3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:10

Frummels schreef:
Wat leuk dat je dat samen met vriendinnen kan doen! Dat mis ik wel heel erg. Ik heb eigenlijk niemand die net zo fanatiek sport en doelen heeft als ik, in mijn omgeving :( Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me de laatste tijd sowieso wat eenzaam voel. Dat is ook een van de redenen dat ik niet zo goed in mijn vel zit de laatste tijd. Mis het heel erg om een vriendin te hebben waar ik alles mee kan bespreken en over onzin kan praten enzo. Misschien dat ik me daarom nu zo graag op het trainen stort en extra blij ben dat ik weer mag van de fysio.
1550 lijkt me ook wel erg pittig ja! Althans, ik weet niet hoe lang jij bent, maar ik ben 1.80 en dan zou ik dat wel moeilijk vinden. Super knap dat je het volhoudt! :)


Ik weet niet of je mijn nummer nog hebt :) Je mag mij altijd appen en tegen mij aan kletsen wat dat betreft :D mag ook via PB.
Wellicht kunnen we binnenkort eens meeten? :):)

Ik sport overigens niet meer met hen, zij zijn van sportschool geswitcht. Wat dat betreft train ik dan ook liever alleen, lekker koptelefoon op en gaan met die banaan. Maar verder zien we elkaar wel regelmatig en delen we onze nieuwe gehaalde doelen, foto's maar ook de struggles en de lekkere genietmomenten :D

Ik ben 1.73 :D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:15

Dat is lief van je zeg. Ik zal zo eens kijken of ik je nummer nog heb, want ik heb een nieuwe telefoon en een nieuw telefoonnummer! Dus die je van mij hebt, klopt denk ik niet meer. En lijkt me leuk om eens te meeten :)

Liever alleen sporten herken ik wel hoor. Mijn man en ik gaan vaak samen naar de sportschool, maar eenmaal daar trainen we allebei apart. Ik kan me niet concentreren als er iemand tegen me aan staat te kletsen. Soms gaat de vriendin van een goede vriend van mijn man wel eens met me mee trainen, maar zij begint dan te kletsen of stelt een vraag terwijl ik net onderin een squat zit (met koptelefoon op standje discotheek). := Dus ik sport nu 2 of 3 keer per maand met haar op de dagen dat ik cardio ofzo moet doen haha.
De enige plek waar ik zonder koptelefoon kan - en moet - trainen is bij de crossfitbox, maar daar lukt het me ook goed omdat iedereen helemaal in zn ding zit en met zn eigen prestaties bezig is.

Sherivey
Berichten: 8632
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 18:11

Frummels, je mag altijd pb'en hoor :j

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:41

Jullie zijn lief :)

Wat is het hier rustig! Iedereen aan het genieten van het weekend?

Mijn lijstje was gisteren nog wat veranderd, want we waren lekker uit eten geweest :9

Vandaag:
L: eiwitreep en kop koffie
T: pancakes met blueberry siroop en kwark
A: spaghetti met italiaanse roerbakgroenten en vega gehakt + kaas (zouden we eigenlijk gisteren eten)
T: eiwitshake met melk
T: plakje bananenbrood met appelstroop

Totaal: 1710

B: beetje wandelen en de stal uitmesten.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:23

Mijn eetpatroon is momenteel heel slecht, dus ik plaats niet zo veel :+
Ook weer een klein beetje aangekomen en dan laat ik me makkelijk uit het veld slaan merk ik.

Lijstje voor vandaag:
O: pita broodje met jonge kaas en kipfilet uit de oven
L: zelfgemaakte Waldorf salade, appel
A: Nachochips met guacamole, hamburger met rucola, tomaat, pancetta, mozzarella en basilicummayo, 2 glazen rode wijn, misschien een dessert delen
T: een paar biertjes

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 16:16

Oh geen leuke dag vandaag. Typ ik een heel verslag en dan is het weg |o

Vandaag heel veel honger en een moe, lusteloos gevoel.

@ maanlicht: ik kan jou goed begrijpen. Ik ben 100g bij en het voelt zo slecht aan. Heel kinderachtig I know.

Ook weer ziek geweest. Te hoge ontstekingswaarden. Plots voel ik mij ziek (precies griep) en dan swingen de ontstekingswaarden de pan uit. Heb dit nu al 10jaar. Niemand weet waar het vandaan komt dus wordt er ook niets aan gedaan. Na 4 dagen is het over.

