Beugel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_ontana

Beugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 00:09

Als eerste: sorry als het hier verkeerd staat, ik weet niet zo goed waar ik dit moet zetten :)
Over twee weken mag mijn plaatjesbeugel eruit en ben ik eindelijk (na 6 jaar) klaar met beugelen *\o/* Wie heeft er tips om de tijd sneller te laten gaan? Ik ben namelijk echt helemaal klaar met dat kl*te ding :j.

M_ontana

Palmera

Re: Beugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 01:09

Gewoon de tijd uitzitten? :) Er bestaan helaas/gelukkig geen methodes om de tijd sneller te laten gaan.

Lekker je dingen doen terwijl je wat leuks hebt om naar uit te kijken, meer kun je niet doen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 02:27

Palmera schreef:
Gewoon de tijd uitzitten? :) Er bestaan helaas/gelukkig geen methodes om de tijd sneller te laten gaan.

Lekker je dingen doen terwijl je wat leuks hebt om naar uit te kijken, meer kun je niet doen.

Wel, tijd en ruimte zijn gerelateerd, dus als je een héél snel voertuig vindt.... :? ....ehm, laat maar, ik heb last van lammertijd slaapdeprivatie... :Z

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 02:37

Tijd vliegt als je plezier hebt! Boek snel ff een vakantie. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:21

Bij de Blokker en Xenos schijnen ze tijdmachines te hebben. Succes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 00:39

Koop Sims 4 en speel het. Ik heb altijd het gevoel dat ik net een half uurtje bezig ben maar in real time is er gewoon zo 6 uur voorbij.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:01

Kuggur schreef:
Palmera schreef:

Wel, tijd en ruimte zijn gerelateerd, dus als je een héél snel voertuig vindt.... :? ....ehm, laat maar, ik heb last van lammertijd slaapdeprivatie... :Z

Sterkte ermee :D