3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:57

Ik kan hier kickboxen maar ik heb even gekeken naar een les en het zijn echt allemaal super gespierde kerels die dat doen :+ Laat dat maar ff dus.

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:59

Ik had even gemist dat je in Zuid Afrika zit Emma, supertof! :D
Ik ben wel zo'n luiwammes die echt overal de auto voor pakt, heb snel pijn met kou en fietsen is drama. Dus zodra het beter weer wordt ga ik meer lopend doen en proberen te fietsen :D

Nu even snel koken en dan naar de sportschool mijn fitnessrondje doen en een half uur cardio.

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 19:01

Herkenbaar hoor Jans. Ik pak ook veel te makkelijk de auto. Lopen vind ik niet zo erg maar fietsen vind ik echt verschrikkelijk en dan is het gewoon zo veel makkelijker om even in de auto te stappen :+ En ja half jaartje studeren hier! :D

_Ilsee_

Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:42

Ik dacht even dat ik in een of ander auto topic was beland :+ Ik vind lopen ook heerlijk, maar fietsen niet meer. Moest altijd 20km heen en 20km terug fietsen op de middelbare school. Ben er nu echt helemaal klaar mee haha.

Emma, fijn dat je nu wat meer rust krijgt! Ik zat vorig jaar een half jaar in Azië en vond dat soms ook moeilijker dan dat ik van te voren gedacht had!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:17

Wat leuk al die nieuwe auto's!
Hier ook iemand die veel te makkelijk de auto pakt.. Vind het gewoon makkelijk :') nou moet je bij ons al snel met de auto ergens heen omdat ik in een dorp woon, maar ik moet bekennen dat ik vaak zelfs met de auto naar stal. En stal is zelfs lopend ongeveer maar 10 minuten :') echt lui dus haha.

Afgelopen zaterdag ineens mega beroerd op m'n werk, ik moest rennen naar de wc. Was bang dat ik ziek zou worden, maar na die ene keer gelukkig geen last meer gehad. Gewicht is stabiel op het moment, hopelijk vrijdag een stukje naar beneden!

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:06

Jemig meiden, ik heb een beetje moeite jullie bij te houden haha.
Ik zie (nieuwe) auto's, heerlijk! Ik ben van nature lui, dus ik pak ook vaak de auto. Nu met de kinderen is dat vaak ook gewoon praktischer, ze kunnen niet meer samen op de fiets en mn dochter kan nog niet goed meefietsen, dus pak ik al gauw de auto. Daardoor pak ik nu ook de auto naar mn werk, kan ik door als ik de kinderen naar het kinderdagverblijf heb gebracht.

Heerlijk dat kickfun Yonker, lijkt mij ook erg leuk!

Emma, fijn dat je begint te wennen! Een goede dagindeling is altijd wel fijn ja, geeft wat houvast.

Hier gaat het een beetje zn gangetje. Ik ben nu sinds vrijdag begonnen met een inhalator, en ik merk dat ik wel iets meer lucht heb. Ook lijk ik iets minder moe, maar weet niet goed of dat toeval is of door de inhalator. Ik moet dit nu 6 weken volhouden, in de hoop dat de benauwdheid over gaat.
Zondag schrok ik me een ongeluk op de weegschaal, ik wist wel dat ik wat aangekomen was, maar ik had lekker mn kop in het zand gestoken en niet meer gewogen. Resultaat: +4kg :o
Inmiddels is een kg daarvan alweer weg, dus deels vocht. Maar ik moet nu echt gewoon doorzetten zodat ik niet nog verder aankom, zou zo zonde zijn van alles wat ik bereikt heb.

