3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 13:32

Vanochtend toen ik net uit bed was had ik ineens een abonnement op de wc :+ daarbij was ik ook nog eens heel misselijk. Dus geen ontbijt en tussendoortje gehad..
Nu maar een iets rijker beleg op brood gedaan, hopelijk voel ik me straks wat beter.
Ik had gisteren al wat last van m'n buik, en om die reden voorzichtig gedaan met wat ik ging eten. Hopelijk geen buikgriep oid

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:40

Zo, nu zijn er sowieso geen excuses meer, ik heb een keukenweegschaal, personenweegschaal, sportschoolabonnement en sinds vandaag een fitbit. Ik kan nu álles tracken en dat ga ik dan ook gewoon doen (ik at sowieso al een aantal weken goed, daar niet van) sinds oktober vorig jaar ga ik naar de sportschool en ik let ook al enige tijd op mn eten. Nu kan ik dus nog preciezer afmeten hoeveel ik nou verbruik en hoeveel ik dus zou kunnen eten, echt super fijn! Ik ben zo blij *\%/* nu niet meer voor 75% maar gewoon 100%!!

Sorry voor de ego post, als het niet te snel gaat, wil ik hier graag gewoon mee praten :D

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:03

_KellyAV schreef:
Vanochtend toen ik net uit bed was had ik ineens een abonnement op de wc :+ daarbij was ik ook nog eens heel misselijk. Dus geen ontbijt en tussendoortje gehad..
Nu maar een iets rijker beleg op brood gedaan, hopelijk voel ik me straks wat beter.
Ik had gisteren al wat last van m'n buik, en om die reden voorzichtig gedaan met wat ik ging eten. Hopelijk geen buikgriep oid

Ik help je hopen, beterschap :(:)


_sharonnn schreef:
Zo, nu zijn er sowieso geen excuses meer, ik heb een keukenweegschaal, personenweegschaal, sportschoolabonnement en sinds vandaag een fitbit. Ik kan nu álles tracken en dat ga ik dan ook gewoon doen (ik at sowieso al een aantal weken goed, daar niet van) sinds oktober vorig jaar ga ik naar de sportschool en ik let ook al enige tijd op mn eten. Nu kan ik dus nog preciezer afmeten hoeveel ik nou verbruik en hoeveel ik dus zou kunnen eten, echt super fijn! Ik ben zo blij *\%/* nu niet meer voor 75% maar gewoon 100%!!

Sorry voor de ego post, als het niet te snel gaat, wil ik hier graag gewoon mee praten :D

Klinkt goed! Succes! *\o/* *\o/*

Vandaag;

O; chocolade havermout met pindakaas, banaan en noten
L; 2 wrosti's
A; shoarma :9

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:08

Dankjewel! Wat zijn wrosti’s? Haha :)

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:38

Wrap tosti :P Plakje kaas, plakje salami en in 4en gevouwen tussen de contactgrill. Doe ik wel eens als er wraps over zijn van het avondeten :D

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:54

Klinkt lekker! Dat maken wij inderdaad ook wel eens :)

Ik zal ook eens een lijstje plaatsen!
O: honingrings met melk
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren en 1 boterham met boterhamworst
A: hutspot met spekjes en rookworst
T: op visite dus ik denk een koekje

Calorieën: 1590, maar zit volgens mn fitbit ook pas op 1140 dus loopt wel los :)

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:13

Sharon, klinkt heel goed! Normaal eens je wat weg bent met meten en uitproberen kun je makkelijker zonder, maar de eerste maandag is het toch echt een enorme boost en hulp te weten wat je echt weet en beweegt!

Vandaag drukke dag, maar toch stevig gesport.

O: havermout, appel, yoghurt
L: 4 boterhammen schijven, 1 plak kaas, Hummus, kruidenkaas
T: proteïne shake met amandelmelk en banaan
A: tortellini, paprika, rucola, champignon, courgette, pesto Rosso en Philadelphia
T: nog müsli reep en kinder reep

B: 35min kracht training plus cardio (was zwaaaar!!)

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:23

Aria: klopt inderdaad, met eten heb ik het wel redelijk in de vingers, maar ik weeg het evengoed :) ik heb mn fitbit sinds half 4 om en nu 1440 calorieën verbrand, mn wandeling van vanmorgen zit er dus niet bij in helaas, maar ik zal wel aardig uitkomen, morgen voor het echie!

Net lijstje heb je!

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:59

Ik heb er een glas wijn en een kinder reep van gemaakt, even heerlijk genieten. Vind het erg fijn dat de neiging om te blijven eten vrijwel weg is. Doet goed.

Sharon, sowieso helpt een tracker, ik merk echt hoe motiverend en goed het werkt. Na een half jaar gebruik ik hem nog elke dag en check ook wat en hoe, zeker bij twijfel. Top om gezond op te letten met je lijf.

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:01

Oh lekker, ik lust ook wel een wijntje! Heb de afspraak het te beperken tot het weekend dus dat ga ik dan ook braaf doen :) geniet ervan! Goed om te horen dat het zo goed werkt, mag ook wel, ze zijn best prijzig :=

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:07

Ja klopt, ik heb ook geluk gehad met promo en vaders die wou inspringen O:)
Maar het mist zijn effect niet.

