Ervaring met cbd olie ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:18

Xyutu2, om je verhaal te kunnen volgen heb ik echt meer info nodig...

In het illegale circuit is heel veel foute rommel te koop, dankzij vader staat.....

Ik ga er dan okk van uit dat joiw 2 van horen zeggen ervaringen uit het illegale circuit gekochte rommel is geweest...iets waar giga winst momenteel mee te behalen valt, dus een welig tierend circuit is.

Helaas, komt alles hierdoor in een verkeerd daglicht...

KootMiraDrum

Berichten: 8332
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:20

xSCWx schreef:
Ik heb de 2,75% van Jacob Hooij, in 1e instantie voor mijn hond (pijnklachten), maar of dat nou hielp? Ik had het idee van niet.

Ik las gisteren op 1 van de vele sites dat er voor honden vanaf 40 kg de 5% werd aangeraden. Hoe zwaar is je hond?

moonfish13
Berichten: 18247
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:46

Indestal schreef:
Ik heb nu een flesje van medihemp en ik zal de laatste zijn die zegt dat het lekker is hoor, maar het smaakt nootachtig en voor mij echt niet te sterk. Het was even wennen maar zo puur zijn de druppels prima te doen.


Ik heb van de week capsules gemaakt. :D
Als je een capsulevuller besteld 'the capsule machine', en lege capsules kan je ze vullen met olie!
Ik heb de hoeveelheid thc olie gemengd met olijfolie in een bakje gedaan, daar warme kokosolie bij gedaan en gemengd.
Dit mengsel in een injectiespuit opgezogen en in de capsules gespoten, capsules dichtmaken met het handige systeem en klaar ben je!
De kokosolie wordt weer hard bij 20 graden, ik heb het potje in de koelkast staan.

Foto's van de vuller, dit is met een supplement wat ik in lagere dosis nodig heb dan verkocht wordt, daarom maak ik er capsules van in de juiste dosis.
Afbeelding

Afbeelding

En dit zijn de capsules thc olie:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 10-05-17 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay
Berichten: 18005
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:49

moonfish13 schreef:
Indestal schreef:
Ik heb nu een flesje van medihemp en ik zal de laatste zijn die zegt dat het lekker is hoor, maar het smaakt nootachtig en voor mij echt niet te sterk. Het was even wennen maar zo puur zijn de druppels prima te doen.


Ik heb van de week capsules gemaakt. :D
Als je een capsulevuller besteld 'the capsule machine', en lege capsules kan je ze vullen met olie!
Ik heb de hoeveelheid thc olie gemengd met olijfolie in een bakje gedaan, daar warme kokosolie bij gedaan en gemengd.
Dit mengsel in een injectiespuit opgezogen en in de capsules gespoten, capsules dichtmaken met het handige systeem en klaar ben je!
De kokosolie wordt weer hard bij 20 graden, ik heb het potje in de koelkast staan.

Ik laat het juist expres even onder mijn tong liggen, schijnt beter te zijn voor de opname maar dat kan rustig een fabel zijn ;)

moonfish13
Berichten: 18247
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:55

Het neemt sneller op.
Ik heb echter een vriendje wat de olie echt ronduit smerig vind smaken.
Dus voor hem is het net of hij een roker zoent als ik mijn olie genomen heb. :')
Ofwel ik heb maar een oplossing gezocht. :')

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:59

Lukasje schreef:
Gianti schreef:
Ik gebruik zo nu en dan cbd olie. Haalt het scherpe randje van de pijn af.

Kruidvat eigen merk is echt flut.. Jacob hooij vond ik best goed, maar heb nu van lucovitaal 2.8% en die vind ik echt het beste. Soms ook in aanbieding bij Kruidvat


Dus toch wel verschil tussen de verschillende merken? Was dit met hetzelfde % Cbd?


De percentages liggen dicht bij elkaar. Maar gevoel dat die van lucovitaal veel beter opgenomen worden.

Trouwens hoe zit het met thc en autorijden?

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:10

Ik heb geen last met autorijden van de 5,59%CBD/4,79% thc olie, neem deze voordat ik thuis weg ga.
CBD werkt het high effect tegen en daarbij is 4,79% geen hele hoge dosering

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:18

Indestal schreef:
Ik ga er dan okk van uit dat joiw 2 van horen zeggen ervaringen uit het illegale circuit gekochte rommel is geweest...iets waar giga winst momenteel mee te behalen valt, dus een welig tierend circuit is.


Aha, wat interessant. Dus als ik vertel over negatieve ervaringen met THC dan moet dat wel 'illegale' THC zijn geweest. Vraagje: waar koop jij dan jouw legale THC? :)

Anoniem

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:19

Ik koop het bij de coffeeshop. De koop ik gruis en maak er met voor consumptie geschikte alcohol olie van.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:00

xyzutu2 schreef:
Indestal schreef:
Ik ga er dan okk van uit dat joiw 2 van horen zeggen ervaringen uit het illegale circuit gekochte rommel is geweest...iets waar giga winst momenteel mee te behalen valt, dus een welig tierend circuit is.


Aha, wat interessant. Dus als ik vertel over negatieve ervaringen met THC dan moet dat wel 'illegale' THC zijn geweest. Vraagje: waar koop jij dan jouw legale THC? :)


:D Goede vraag, wil ik ook wel een antwoord op :D

Anoniem

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:01

Ik denk dat heeeeel veel mensen dat heel graag willen weten. Dit wordt straks het best gelezen topic van Bokt ooit. :D

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:06

Ik heb de CBD van CBD shop gebruikt (2,1%), mij hielp het alleen niet.
Ik gebruikte 3 maal daags 5 druppels.
Ik werd er alleen heel misselijk van en hing dan ook regelmatig kotsend boven de wc.
En ik at er ook niet meer door, dus voor mij is dat de rede geweest om te stoppen.

cinniz123

Berichten: 4407
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:15

Mijn man gebruikt wietolie.
Knetter duur maar het werkt bij hem wel.
Hij heeft zware apneu en had hierdoor ontzettend last van z'n benen(iets met zuurstof gebrek in het bloed oid)
Met apparaat slapen was een ramp en ik sliep standaard met oordoppen in.
Hij gebruikt het nu vanaf dec en hij voelt zich enorm goed!
Hij slaapt nu goed en ik denk dat hij geen stops meer heeft omdat hij niet meer snurkt maar het is niet wetenschappelijk bewezen.
Hij kan zelfs weer hard lopen dus voor hem is het een hele uitkomst.
Hij heeft wel bijna pure wietolie wat ik begreep en neemt 1-2 druppels voor hij naar bed gaat.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:47

cinniz123 schreef:
Mijn man gebruikt wietolie.
Knetter duur maar het werkt bij hem wel.
Hij heeft zware apneu en had hierdoor ontzettend last van z'n benen(iets met zuurstof gebrek in het bloed oid)
Met apparaat slapen was een ramp en ik sliep standaard met oordoppen in.
Hij gebruikt het nu vanaf dec en hij voelt zich enorm goed!
Hij slaapt nu goed en ik denk dat hij geen stops meer heeft omdat hij niet meer snurkt maar het is niet wetenschappelijk bewezen.
Hij kan zelfs weer hard lopen dus voor hem is het een hele uitkomst.
Hij heeft wel bijna pure wietolie wat ik begreep en neemt 1-2 druppels voor hij naar bed gaat.


Zou ik mogen weten wat de percentages zijn en wat je betaald? Pure wietolie kun je nl niet druppelen.

cinniz123

Berichten: 4407
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:03

amies100 schreef:
cinniz123 schreef:
Mijn man gebruikt wietolie.
Knetter duur maar het werkt bij hem wel.
Hij heeft zware apneu en had hierdoor ontzettend last van z'n benen(iets met zuurstof gebrek in het bloed oid)
Met apparaat slapen was een ramp en ik sliep standaard met oordoppen in.
Hij gebruikt het nu vanaf dec en hij voelt zich enorm goed!
Hij slaapt nu goed en ik denk dat hij geen stops meer heeft omdat hij niet meer snurkt maar het is niet wetenschappelijk bewezen.
Hij kan zelfs weer hard lopen dus voor hem is het een hele uitkomst.
Hij heeft wel bijna pure wietolie wat ik begreep en neemt 1-2 druppels voor hij naar bed gaat.


Zou ik mogen weten wat de percentages zijn en wat je betaald? Pure wietolie kun je nl niet druppelen.


klopt anders krijg je poederachtig daarom zei ik ook bijna pure.
vriendin van mij had dat en dat is een heel gedoe moet je elke keer met olie vermengen die betaalde ook iets van 220€ per flesje.
hij haalt het via iemand die terminaal is maar durf over het exacte percentage geen uitspraak te doen.
ik ben er niet in thuis verder dat regelt hij allemaal zelf.

hij heeft het ook een keer via een ander gehaald die beweerde net zo goed spul te hebben alleen dan goedkoper maar dat werkte niet en zat duidelijk minder in.

Anoniem

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:12


amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:15

cinniz123 schreef:
klopt anders krijg je poederachtig daarom zei ik ook bijna pure.
vriendin van mij had dat en dat is een heel gedoe moet je elke keer met olie vermengen die betaalde ook iets van 220€ per flesje.
hij haalt het via iemand die terminaal is maar durf over het exacte percentage geen uitspraak te doen.
ik ben er niet in thuis verder dat regelt hij allemaal zelf.

hij heeft het ook een keer via een ander gehaald die beweerde net zo goed spul te hebben alleen dan goedkoper maar dat werkte niet en zat duidelijk minder in.


O maar dan heeft hij CBD en geen THC :o

Cambiar

Berichten: 3825
Geregistreerd: 08-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:18

Ik was ook zeer sceptisch. Ik heb via een kennis wat pilletjes met mediwiet olie gekregen en met heel veel schrik heb ik die ingenomen omdat ik bang was om high te worden. Ik verafschuw verdovende middelen, ook alcohol en dergelijke. Was dus enorm sceptisch.
Zeer ernstige chronische vermoeidheid en daardoor lijd ik ook aan zeer chaotisch gevoel zodat ik moeilijk iets kan ordenen in mijn hoofd en gedachten voortdurend door elkaar schieten, angsten ook....Ik heb er gruwelijk problemen mee in het dagelijkse leven. Als ik mediwiet druppels in neem lijkt het of de wanorde plaats maakt voor rustiger, klaar denkend gevoel. Ik heb reguliere medicijnen gekregen maar daar werd ik ongelofelijk ziek van.
Ook de zeer pijnlijke maandstonden kom ik nu zonder ibuprofen door. Ik geloofde het zelf niet, maar daardoor heb iknu minder maag - en darmproblemen.
Ook is dit het enige middel die me helpt om door te slapen. Ook de tergende spierpijn voel ik veel minder. Dit alles ZONDER bijwerkingen zoals van klassieke geneesmiddelen.
Iedereen heeft recht op een eigen mening, ik respecteer dit ten zeerste, maar ik ben blij dat dit leren kennen heb.
Laatst bijgewerkt door Cambiar op 10-05-17 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:18

safina schreef:
CBD olie mag in Nederland niet zonder doktersrecept verkocht worden. http://www.nu.nl/gezondheid/4361650/hen ... egaal.html

Wie het vervaardigt overtreedt de opiumwet: https://www.beckersbergmans.nl/wp-conte ... legaal.pdf

Volgens mij mogen illegale activiteiten niet besproken worden op Bokt. Dus het is de vraag of je hier mag bespreken waar je het koopt en hoe je het maakt.


Dus dan overtreden bijvoorbeeld de Tuinen, het Kruidvat en alle andere winkels allemaal de opiumwet?
Lijkt mij niet dat dit soort concerns zich hier aan wagen.

cinniz123

Berichten: 4407
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:19

amies100 schreef:
cinniz123 schreef:
klopt anders krijg je poederachtig daarom zei ik ook bijna pure.
vriendin van mij had dat en dat is een heel gedoe moet je elke keer met olie vermengen die betaalde ook iets van 220€ per flesje.
hij haalt het via iemand die terminaal is maar durf over het exacte percentage geen uitspraak te doen.
ik ben er niet in thuis verder dat regelt hij allemaal zelf.

hij heeft het ook een keer via een ander gehaald die beweerde net zo goed spul te hebben alleen dan goedkoper maar dat werkte niet en zat duidelijk minder in.


O maar dan heeft hij CBD en geen THC :o


ik geloof je gelijk!
om eerlijk te zijn weet ik het verschil tussen die 2 niet.
weet iig dat als hij teveel neemt hij helemaal van het padje is en de volgende ochtend amper wakker wordt.

Cambiar

Berichten: 3825
Geregistreerd: 08-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:21

cinniz123 schreef:
klopt anders krijg je poederachtig daarom zei ik ook bijna pure.
vriendin van mij had dat en dat is een heel gedoe moet je elke keer met olie vermengen die betaalde ook iets van 220€ per flesje.
hij haalt het via iemand die terminaal is maar durf over het exacte percentage geen uitspraak te doen.
ik ben er niet in thuis verder dat regelt hij allemaal zelf.

hij heeft het ook een keer via een ander gehaald die beweerde net zo goed spul te hebben alleen dan goedkoper maar dat werkte niet en zat duidelijk minder in.


O maar dan heeft hij CBD en geen THC :o[/quote]

ik geloof je gelijk!
om eerlijk te zijn weet ik het verschil tussen die 2 niet.
weet iig dat als hij teveel neemt hij helemaal van het padje is en de volgende ochtend amper wakker wordt.[/quote]
Dit klopt niet. Je wordt juist helderder wakker. Dan is er iets ernstig mis met de olie en kan zeker geen zuivere cannabis zijn....

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Ervaring met cbd olie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:24

Ik wordt er toch ook echt niet helderder van hoor.
En ik ben ook wel eens heel verwarrend/ richting angstig wakker geworden.
Maar meestal wordt er gewoon rustiger van en slaap beter. Maar helderder, nog nooit.

cinniz123

Berichten: 4407
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:24

naja dat mag jij vinden maar zolang hij niet meer dan 2 druppels neemt gaat het perfect!
neemt hij meer is hij er zwaar van van het padje af.
dus met zn slaapstoornis en hoe het nu gaat gaat het top.
beter als met medicijnen tegen zn pijnlijke benen en zuurstof masker.
dit is zijn ervaring dus omdat ernaar gevraagd wordt deel ik hem.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:25

Mmmm dat klinkt weer niet als CBD :D

Blijft verwarrend al die cannabinoïden daarom zou ik eens informeren wat hij daadwerkelijk inneemt en het loont ook echt de moeite om eens rond te kijken naar andere leveranciers.
Er zit zoveel prijsverschil tussen de leveranciers

Super dat hij zich zo goed voelt! Dat is het allerbelangrijkste :o

cinniz123

Berichten: 4407
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:29

dat klopt zeker!
maar joh zolang hij zich goed voelt zoekt hij niets uit haha.
denk dat voor hem de keus erg makkelijk is.....of hij voelt zich zonder olie met zn 34 jaar een vent van in de 60 of met de olie die hij nu neemt gewoon fit zoals een ieder van zn leeftijd.
het was voor hem ook flink zoeken,hij bleef zh in zh uit gaan maar wij zijn geholpen!
ja WIJ want een snurkende vent die meer als 34db produceert is niet goed voor je relatie en gezondheid haha :roll:

hij heeft het in het zh ook eerlijk gezegd en zn zuurstofapparaat ingeleverd en toen wilde ze hem dolgraag nogmaals testen maar hij was zo klaar met alle onderzoeken dat hij direct heeft geweigerd wat ik achteraf een beetje stom vind.