Een tijd geleden heb ik dag lenzen aangeschaft. Dit was handig voor op conventies en daar gebruikte ik ze ook alleen voor. In het dagelijkse leven droeg ik gewoon een bril. De lenzen hebben altijd wat geschoven (behalve als ik een masker ophad
) maar dit was voor die paar dagen (max 3 vaak maar 1) te overzien. Uiteraard wel enkele keren terug gegaan naar de opticien waar ik ze vandaan heb en wat andere materialen getest en uiteindelijk maar de lenzen die het minst schoven gaan gebruiken. Echter wil ik nu de lenzen gaan gebruiken in het dagelijkse leven. De laatste 3 dagen ze ingehad en tja ze schuiven nog altijd af en toe
Als ze eenmaal goed zitten is het qua scherpte helemaal super en dan hoor je me ook echt niet klagen maar van dat schuiven word ik wel een beetje moe... Nu heb ik een andere opticien alvast een bericht gestuurd om het probleem voor te leggen en een keer een afspraak te maken maar nu vroeg ik mij af of er hier meer mensen zijn die dit probleem kennen en hebben gehad of nog steeds hebben en wat jullie er aan hebben gedaan/doen.Ik hoor het graag!