Alcohol beperken is idd niet slecht, zoveel calorieën in een glas := :')

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:10

Wat goed Sharon dat je een fitbit hebt gekocht! Ik heb de mijne nu sinds half november ofzo, en ik ben er nog steeds super blij mee! Je krijgt echt een veel duidelijker beeld, en het motiveert mij ook om extra te gaan bewegen :D

Gelukkig de rest van de dag geen last meer gehad van m'n buik. Mijn kcal doel natuurlijk niet gehaald, maarja voor een keer niet zo erg. Morgen denk ik dat ik als avond eten een cheatmeal doe :):) hele weekend werken, dus dan kan het niet

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:11

Haha hemelse calorieën in een glas, dat wel! Maar hee, als je niet weet dat je calorieën hebt weggedronken, tellen de calorieën dan wel? :D

Kelly: fijn dat het beter gaat! Weet je al wat je morgen wil gaan eten als cheatmeal? Ik kreeg een appje van mn vader of ik wilde komen eten dus ik weet het voor morgen niet :)

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:15

Sharon, zeg dat tegen al die kinder repen die nog in mijn kast liggen :+

Kelly, gelukkig voel je je wat beter! Buikgriep zou wel erg naar zijn. En dan kan dat cheaten wel even ja :D

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:20

Hahaha sorry, heel flauw! Ach maar als je het af en toe neemt, lijkt het wel veel lekkerder. Kan nu ook echt genieten van mn wijntje of een keer chips of brie ofzo, dat is dan weer voordeel! :)

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:45

_sharonnn schreef:
Haha hemelse calorieën in een glas, dat wel! Maar hee, als je niet weet dat je calorieën hebt weggedronken, tellen de calorieën dan wel? :D

Kelly: fijn dat het beter gaat! Weet je al wat je morgen wil gaan eten als cheatmeal? Ik kreeg een appje van mn vader of ik wilde komen eten dus ik weet het voor morgen niet :)


Verse patatjes (waarschijnlijk uit de airfryer, anders oven) met een Duitse braadworst :D die hadden ze in de reclame laatst bij de lidl!

Ik merk net als jullie dat ik ook veel meer geniet van zulke dingen, en bijv chips enzo. Nu ik het dus veel minder eet, en mezelf er echt op trakteer. Veel beter dan dat gevreet haha

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:49

Lekker, eet smakelijk alvast! :)

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 00:04

PMS.. Dus oei oei oei, dames, jullie zijn niet de enige. Zóveel trek in chocolade en zoute dingen. Toegegeven aan de chocolade en een kwart reep Tonys gehad.. en 3 air fryer bitterballen. Oh well. Voorderest vrij netjes.

O: twee broodjes zelfgebakken kip.
L: 1 broodje kaas.
T: tonys kwart..
T: mandarijn en peertje.
A: kalkoen en doperwtjes.
T: air fryer bitterballen 3 stuks.

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 09:08

Ach als dat de schade is, doe je het niet heel raar toch?

Lijstje
O: honingrings met melk
T: appel
L: 2 pistoletjes met tzatziki en gegrilde kipfilet
T: granenbiscuits
A: geen idee, eet bij papa
B: rondje wandelen (moet nog even zien hoever)

Calorieën: 1100 ex avondeten

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:14

Vind het inderdaad ook meevallen! We gaan allemaal wel eens de mist in, en als je dat kan beperken tot die een periode in de maand, lijkt me dat geen grote ramp :)

Lekker tzatziki Sharon! Heb je hem zelf gemaakt?

Mijn lijstje:
O: havermout pap met banaan
L: 3 boterhammen, 2 filet american, 1 philadelphia en komkommer. 1 cracker met vlokken
T: Griekse yoghurt met rood fruit
D: patat en braadworst, en een bolletje mango sorbetijs
T: bakje chips met dipsaus van duyvis (zo'n zakje)

Ik heb nog een klein beetje ruimte over, misschien een blokje chocola. Want vandaag mag ik een klein beetje cheaten van mezelf :D

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:24

Haha nee, wel zelf gekocht, telt dat ook? :D

Lekker lijstje hoor!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:46

Haha nou vooruit dan maar :+

Het is eindelijk weer een beetje goed weer! Ik ga zo heerlijk een rondje wandelen, en later vandaag paard eens aan de gang zetten. Door het weer niet aan toe gekomen

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:06

Ik heb vanavond een uitje van mn werk, eerst gaan we patat en een snack eten en daarna bowlen. Moet ik maar goed mn best doen met bowlen :+

O: havermout met appel en melk+paar blauwe bessen
T: 2 evergreens
L: belegd broodje uit bedrijfsrestaurant
T: kiwi+peer
A: broodje frikandel speciaal +paar patatjes met mayo
T: glas witte wijn

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:37

In moest normaal gaan lopen vandaag, maar de app gaf aan dat het buiten regenende (mijn gordijn was nog niet open :+ ) en het was maar 3 graden. Besloten cardio in huis te doen, bleek het niet te regenen, maar ben stiekem toch heel blij dat ik ben binnen gebleven, het is zo koud! O:)

StillAngel, dan heb je goed weten te houden hoor! Knap. Als ik zo een moment heb gaat de hele Tony’s op _O-

Haha Laura, gewoon de bal als krachttraining gebruiken joh :P veel plezier!

Kelly, geniet er van!

Sharon, een goed wijntje met een goed kaasje is inderdaad heerlijk. En des te meer genieten wanneer het met mate kan, dan smaakt het toch een stukje beter.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:40

Leuk Laura, bowlen! Ik vind dat altijd zo leuk om te doen haha.
En lekker patatjes en wijn :D kan gerust!

Lekker Aria, toch lekker even bezig geweest. Hier zijn nu het komende uur ook wat buien.. Misschien dat ik eerst even wat anders ga doen en dan straks wandelen als het droog is :) ik wil een aardig groot rondje lopen, maar me niet nat laten regenen