Oog make up en slechte oog

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

plutolover

Oog make up en slechte oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-17 21:47

Mijn linker oog zie ik ongv 20% me rechter oog zie ik alles veel beter. En is me sterkte ook. Eigenlijk kijk ik altijd met rechts en links doet maar beetje mee.

Nu lukt t me wel om een onder liner te zetten maar boven op me ooglid wilt maar niet lukken vooral me rechter oog wordt een kliederboel omdat ik dan me linker oog moet gebruiken.

Omdat je ooglid ook losser huid is..

Automatisch gaat me rechter ook dan steeds open...

Nu ben ik opzoek naar tips en of er hulpmiddelen voor zijn.

Instructrice grondwerk (academische rijkunst, dressuurmatig trainen vanaf de grond.
Instagram: paard.dans.met.mij
http://www.paarddansmetmij.nl

MarlindeRooz

Re: Oog make up en slechte oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 21:50

Lijntje onder je oog is iets wat je beter niet kan doen! Maakt je oog kleiner!

Maar mascara op doen, eye-liner (boven) en ogenschaduw moet toch redelijk te doen zijn op gevoel? En dan even checken en weer door gaan?

My opinions may have changed, but not the fact that I’m right

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:07

Ik weet wat je bedoelt. Ik zie zelf met mijn ene slechte oog maar 5% met de andere heb ik -6. Als ik een lijntje boven mijn goede oog teken, dan hou met mijn vinger de wimpers en ooglid naar beneden. Ik zet mijn vinger dus op de wimpers waardoor mijn oog niet verder open kan. Ik kijk dan met mijn goede oog door het spleetje van mijn oog en teken met mijn andere hand een lijntje, dat werkt al jaren prima.
Afbeelding

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:02

Herkenbaar probleem. Ik kijk ook met maar 1 oog (de andere ziet wel wat, maar precies in het midden zit een blinde vlek). Plus dat mijn ogen verschillend van vorm zijn door operatie's.
Qua make-up is het vooral heeel veeel oefenen. Eyeliner heb ik al opgegeven, met oogpotlood gaat het makkelijker. Mijn ene ooglid trek ik meer opzij, de andere meer omhoog. Dat is echt een kwestie van proberen en opnieuw proberen.

Bodybuilding, baby! 8-)

Sanned

Re: Oog make up en slechte oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:19

Ik heb het opgegeven :') Ik zie ook met één oog niet goed, wel wat meer dan jij maar niet genoeg om het goed te kunnen zien. Ik doe alleen mascara op, als ik oogpotlood of eyeliner wil vraag ik dat aan iemand anders :P Als ik echt graag wil lukt oogpotlood nog wel redelijk, maar dan reken ik er op dat ik het een paar keer opnieuw moet doen.

MarlindeRooz het is echt lastiger dan je denkt hoor, als je het nauwelijks ziet. Probeer het maar eens zonder spiegel ;)

Da Vinci (Van Gogh x Kigali) M2+10 *PR 198*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie