Siggislief schreef:Automatisch klinkt inderdaad een beetje vreemd, maar het idee zeg maar..
Ik kreeg alleen te horen dat ik dus allergisch ben voor huisstofmijt, maar niet voor andere dingen.
Ik ben vanaf mijn 13e met allergieën bezig. Volgens een dermatoloog kon ik nergens allergisch voor zijn(mijn huid was meer gevlekt rood en gezwollen dan dat je normale huid zag. Want dat kwam niet uit de bloedtesten. Ook was ik altijd verkouden, alleen in de winter was het minder. Ook geen allergie. Gewoon slechte weerstand.
Achteraf heb ik een best ''leuke'' lijst met allergieën. En dit is getest bij een allergoloog, en ik heb niet alles laten testen, omdat je natuurlijk zelf je gezond boeren verstand ook wel kan gebruiken.
En hooikoorts is vrij lastig te testen. Omdat je bijvoorbeeld maar op een bepaalde plant of grassoort hoeft te reageren. En er zijn veeel soorten.
Siggislief, je hoeft een reactie niet te krijgen op de plek waar je het aanraakt. Meestal kiest het een zwakkere plek uit. Maar het kan ook zeker. Ik reageer op bijna alle metalen bijvoorbeeld. Maar niet altijd op de plek waar ik het aanraak.