Kimmie. Kan idd wel even duren voordat je lichaam gewend is.

Frummels: gefeliciteerd!!!

Hier ook een maandelijks feestje, tot nu toe redelijk in kunnen houden maar trekkkkk :=

O: Havermout met appel en halfvolle melk
T: 5 hele dunne rijstwafels met hummus, 1 merci (best knap van me :+ )
L: salade met tomaat, komkommer, gekookt eitje en klein beetje volkoren pasta en een scheutje olijfolie en balsamico. Kom currysoep.
T: 2 kiwi gold
A: weet ik nog niet, iig aardappelen, vlees en (veel) groenten
B: als ik me nog wat beter ga voelen ga ik sporten, anders een rondje wandelen.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:05

Wat een net lijstje, Laura :-)

Oh lastig Kimmie, hopelijk ben je er gauw vanaf! Maar je lijstje ziet er prima uit hoor.

Gefelicteerd Frummels! Dat verdient zeker een glaasje!

Oh brrr Urosa, dat klinkt niet fijn hoor, als je zo over je grenzen heen gegaan bent :(:) Rust maar lekker uit de komende dagen.

Hier een fijne dag; ik moest mijn ID in de stad op pikken, dus ik zit in de heel mooie stadsbibliotheek er naast te werken. Straks komt vriendje hier in de buurt naar de kapper, en kunnen we er na uit eten *\o/* Zo verlies ik ook geen tijd met heen en weer reizen.

Ik scoorde een erg fijne skinny met een hoge taille bij de Vero Moda; ik heb meer dan een jaar geen broeken gekocht omdat ik me toch in alles te dik voelde. Maar nu ik er weer vat op begin te krijgen heb ik vorige week geshopt, en ik voel me zo prettig in deze broek! <3 Gek hoe dat je humeur kan beïnvloeden!

Lijstje, niet zo gezond, ik ontdekte Lotus crunchy speculoospasta :=
O: 60 g mg brood met speculoospasta, 3/4 smart bar, anderhalve koffie met melk
B: huishouden
L: 120 g mg brood met aoste vegetarisch broodbeleg en één sneetje toch met speculoospasta
T: Cappuccino, twee whey cookies
A: Tofu met ongeveer 100 g rijst en heeeel veel groenten, currysaus :~
T: 2 nectarines, flesje Spa lemon ginger
B: Half uur wandelen

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:14

Fijn he als kleding weer beter gaat zitten!

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:27

Jep! 8-)

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 20:49

Proficiat Frummels! *\o/* Daar kun je al eens eentje op drinken -:(-

Kimmie, de pil kan je lijf wel wat omgooien inderdaad. Hopelijk gaat het snel beter met die hormonen!

Laura, jaaah dan is die zin in zoet er wel :+ veel succes. En maar 1 mercitje? Niet de hele doos meteen? :P

Bhriseis, wat goed! Heb je ook helemaal verdiend :D Wat fijn dat je je beter in je vel voelt, dat is de beste beloning :):)

Hier lekker gesport en gegeten, maar in de namiddag heb ik echt een zware energie dip. Hopelijk lukt inslapen vanavond wel gewoon.

lijstje:
O: havermout, appel, yoghurt
T: druifjes
M: ei scramble met rode ui, tomaat en champignon, op boterham met plakje kaas. 1 rijstwafel met muisjes als toetje.
T: cappuccino met stukje chocola
A: tortellinie met ricotta en spinazie, tomatensaus met philadelphia, paprika en ui erbij.
T: Proteïne shake met banaan

B: 45 hitt en krachttraining
zometeen nog even traplopen om aan 5000 stapjes te komen.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:34

Wat heftig dat je anorexia hebt gehad Bhriseis! Lijkt me heel zwaar. Gatver! Die mijten, kun je die niet wegkrijgen? Wat fijn dat je van je pijn af bent!
En jij ook al urosa, wat goed dat je er weer bovenop gekomen bent!
Aria, fijn dat je dit zo samen kan doen met je moeder! En wat fijn dat ze al je documenten al hebben gevraagd voor de sollicitatie!
Laura, dat uiteten klinkt heerlijk! Goed bezig met je gewicht! En fijn dat het al weer wat beter gaat met het eten. Mooi lijstje!
Jeetje Frummels! Dat sporten klinkt zwaar zeg! Goed bezig! En, gefeliciteerd!
Verder nog meer mooie lijstjes!

Mijn lijstje van gisteren, het ging weer een beetje mis. Ik heb veel eten gekregen voor mijn verjaardag, dus ik ging vandaag even proeven haha.
O: twee boterhammen met 100% pindakaas en nutella. (332)
T: een paar stukjes Oud-Hollands Snoep en 3 pindarotsjes. 293)
T: een reepje melkchocola gezouten mais en jalapenopeper. (68)
L: drie boterhammen met boter, mortadella met pistache, hagelslag en pindakaas. (505)
T: een banaan en een portie kersen. (151)
A: Pasta met tomatensaus en tonijn, kipdijfilet in een dragonsaus met tomaat. (814)
T: aardbeien. (14)
T: een reepje melkchocola rode curry kokos en een pindarotsje. (119)
B: 6000 stappen, 15 minuten fietsen en 60 minuten paardrijden.
Totaal kcal: 2297.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:10

Gister een lekkere actieve dag gehad... en goed gegeten, zelfs nog ‘s avonds bij de koffie een mini doghnut gehad.

Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:32

Bedankt allemaal! Uiteindelijk gisteren niet meer gevierd, ik was doodmoe. Morgen gaan we lekker uit eten met vrienden. :)

Bhriseis: Wat fijn dat je zo een heerlijke broek hebt gevonden waar je je ook nog eens zo prettig in voelt! <3

Kimmie: Lekker lijstje hoor. En goed bewogen ook! :)

Aria: Jouw avondeten klinkt echt hemels!

Ik heb mezelf beloond vandaag en de Fitbit Versa besteld! *\%/* Hij wordt strakjes tussen 6 en 10 bezorgd en kan echt niet wachten! Denk dat het me zoveel gaat helpen als ik meer inzicht heb in mijn verbruik (of gebrek daar aan, haha).

Lijstje vandaag is niet zo best, had een vreetbui tussen de middag :=

O: kellogs met melk + glas karnemelk met jus
T: cappuccino + volkoren eierkoek
T: 2 saucijzenbroodjes |o (en ik eet normaal niet eens/amper vlees)
L: salade met gekookt ei, koolsla, tomaat, yoghurtdressing en mozzarella
T: watermeloen + cappuccino
A: quinoa met bleekselderij, avocado, komkommer, hüttenkäse en stukje gegrilde zalm
T: eiwitshake met melk

B: Armen en buik trainen 60 min + 30 min roeien.

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:52

Daphara schreef:
Gister een lekkere actieve dag gehad... en goed gegeten, zelfs nog ‘s avonds bij de koffie een mini doghnut gehad.

[ Afbeelding ]



Heb jij de pro? Of hoe stel je dat doel in met je aantal verbrande calorieën?