4 mijl van groningen

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wiskey1

4 mijl van groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 18:40

Hallo bokkers!

Zijn hier mensen die de 4 mijl van groningen gaan lopen? Ik heb me net opgegeven.

Ben benieuwd wie hier nog meer gaan lopen, wat jullie doel is, en je voorbereiding?

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

liespower94

Re: 4 mijl van groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:45

Ik heb hem vorig jaar wel gelopen, ik loop 3 keer per week hard.
Afwisselend twee lange trainingen en een korte training met veel wisselingen in snelheid (idee tabatha).
Ik had als doel om hem in een halfuur te lopen en dat is toen ook gelukt :j
Dit jaar doe ik niet weer mee omdat het voor nu een te korte afstand is.
Ga je voor de eerste keer mee doen met zo'n evenement?

Dag lieve Jip, Larix en ik zullen altijd van je blijven houden
[IM] De liefde van mijn leven is er niet meer, dag lieve Jip

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:46

Wij doen met de zaak mee...ik heb ja gezegd, nou....dat gaat wat worden :D

http://www.bouwenaanjepaard.nl
Voor (sport)massage & instructie

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:50

Ik doe mee! Ik loop op dit moment nog met en scheenblessure, maar hoop dat die tegen die tijd toch wel over is. Als ik weer mag hardlopen bouw ik dit eerst heel rustig op met 2x per week een klein rondje, daarna langzaam uitbreiden naar 3x per week en dan de afstand verhogen. Mijn snelste tijd is 42 minuten, maar toen toen deed ik ook nog aan kickboksen. :=

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 18:56

liespower94 schreef:
Ik heb hem vorig jaar wel gelopen, ik loop 3 keer per week hard.
Afwisselend twee lange trainingen en een korte training met veel wisselingen in snelheid (idee tabatha).
Ik had als doel om hem in een halfuur te lopen en dat is toen ook gelukt :j
Dit jaar doe ik niet weer mee omdat het voor nu een te korte afstand is.
Ga je voor de eerste keer mee doen met zo'n evenement?

Ja en nee, ik ben dit jaar begonnen met langere afstanden, 1x per week met mn buren. Verder loop ik op mn werk hard, afwisselende trainingen. Begin het nu ook best leuk te vinden. Heb wel vaker een loop bij ons in t dorp meegelopen met nieuwjaar, maar zo groot nog nooit

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 18:57

topsylover schreef:
Ik doe mee! Ik loop op dit moment nog met en scheenblessure, maar hoop dat die tegen die tijd toch wel over is. Als ik weer mag hardlopen bouw ik dit eerst heel rustig op met 2x per week een klein rondje, daarna langzaam uitbreiden naar 3x per week en dan de afstand verhogen. Mijn snelste tijd is 42 minuten, maar toen toen deed ik ook nog aan kickboksen. :=

Heb ik ook last van gehad, fietsen (spinning) heeft mij toen erg geholpen, was daarmee wel erg fanatiek. Hopen dat het lukt voor je met je schenen, 1 van de lastigste blessures imo, ivm steeds terugkeren

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 18:57

Wildgirl schreef:

Al wel aan het trainen?

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 18:59

Irkoontje schreef:
Wildgirl schreef:

Al wel aan het trainen?

Half :') ik begin in juni met 2x pw naast mijn gewone trainingen (zwemmen en kracht)

AmkeE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:00

Ik heb nog nooit een hardloopwedstrijd gelopen, maar dat zou ik wel heel graag willen!

Zijn er daarom misschien mensen in Groningen die het leuk vinden om samen trainen :) :)? Ik woon zelf in Paddepoel (vlakbij het Zernike, Noord-Groningen).

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 19:23

AmkeE schreef:
Ik heb nog nooit een hardloopwedstrijd gelopen, maar dat zou ik wel heel graag willen!

Zijn er daarom misschien mensen in Groningen die het leuk vinden om samen trainen :) :)? Ik woon zelf in Paddepoel (vlakbij het Zernike, Noord-Groningen).

Ik woon in de wilp, dus als je een keer zin hebt, wel in het weekend of vakantie, want ben niet veel thuis. Een keer samen trainen lijkt me sowieso leuk

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 19:25

Wildgirl, beter als helemaal niet trainen. Ik denk dat 6.4km voor iemand met een redelijke basisconditie denk ik wel prima te doen, al zal het dab wss geen toptijd worden (misschien wel voor jezelf natuurlijk)

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:08

Irkoontje, het gaat mij om het uitlopen in goede doen. Al doe ik er een uur over, tijden interesseren me weinig. Mijn baas daarintegen wil zijn pr van 25 min graag verbeteren volgens mij! Die is bloedfanatiek :D

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-17 20:12

Wildgirl schreef:
Irkoontje, het gaat mij om het uitlopen in goede doen. Al doe ik er een uur over, tijden interesseren me weinig. Mijn baas daarintegen wil zijn pr van 25 min graag verbeteren volgens mij! Die is bloedfanatiek :D

Dat is een mooi doel toch! Ik zou graag onder de 35 minuten willen lopen, misschien dat ik die tijd aan het eind van de zomer nog ga bijstellen. Loop nu 9km in 59 minuten ongeveer. En dan ben ik niet kapot, maar gewoon lekker een stuk gelopen.

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 09:20

Ik ga waarschijnlijk ook meelopen maar dan in de bedrijvenloop van het werk van een vriend. Vorig jaar beviel me dat wel, 13.10 starten en een half uur later aan het bier :D. Toen was mijn voorbereiding niet optimaal, door een blessure was ik ruim een maand uit de running geweest en voorafgaand aan de 4mijl twee keer gelopen. Uiteindelijk in 33:30 gefinisht. Komend jaar ga ik voor een sub30 :j.

❤️

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-17 11:08

Plien91 schreef:
Ik ga waarschijnlijk ook meelopen maar dan in de bedrijvenloop van het werk van een vriend. Vorig jaar beviel me dat wel, 13.10 starten en een half uur later aan het bier :D. Toen was mijn voorbereiding niet optimaal, door een blessure was ik ruim een maand uit de running geweest en voorafgaand aan de 4mijl twee keer gelopen. Uiteindelijk in 33:30 gefinisht. Komend jaar ga ik voor een sub30 :j.

Maar als je door slechte voorbereiding al 33.30 loopt, dan loop je veel vaker? :P

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie