Ik vraag mij af of hier meer mensen last van hebben en of er tips zijn?
Een van mijn kiezen kon niet getrokken worden en moest worden uitgesneden. Dit was direct na de operatie al zeer pijnlijk, maar nu jaren later, zwelt de plek waar de kies zat zo nu en dan weer op en gaat dan enorm pijn doen. Soms word dit getriggered door eten wat er tegenaan komt.
Als ik er last van krijg kan ik amper slikken, eten gaat bijna niet (doet echt veel pijn) en ik voel een soort druk op mijn oor. Het is eigenlijk net alsof die kies weer net getrokken is. Ik ben dan weer terug bij af met m'n potje appelmoes

De tip van de tandarts toen der tijd: "Goed poetsen en spoelen met Listerine." Ik heb wel het gevoel dat dit spoelen helpt, maar pas na een paar dagen. En op dit moment heb ik er weer last van, maar erger dan voorheen. Mijn wang is ook dikker en ik ben er in de nacht een paar keer wakker door geworden.
Zijn er mensen met soortgelijke klachten?

Ik vraag het hier omdat ik er op google niet veel over kan vinden, bij de tandarts niet veel wijzer word, en ik mij begin af te vragen of ik een second opinion moet aanvragen of dat dit inderdaad iets is waar ik mee moet leren leven.