Lijstje van vandaag:
O: havermout met halfvolle melk, appel en kokos\
T: 2 mandarijnen
L: salade van sla, cherrytomaatjes, kidneybonen, avocado, mais, paprika en een eetlepel salsa hot, kom soep uit bedrijfsrestaurant
T: worteltjes, cherrytomaatjes en een vitalu volkoren cracker met slankie sambal
A: weet ik niet (bij moeder)
T: 150 gr skyr

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 11:41

Haha het lijkt me heerlijk om de auto te kunnen pakken. Helaas heb ik geen rijbewijs, dus dat wordt een beetje lastig :+ Wel een goede motivatie om gezond de fiets te pakken _O-
De weg naar stal is ook 20 minuten fietsen en flink hobbelig. Dat is nog wel eens afzien, vooral als je fanatiek gereden hebt en dan dat hele rot stuk weer terug moet :+

Jammer dat je aangekomen bent laura, maar goed dat je het ziet toch. Net lijstje zo lijkt me.
Ook fijn dat je weer meer lucht krijgt. Benauwd zijn is verschrikkelijk.

Hier vandaag weer met goede moed beginnen na een week ziek. Weer redelijk op orde. Sporten nog maar even niet gedaan, een zware dag vandaag en 0.0 conditie.

lijstje voor vandaag:

O: 200 gr magere yoghurt met 30 gram muesli en een handvol rode besjes <3
T: Snack a Jack
L: Ik denk waldkorn bol met filet americain.
T: Mandarijn
A: Geen idee nog, eet mee op stage
T: Kiwi
T: Ik denk nog iets van chipjes, krijg bezoek haha.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:15

Net lijstje laura, en je herpakt het wel weer!! Komt helemaal goed :(:)

Ow chipjes, lekker :9

Mijn lijstje voor vandaag....

O: skyr met bolletje granen
T: komkommer en wortel
L: 3 boterhammen met kipfilet humus en nog geen idee :+
T: 2 mandarijnen en een appel
A: nog geen idee eet bij ouders
T: eiwitshake na sporten
B: lesjes kickfun

Nu t wat langer licht wordt wil ik ook wat meer gaan wandelen!! Ga ook in juni meedoen aan de muddy angel run dus zal iets van conditie moeten opbouwen.... Dus planning voor morgen, na t werk gelijk een uur tot anderhalf wandelen!! En dan na t wandelen eten :D
Even luisterboek op mijn telefoon zetten en gaan.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:17

Ow luisterboek is nog wel een goeie!! Daar moet ik eens naar kijken. Ik luister meestal muziek tijdens het wandelen, maar daar heb ik niet altijd zin in.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:20

Ja vind dat echt wel lekker lopen!! Keertje wat anders als muziek :)

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:22

Waar vind je luisterboeken eigenlijk? :+
Muziek heb ik vaak geen zin in als ik heel moe of down ben, dan kan ik er slecht tegen ofzo. Ik lees op die momenten wel graag, dus wellicht werkt een luisterboek dan ook wel goed.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:31

Hier ook een audioboek fan :j Erg fijn tijdens het reizen ook.

Hopelijk gaat de benauwdheid nu over Laura, geen wonder dat het even moeilijk was om streng te blijven als je niet kan sporten :(:) Net lijstje heb je! Mijn vriend download de audioboeken altijd voor me. Als je terwijl dingen doet (autorijden, sporten oid) is het wel fijn om een simpele te nemen vind ik; ik luister nu Hex Hall wat een beetje Harry Potter achtig is (young adult fictie ofzo).

Yonker, heb je al eens meegedaan aan zo'n run?

Veel plezier vanavond Inney!

Kelly, wat goed dat je gewicht stabiel blijft *\o/* Ik schommel wel nog twee dagen na een training, maar dat weet ik inmiddels, dus dan geeft het zo niet :+

Hoi Emma, leuk om te horen dat je je draai vindt in Zuid Afrika! Heb je fijne klasgenoten of roommates?

Dag Jans!

En Frummels krijgt een nieuwe wagen <<) Veel geluk er mee!

Gisteren een net dagje gehad, na de balletvakantie ook weer les en zowel 's middags als 's avonds een salade gegeten. Vandaag veel onderweg, maar gelukkig op tijd thuis zodat ik weer kan trainen. Ik voel me toch echt beter in mijn vel als ik lekker actief ben; vorige week 4 x gesport en 5 keer een lange wandeling gemaakt *\o/* Oh en ik heb zonet bikini's geshopt <<) Ik ben best onzeker over mijn buikje maar ik zag een prachtige met een high waist broekje <3

O: 70 g haver, 220 ml vanille sojamelk, latte
B: 20 min. wandelen
T: Pakje synergie spelt chia crackers
L: ?
B: Half uurtje wandelen
T: rozemarijn crackers, 100 g kwark met 1 sinaasappel, 4 grote aardbeien, 150 g bosbessen skyr
B: 30 min. KT, 30 min. met de pup wandelen, 20 min. stretchen/yoga
A: Penne met wortel-en pompoensliertjes (// courgetti), groene pesto, light room, paprika, courgette, 150 g quorn brokjes
T: 200 g kwark met 150 g ananas

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:40

Jeetje wat actief ben jij bhrisies!!! Knap hoor :D daar heb ik echt geen tijd/puf voor. Net lijstje ook!!

Ik heb nog nooit meegedaan aan zo’n run :+ mijn nichtje kwam ermee en nu gaan we met 4 nichtjes dat dus doen. Nichtje heeft wel conditie maar ik dus niet qua hardlopen, maar je mag alles ook lopen als je wil. Dus zal wel een afwisseling worden. Heb nog even om te trainen! Maar lijkt me gewoon leuk om lekker door de modder te rollen _O-

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:47

Dat lijkt me ook echt hilarisch! Staat nog op mn wishlist :+

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:54

Het is met ups en downs Yonker; ik ben normaal erg sportief maar ben toch zo'n zes maanden minder actief geweest door stress en vermoeidheid. Het wandelen is helemaal te wijten aan de pup, het is leuk om samen er op uit te trekken!

Echt knap dat je dat aandurft Yonker; ik ben een mietje dus zou bang zijn me te bezeren :P Lijkt me wel een erg coole en stoere ervaring!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:57

Top dat je het weer op hebt gepakt!! En een pup <3

Haha ik ben echt best lomp dus bang om me te bezeren ben ik sowieso niet. Als dit bevalt wie weet wel meer runs in de toekomst! Al is t best prijzig := 45 euro...

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:18

Zo een luisterboek lijkt mij ergens ook wel wat. Maar zijn die stemmen etc. dan wel prettig?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:30

Ja ligt beetje aan het luisterboek. Je hebt erbij die idd irritant zijn maar ook wel die fijn zijn! Het maakt of staat een boek wel een beetje idd. Je hebt tegenwoordig storytell, een abonnement voor 10 euro per maand en dan kan je onbeperkt boeken luisteren. Maar daarvoor luister ik te weinig boeken.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:33

Ik ben bang dat het mijn hele beleving van het boek verpest :') Ik denk dat ik het maar bij zelf lezen hou.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:39

Ik ga dus beginnen aan Harry Potter en heb al die boeken al 10 keer gelezen ofzo :+
Dus ben heel erg benieuwd :=

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:33

Ik kom me hier ook weer melden.
Ik heb alles weer een beetje kunnen laten bezinken, en voel me al weer wat beter.
Ik heb niemand meer gepb't, ik blijf erbij dat ik het aanbod heel lief vond! Maar op dat moment kon ik het niet zo goed. (en had ik er eerlijk gezegd ook geen tijd voor haha)

Ik ben ietsje aangekomen deze week, maar dat valt te verwaarlozen. Vanaf vandaag ga ik weer lekker aan de slag, dat zorgt ook weer voor afleiding dus dat is fijn.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:37

Snap ik heel goed Kim! Ik heb dat ook een beetje de laatste tijd. Kost ook veel energie om het hele verhaal te vertellen :)

Ik ben ook wat afwezig geweest afgelopen dagen. Was een behoorlijke chaos hier (schoonzusje bedrogen door haar vriend en die hebben we opgevangen). Ik lees wel alles hier, alleen voor mij kost het op het moment heel veel energie om op iedereen te reageren. Voel ik me soms best schuldig over. Ik negeer jullie dus niet, haha!

