De pijn zat zeg maar bij mijn middenrif en straalde uit naar mijn rug.
De vrijdag ben ik nog naar mijn werk gegaan en heb ik geprobeerd te gaan werken, maar zodra ik op mijn werk aankwam werd ik weer naar huis gestuurd omdat ze zagen dat ik absoluut niet lekker was

Die zaterdag ben ik nog met mijn domme kop naar Rotterdam gereisd en heb ik de hele dag fotos gemaakt.
Ik ben daarna vroeg naar bed gegaan maar werd zondagochtend wakker met heel erg veel pijn in mijn buik. Zo veel pijn dat mijn vriend de huisartsenppst heeft gebeld. Daar zijn we door een vriend heengereden en we werder gelijk doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Mijn temperatuur was in een uurtje van 38 naar 39 graden gestegen en dat was natuurlijk niet goed. Ook zag ik wat geel.
Omdat ik vroeger een cyste bij mijn lever heb gehad hebben ze nu heel serieus gehandeld. Gelukkig maar!
Op de spoedeisende hulp ben ik gelijk helemaal onderzocht en aan het infuus gelegd om wat extra vocht binnen te krijgen. Ik had namelijk al 3 dagen nauwlijks kunnen eten en drinken

Dus sochtends erheen. Alles gelukt en hoefde ik alleen nog maar een gesprek met de chirurg. Toen we om tafel zaten vertelde hij mij dat ik lucht in mijn lever en galwegen te hebben en het is daardoor ontstoken.
Daarna zei hij mij hier een nachtje te willen houden zodat ik medicatie kan krijgen. Daar schrok ik wel even van... Denk je even naar het ziekenhuis te gaan voor wat onderzoekjes, kan je gelijk blijven

Dat nachtje is inmiddels al uitgelopen en ik ga vandaag mijn 3de nacht in. Dokter had gezegd dat ik vandaag naar huis mocht dus had al mijn spullen al gepakt. Kwam die net even leuk zeggen dat ik nog een nachtje mag blijven omdat ik moet gaan wennen omdat ik nu pillen krijg ipv medicatie aan het infuus

Ik verveel me nu al 2 dagen lang en vind het echt vervelend. Het stomme is ook nog dat ik me nu al 2 dagen kiplekker voel en echt het gevoel he b dat ik hier voor janlul zit

Lig nu op een kamer met 3 andere mensen maar die zijn allemaal minstends 40 jaar ouder dan ik ben dus er is niet zoveel gespreksstof aangezien die mensen echt doodziek zijn...
Hopelijk mag ik morgen wel gewoon naar huis. Ben der wel een beetje klaar mee