De laatste 2 dagen ook een mini suiker wafel en prince koek gegeten en het valt mij op als ik dit doe mijn zin in suiker heel hardnekkig wordt. Jammer dat ik er niet met mate van kan genieten. Blijkbaar is het alles of niets.

Pfff nee het is even te veel. Ik heb ook weinig puf om fysiek bezig te zijn. Ik wil slapen!Echter met een kind van 4 in huis is dat niet mogelijk. (Vriend werkt keihard 2 voltijdse banen dus gelieve hier rekening mee te houden. Hij is zelf ook aan het einde van zijn energie)
Morgen ga ik toch toegeven aan iets lekkers.

Mijn lijstje:

O: 3 wasa met I love choco
M: koolsalade met wortel, komkommer, radijs, 1 pistolet +zeggen jullie bolletje? :o? ) met hummus. En de halve pistolet van mijn zoon met jonge kaas.
T: omdat ik mij zo slap voelde nog 1 klein kippenworstje van de dag voordien met een gekookte aardappel opgegeten. Toen voelde ik mij beter.
A: zullen wraps zijn met wokgroenten en vlees (biefstuk reepjes)

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:47

Frummels, mij mag je evt ook pb-en hoor, kunnen we evt ook lekkere recepten uitwisselen

Maanlicht: misschien een wat ‘slechter’ lijstje, maar wel errug lekker haha.

Laibadji; wat vervelend zeg met die hoge onstekingswaarden. Hopen dat ze ooit toch nog is vinden waar het vandaan komt!

Hier mijn lijstje, beetje vreemd ivm nachtdienst haha
0.30 vannacht: 100 gr snoeptomaatjes en 100 gr komkommer
3.30 150 gr optimel kers yoghurt
6.30 pakje (500 ml) optimel
8.15 speltcracker met zuivelspread light
16.45 delicate wasa cracker met zuivelspread light.
Avondeten: 19.00: 250 gr aspergers met 3 plakjes schouderham, 1.5 ei en wat aspergersaus. 150 gr verse friet uit de airfry
Als toetje wat vers fruit en om 21.00 uur een stukje aardbei slagroom gebak :) ( aten bij mijn ouders)

Voor vannacht heb ik nog vers fruit bij en een salade met tomaat komkommer en honingmosterd saus, yoghurt en een pakje optimel.
Morgenavond heb ik een pizza in de planning staan, die van dr oetker met de spinaziebodem :(:)

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:16

Ik was vooral aan het genieten van lekker eten :')

Maanlicht, heerlijk lijstje!

Laibadji, wat vervelend zeg! Ik snap dat je daar gek van wordt :j

Gisteren ongezond gegeten en verkeerde keuzes gemaakt. Vandaag hopelijk overdag een beetje gezond doen, want vanavond ga ik gezellig wokken met vrienden :9

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:30

@Laibadji, als je ziek bent zou ik vooral eten waar je zin in hebt. Niet dat je zes zakken Haribo naar binnen moet donderen als je zin hebt in suiker, maar zou beter worden en je beter voelen op de eerste plek zetten lol. Beterschap!
@Lisol: Mooi lijstje man! Super lekker Grappig, ik had vroeger vaak precies dezelfde producten in huis. Misschien Optimel maar weer eens binnen halen :Y)

2 Mindere dagen achter de rug (uit eten en wijn en bier en wijn en wijn) dus zo maar eens gezonde dingen in slaan in de winkel. Blijf het lastig vinden om goed in te schatten wat ik moet kopen om op school op te eten. Ben doordeweeks weg van 07:30-19:30 en heb altijd gedoe met eten; ik neem te weinig mee waardoor ik genoodzaakt ben wat (relatief) ongezonds te halen als tussendoortje, of ik heb eeeecht geen zin in wat ik heb meegenomen en moet/wil dan alsnog wat anders halen.
Zwaar leven, tsjongejonge. :') Hoe doen andere schoolgangers dit dan?!

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 14:45

Castilja schreef:
@Laibadji, als je ziek bent zou ik vooral eten waar je zin in hebt. Niet dat je zes zakken Haribo naar binnen moet donderen als je zin hebt in suiker, maar zou beter worden en je beter voelen op de eerste plek zetten lol. Beterschap!
@Lisol: Mooi lijstje man! Super lekker Grappig, ik had vroeger vaak precies dezelfde producten in huis. Misschien Optimel maar weer eens binnen halen :Y)

2 Mindere dagen achter de rug (uit eten en wijn en bier en wijn en wijn) dus zo maar eens gezonde dingen in slaan in de winkel. Blijf het lastig vinden om goed in te schatten wat ik moet kopen om op school op te eten. Ben doordeweeks weg van 07:30-19:30 en heb altijd gedoe met eten; ik neem te weinig mee waardoor ik genoodzaakt ben wat (relatief) ongezonds te halen als tussendoortje, of ik heb eeeecht geen zin in wat ik heb meegenomen en moet/wil dan alsnog wat anders halen.
Zwaar leven, tsjongejonge. :') Hoe doen andere schoolgangers dit dan?!


Heeeel herkenbaar, en ik zit niet eens op school :+

Zertab

Berichten: 12220
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 14:48

Castilja schreef:
2 Mindere dagen achter de rug (uit eten en wijn en bier en wijn en wijn) dus zo maar eens gezonde dingen in slaan in de winkel. Blijf het lastig vinden om goed in te schatten wat ik moet kopen om op school op te eten. Ben doordeweeks weg van 07:30-19:30 en heb altijd gedoe met eten; ik neem te weinig mee waardoor ik genoodzaakt ben wat (relatief) ongezonds te halen als tussendoortje, of ik heb eeeecht geen zin in wat ik heb meegenomen en moet/wil dan alsnog wat anders halen.
Zwaar leven, tsjongejonge. :') Hoe doen andere schoolgangers dit dan?!


Ik zit op school van 9:00 tot ongeveer 17:00. Ik heb als tussendoor een knackebrod cracker met slankie 15+. En als lunch twee volkoren boterhammen met een plakje kaas en schijfjes komkommer. Een appel.
Dan eet ik tussendoor nog een klein bakje snoeptomaatjes en een banaan. Ik hoef niet lang te reizen, dus als ik thuiskom, is het eten klaar.

WillBokkers
Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-06-11
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 15:11

Castilja schreef:
@Laibadji, als je ziek bent zou ik vooral eten waar je zin in hebt. Niet dat je zes zakken Haribo naar binnen moet donderen als je zin hebt in suiker, maar zou beter worden en je beter voelen op de eerste plek zetten lol. Beterschap!
@Lisol: Mooi lijstje man! Super lekker Grappig, ik had vroeger vaak precies dezelfde producten in huis. Misschien Optimel maar weer eens binnen halen :Y)

2 Mindere dagen achter de rug (uit eten en wijn en bier en wijn en wijn) dus zo maar eens gezonde dingen in slaan in de winkel. Blijf het lastig vinden om goed in te schatten wat ik moet kopen om op school op te eten. Ben doordeweeks weg van 07:30-19:30 en heb altijd gedoe met eten; ik neem te weinig mee waardoor ik genoodzaakt ben wat (relatief) ongezonds te halen als tussendoortje, of ik heb eeeecht geen zin in wat ik heb meegenomen en moet/wil dan alsnog wat anders halen.
Zwaar leven, tsjongejonge. :') Hoe doen andere schoolgangers dit dan?!

Ik heb dezelfde tijden. Ik had voor geval van nood vaak een pot erwten in m’n kluis staan (die kon ik dan koud opeten, vind ik lekker :+ ). In ieder geval een gezond tussendoortje die lang houdbaar is. Verder schatte ik altijd de kcal. Ook al had ik honger haalde ik niks. Ik had mijn avondeten mee naar school (of een groot gedeelte daarvan) waardoor ik sowieso aan de 1600 kcal zat. Dan besloot ik rationaal dat ik voldoende had en dat het klaar was.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:18

Hier een lang weekend (woe tm zondag) met veel te veel uit eten en drankjes achter de rug. := Niet zo gek dus dat er een kilo bij zit, haha. :)) Maar is niet erg, komt wel weer goed.

Ik merk wel dat ik het overdag makkelijker vind om gezond te eten als ik niet op mijn werk ben. Op werk eet ik echt veel te veel en heb ik constant het idee dat ik trek heb. Dat komt misschien ook omdat ik het niet zo heel druk heb. Thuis ben ik heel de tijd bezig. Ik wil ook echt weer zelf eten mee gaan nemen naar werk want ik haal altijd rotzooi bij de albertheijn in de pauze of in de kantine. :+

Vandaag en morgen ben ik nog vrij ivm een examen van een opleiding die ik voor werk volg, dus dan ga ik weer even boodschappen inslaan. Ik ben alleen zo vreselijk inspiratieloos wat eten betreft. Vind het echt heel erg moeilijk om te bedenken wat ik op werk moet lunchen.

Nouja, vandaag in elk geval weer even normaal eten.

L: protein pancakes met blueberry saus low kcal en een eiwitreepje eroverheen
T: boterham met kaas en een kiwi
A: pasta met veel groenten en olijfolie en een kleine salade met tomaat, komkommer en feta light
T: eiwitshake met magere melk

Totaal: 1630 kcal. Minder dan normaal maar moet even compenseren voor dit weekend, haha.

B: uur krachttraining

Sherivey
Berichten: 8632
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:40

Bij mij is het juist precies abdersom :+ thuis in de weekenden eet ik juist veel meer/ongezonder dan op mijn werk. Ook omdat ik op mijn werk mn eten vooraf plan en niks extra meeneem.

Alleen wel regelmatig jarige collegas en kantoorkoek :')

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:09

Ik vind het op mijn werk meestal makkelijker om gezond te eten, als ik alle traktaties beetje eeet te ontduiken en braaf lunch meeneem. Soms doe ik dat niet en dan vind ik het, met trek, wel lastig om goede keuzes te maken. Als ik het van te voren goed plan gaat het meestal wel goed.

Thuis vind ik het soms wel lastig, vooral als er snoep van de kinderen ligt oid. En een supermarkt aan de overkant, dus op een zwak moment beland ik daar nog wel eens :')

Sherivey
Berichten: 8632
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:12

Ik ga snel eten uit verveling, ook gewoon gezonde dingen. Het helpt natuurlijk al iets om weinig koek in huis te halen, maarja, rijstwafels met pindakaas eb banaan kom je ook gewoon van aan als je teveel eet :+

Het erge is eigenlijk, dat ik dondersgoed weet wat mijn valkuilen zijn, maar ik er toch steeds in donder. := :')

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 12:17

Zoooo weekend weer voorbij, op zich heel netjes gegeten! Gister m'n weekdoel aangehouden en zaterdag zat ik op 2000kcal dus prima voor een dagje. (FYI: die popchips van lays zijn lekkerrrrr)

Op het werk vind ik het best makkelijk te doen, alleen als mensen traktaties meenemen zwicht ik wel snel, maar die vul ik dan wel weer netjes in en lunch ik wat minder, of sla ik mijn dessert 's avonds over. Dus wat dat betreft heb ik altijd wel wat speling en gelukkig zijn de traktaties meestal klein of kan ik om een klein stukje vragen. Die chocolade mousse taart van vandaag was ook echt maar een klein hoekje van ±5cm of zo! En qua lunch, ik ben echt een gewoontedier dus heb vrijwel elke dag wel hetzelfde. Is makkelijk bijhouden dan! En thuis zorg ik dat ik niks 'ongezonds' in huis heb dus dan kan ik het ook niet pakken aangezien ik te lui ben om dan naar de supermarkt te gaan :j.

Vandaag (1731kcal):

T: Mueslireep + klein stukje chocolade-mousse taart (oeps) (410kcal)
M: 2 sneetjes brood met avocado en kipfilet, glaasje sinaasappelsap (418 kcal)
A: Italiaanse tomatensoep met focaccia (684kcal)
D: Skyr met kelloggs en de ruijter chunks (219kcal)

Middageten even kijken wat we nu hebben liggen, maar meestal pak ik dit dus is wel een veilige gok.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:06

Dilan93 schreef:
Bij mij is het juist precies abdersom :+ thuis in de weekenden eet ik juist veel meer/ongezonder dan op mijn werk. Ook omdat ik op mijn werk mn eten vooraf plan en niks extra meeneem.

Alleen wel regelmatig jarige collegas en kantoorkoek :')


Same, hier ook juist doordeweeks een heel fijn en regelmatig patroon :Y)
Hier het weekend 2 verjaardagen gehad, maar me eigenlijk prima gedragen. :D

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:57

Mijn lijstje voor vandaag:
L: twee kleine boterhammen met gerookte kipfilet, halve kaascroissant en een cappuccino
T: 4 dropharingen, gin-tonic
A: asperges, warmgerookte zalmfilet, gekookt ei en een klein beetje botersaus, twee glazen witte wijn
T: dessert (geen idee wat dat is, ik eet niet thuis)

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:09

Ik vind het op werk juist makkelijker eten, dan is het gewoon wat ik bij me heb en niks meer.
Heb t weekend wel chips afgewezen nadat mijn collega een zak open maakte _/-\o_

Mijn lijstje voor vandaag, tel dan afgelopen nacht nog mee.
1.30 vannacht; 100 gr snoep tomaatjes en 100 gr komkommer
3.30 3 volkoren wraps (kleintjes, totaal 120 gr) met roomkaas, kipfilet en komkommer
6.00 250 ml optimel
8.30 150 gr optimel yoghurt
14.00 2 delicate wasa crackers met 100% pindakaas en zuivel spread light, 250 ml
Ergens vanmiddag een blikje redbull :O
Avond eten; 50 gr volkoren macaroni, 200 gr spinazie ala crème, 1 gekookt ei, champignon, uit en klein beetje kaas
T: zakje (130gr) snack a Jack kaas

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:10

Ik vind het op werk juist makkelijker eten, dan is het gewoon wat ik bij me heb en niks meer.
Heb t weekend wel chips afgewezen nadat mijn collega een zak open maakte _/-\o_

Mijn lijstje voor vandaag, tel dan afgelopen nacht nog mee.
1.30 vannacht; 100 gr snoep tomaatjes en 100 gr komkommer
3.30 3 volkoren wraps (kleintjes, totaal 120 gr) met roomkaas, kipfilet en komkommer
6.00 250 ml optimel
8.30 150 gr optimel yoghurt
14.00 2 delicate wasa crackers met 100% pindakaas en zuivel spread light, 250 ml optimel
Ergens vanmiddag een blikje redbull :O
Avond eten; 50 gr volkoren macaroni, 200 gr spinazie ala crème, 1 gekookt ei, champignon, uit en klein beetje kaas
T: zakje (130gr) snack a Jack kaas

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:55

Hier loopt het ook niet lekker. Ik loop stage en ben (te) snel geneigd om tussen de middag te grijpen naar de ongezonde prullaria in de kantine ipv een broodje en een kom soep ofzo. Het lastige is dat ik niet genoeg heb aan een broodje kaassoufle als lunch dus dat ik er dan vaak nog iets bij pak waardoor het al helemaal de spuitgaten uit loopt. Dit is mn laatste stageweek en daarna ga ik freelance aan de slag bij mijn stageplek, dan werk ik een stuk minder en lunch ik er tenminste niet elke dag :+ Hoop dat ik het sporten dan ook weer wat intenser kan oppakken, loop nu echt achter de feiten aan.

Mijn lijstjes zijn dus niet om van naar huis te schrijven. Ik heb gister geluncht met McDonalds en mijn avondeten was een pizza. Dat soort oliebol. Wil daar echt weer ff vanaf maar die omschakeling kost echt best wat moeite.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:58

Kun je echt geen meal preppen, Em? Dat is handiger, zelf meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:00

Doe ik ook wel, ik bewaar ook zo vaak als mogelijk restjes van het avondeten om mee te nemen. Maar op een of andere manier laat ik het toch weer gaan na een tijdje, dan ligt er weer iets wat ik niet kan weerstaan ofzo.

Edit: Ik ben gewoon ontzettend zwak. Daarom roep ik dus ook al jaren dat ik wil afvallen en gaat het telkens maar mondjesmaat. Het klinkt als een stom excuus maar ik kan het op een of andere manier gewoon niet opbrengen om beter te eten ofzo. Zit er zo vaak aan te denken om gewoon iets als weightwatchers te gaan doen in de hoop dat zo'n strakker programma me helpt, maar aan de andere kant denk ik ja dat geld heb ik gewoon niet en als ik me niet aan mijn eigen opgelegde regels kan houden, waarom dan wel aan de regels van weight watchers? raak er echt onwijs gefrustreerd van.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:14

Emmaa_ schreef:
Doe ik ook wel, ik bewaar ook zo vaak als mogelijk restjes van het avondeten om mee te nemen. Maar op een of andere manier laat ik het toch weer gaan na een tijdje, dan ligt er weer iets wat ik niet kan weerstaan ofzo.

Edit: Ik ben gewoon ontzettend zwak. Daarom roep ik dus ook al jaren dat ik wil afvallen en gaat het telkens maar mondjesmaat. Het klinkt als een stom excuus maar ik kan het op een of andere manier gewoon niet opbrengen om beter te eten ofzo. Zit er zo vaak aan te denken om gewoon iets als weightwatchers te gaan doen in de hoop dat zo'n strakker programma me helpt, maar aan de andere kant denk ik ja dat geld heb ik gewoon niet en als ik me niet aan mijn eigen opgelegde regels kan houden, waarom dan wel aan de regels van weight watchers? raak er echt onwijs gefrustreerd van.


Zo ontzettend herkenbaar