Vandaag bij de arbo geweest, ik ben op dit moment nog lang niet in staat om te werken en dat heeft hij kunnen bevestigen. Dit geeft gelukkig een hoop rust.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: twee kleine boterhammen met brie, pakje multivitamine-sap
T: twee maiswafels met ham
L: een boterham met Muhammara, een stukje roggebrood met oude kaas
T: klein koekje, twee maiswafels met ham, handje chips, cup-a-soup mosterd
A: rundertartaar teriyaki met roergebakken witlof, bosui en noodles
T: stukje pure chocolade met cassis

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:42

Balen dat je aangekomen bent laura :( wel fijn dat je nu wat meer lucht hebt! Lijkt me erg naar als je te weinig lucht kan inademen.

Fijn dat je weer beter bent Inney, ziek zijn is niks aan! Sporten komt wel weer, misschien kan je beginnen met wat wandelen of op de loopband oid? Dan doe je toch iets maar wel rustig aan :)

Gaaf Yonker zo'n mudrun! Hier in het dorp hebben ze 1x per jaar een obstakel run. Durf er niet aan mee te doen :') ben zo lomp en bang dat ik dan ergens niet overheen kom haha

Wow je sport echt veel Bhriseis! Echt knap hoor :) en leuk een nieuwe bikini! Ik vind dat altijd een ramp, hopelijk is het dit jaar beter :D

Fijn kim dat je je weer wat beter voelt :(:)

Lekker lijstje maanlicht! Brie :9 fijn ook dat je wat meer rust hebt. Volgens mij ben je op de goede weg :*

Ik heb een lekker bezig dagje gehad, bijna de hele middag op stal geweest. Precies op het moment dat ik opstapte, brak de zon door! {:} echt heerlijk!
Verder een net dagje qua eten, heb alleen steeds zo'n trek in chocola. Misschien dat ik ongesteld moet worden of dat m'n hormonen gewoon wat schommelen ofzo. Dus probeer nu gewoon iets zoets in te plannen, zodat ik me niet vol ga proppen.

O: havermout pap met banaan
T: 2 vitalu crackers met chocopasta
L: 4 boterhammen, 2 met smeerworst en 2 met kaas/kip/pesto (tosti)
T: optimel Griekse stijl perzik
T: jodekoek met kaneelsuiker :x
A: gebakken krieltjes, varkenshaas met champignonsaus en broccoli met basilicumsausje
T: 2 mandarijntjes

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:15

Maanlicht schreef:
Snap ik heel goed Kim! Ik heb dat ook een beetje de laatste tijd. Kost ook veel energie om het hele verhaal te vertellen :)

Ik ben ook wat afwezig geweest afgelopen dagen. Was een behoorlijke chaos hier (schoonzusje bedrogen door haar vriend en die hebben we opgevangen). Ik lees wel alles hier, alleen voor mij kost het op het moment heel veel energie om op iedereen te reageren. Voel ik me soms best schuldig over. Ik negeer jullie dus niet, haha!

Vandaag bij de arbo geweest, ik ben op dit moment nog lang niet in staat om te werken en dat heeft hij kunnen bevestigen. Dit geeft gelukkig een hoop rust.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: twee kleine boterhammen met brie, pakje multivitamine-sap
T: twee maiswafels met ham
L: een boterham met Muhammara, een stukje roggebrood met oude kaas
T: klein koekje, twee maiswafels met ham, handje chips, cup-a-soup mosterd
A: rundertartaar teriyaki met roergebakken witlof, bosui en noodles
T: stukje pure chocolade met cassis gin-tonic :Y)

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:19

Geen zorgen over maken Maanlicht! Beter aan jezelf denken, en heerlijk lijstje! Morgen ga ik weer op iedereen reageren, nu zit ik op telefoon, dus dat werkt niet zo lekker.

Mijn lijstje:
O: havermoutpap.
T: banaan.
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, fruitstroop en speculoospasta.
T: boterham met speculoospasta.
T: appeleierkoek en een droog korstje.
A: gebakken aardappeltjes, boontjes, een gehaktbal en wat mayonaise.
T: kop thee met honing